Ako ste aktivni korisnik neke Facebook grupe, možda ste ugledali novu opciju ispod nečijeg komentara – Award. Dio je to novog načina da se potaknu smislene interakcije u online zajednicama koje okupljaju ljude istog interesa.
Facebook je uveo tzv. “Community Awards“ kako bi potaknuo korisnike na pozitivan doprinos, a njihovi komentari mogu dobiti nagrade ostalih sudionika.
Na ovom screenshotu vidite kako je moguće dodijeliti 6 različitih nagrada, a svakog tjedna možete dodijeliti 3 nagrade drugim korisnicima. Meni se to tek danas prikazalo, a moguće je da su neki već ranije to dobili, odnosno da nemaju još svi tu opciju.
Kad vam se svidi nečiji komentar u grupi, dodijelite mu neku od nagrada. Nakon klika na “send” pojavit će vam se veliki pop-up preko ekrana, a pored imena komentatora stajat će mali znak munje i oznaka “award” kao pokazatelj drugim članovima grupe da je taj komentar nekom bio sjajan.
Facebook grupe već dulje vrijeme imaju različite oznake za aktivne korisnike poput “rising star”, “visual storyteller” ili „conversation starter“, ali sličnu stvar imaju i Facebook stranice- tamo najaktivniji fanovi mogu dobiti oznaku „Top fan“.
Ovim putem Facebook želi pokazati kako se trudi usmjeriti korisnike na pozitivne interakcije, na smislene razgovore i građenje odnosa među pojedincima.
Naravno, Facebookov glavni motiv jest zapravo zadržati korisnike u svojoj aplikaciji, koju su mnogi počeli napuštati zbog brige oko dijeljenja podataka, ali i zbog toksične atmosfere koje nerijetko nastaju kod online razgovora, primarno vezano za politiku i cjepiva. Stoga Facebook želi ovim putem postati „sretnije mjesto“.
Imate li grupu, svakako obratite pažnju na oznake pored sudionika jer vam to može pomoći u prepoznavanju različitih tipova članova, od novog člana pa do onih čije fotografije ili statusi kvalitetom potiču pozitivne interacije.
Najnoviji članci
Istraživanje: ChatGPT konverzije i dalje 13% manje nego s Googlea
AI platforme šalju sve više prometa web shopovima, ali konverzije preko ChatGPT-a manje su nego s Google i affiliate webova.
27 listopada, 2025Schema markup: Strukturirani podaci povećavaju vidljivost na Googleu!
Ako imate web stranicu - bilo da ste webshop, poliklinika, restoran ili hotel- sigurno želite da se izdvojite u Google rezultatima. No konkurencija je jaka, a pored mnogo sličnih naslova na Googleovim rezultatima pretrage, trebate se nekako izdvojiti. Tu
02 listopada, 2025Schema i AI Overviews: Pomažu li strukturirani podaci da budete vidljivi u AI odgovorima?
Želite da vaša stranica završi u Googleovim AI odgovorima? Implementirajte kvalitetan schema markup da si povećate šansu i za AI Overviews i za klasične organske rezultate.
30 rujna, 2025






