„Fata je Fata, al’ dvaput je dvaput!“ ide ona naša regionalna šala koje sam se sjetila kad sam pročitala kako je Google počeo na mobilnoj verziji svoje tražilice prikazivati dva i više rezultata na TOP poziciji.
Google je izmijenio prikaz rezultata na mobilnom sučelju tražilice te se za određene pretrage sada mogu vidjeti višestruki rezultati, odnosno rezultati koji su jedan do drugog, ne jedan ispod drugog.
Nejasno je, kako kaže ekipa sa SearchEngineLanda „jesu li obje top pozicije na prvom mjestu ili Google poziciju na desnoj strani smatra kao drugu poziciju?“
Glasnogovornik Googlea rekao im je da ovakvo sučelje pomaže da bolje prikažu relevatne informacije vezane za fotografije kako bi korisnici imali bolju sliku o tome o rezultatu pretrage koju vide.“
Samo na mobitel.
Novo sučelje prikazuje mobilne pretrage za samo neke specifične upite poput [hand tattoos] ili [game room design]. Ja sam upisala dosta toga na hrvatskom, nisam dobila ovakav prikaz, no nije nemoguće da će uskoro ovakva mobile verzija biti puštena i za neke upite na našem jeziku.
Sve veći fokus na optimizaciju mobilnog iskustva sasvim je logičan znamo li da je preko 90% ukupnog globalnog prometa na internetu u 2021. godini bilo putem mobilnih telefona te da se većina posjeta web stranicama odvija također preko mobitela. 30% svog tog prometa odvija se putem tražilica!
A putem Googlea svake minute 5,7 milijuna korisnika nešto traži!
Mobilni uređaji (bez tableta) imali su 54,4% udjela u svjetskom prometu prema web stranicama. Još 2017. godine postotak mobilnih posjeta prešao je 50% i od tada samo raste. (izvor: Statista).Najnoviji članci
Istraživanje: ChatGPT konverzije i dalje 13% manje nego s Googlea
AI platforme šalju sve više prometa web shopovima, ali konverzije preko ChatGPT-a manje su nego s Google i affiliate webova.
27 listopada, 2025Schema markup: Strukturirani podaci povećavaju vidljivost na Googleu!
Ako imate web stranicu - bilo da ste webshop, poliklinika, restoran ili hotel- sigurno želite da se izdvojite u Google rezultatima. No konkurencija je jaka, a pored mnogo sličnih naslova na Googleovim rezultatima pretrage, trebate se nekako izdvojiti. Tu
02 listopada, 2025Schema i AI Overviews: Pomažu li strukturirani podaci da budete vidljivi u AI odgovorima?
Želite da vaša stranica završi u Googleovim AI odgovorima? Implementirajte kvalitetan schema markup da si povećate šansu i za AI Overviews i za klasične organske rezultate.
30 rujna, 2025



