Kada nešto pretražujete, Google vam kroz drop down opciju nudi pojmove koje su se već pretraživale i tako vam često pomogne da oblikujete ciljaniji upit na tražilici. Sada će ta pomoć biti naprednija: dobit ćete prijedlog vezanih ključnih riječi ispod polja za pretragu.
Google počinje uvodi preporučene ključne riječi na svojoj tražilici kako bi korisnicima pomogli da bolje filtiriraju rezultate i smanje put do informacije koju traže.
Oko četvrtina svih pretraga na Google odnosi se na tzv. ZERO-CLICK pretrage, dakle na pretraga koje ne rezultiraju klikom! Iako neki upiru prst u Google kriveći ga da „krade klikove za sebe“, činjenica jest da nerijetko korisnici ne znaju što traže te počinju pretragu preširoko. Kad dobiju rezultat, jednostavno ne kliknu na ništa nego izmijene pretragu
Google će sad pokušati smanjiti postotak zero-click pretraga tako što će uvesti TOPICS- opciju koja će korisnicima olakšati da bolje definiraju što traže.
Kako će ovo raditi pojasnili su na pretrazi za „ideje za ručak“ gdje su dodali dodatne ključne riječi kao što su „jednostavno“, „zdravo“, „vegetarijansko“ ili „s puno proteina“. Korisnici će moći dodati te ključne riječi i suziti rezultate prema onom što točno žele naći.
Obzirom da je opcija (za sada) dostupna samo za tržište SAD-a na engleskom jeziku, nemojte je očekivati na hrvatskoj inačici tražilice ili za upite na hrvatskom još neko vrijeme. Također, za sada će se dodatne ključne riječi pojavljivati samo za mobilne pretrage.
Ova informacija može koristiti onima među vama koji imate i dio poslovanja na američkom tržištu, odnosno koji servirate sadržaj na engleskom s ciljem dosezanja publike na teritoriju SAD-a. Nadam se da će se opcija pojaviti i za druga tržišta.
VEZANO:
Najnoviji članci
Istraživanje: ChatGPT konverzije i dalje 13% manje nego s Googlea
AI platforme šalju sve više prometa web shopovima, ali konverzije preko ChatGPT-a manje su nego s Google i affiliate webova.
27 listopada, 2025Schema markup: Strukturirani podaci povećavaju vidljivost na Googleu!
Ako imate web stranicu - bilo da ste webshop, poliklinika, restoran ili hotel- sigurno želite da se izdvojite u Google rezultatima. No konkurencija je jaka, a pored mnogo sličnih naslova na Googleovim rezultatima pretrage, trebate se nekako izdvojiti. Tu
02 listopada, 2025Schema i AI Overviews: Pomažu li strukturirani podaci da budete vidljivi u AI odgovorima?
Želite da vaša stranica završi u Googleovim AI odgovorima? Implementirajte kvalitetan schema markup da si povećate šansu i za AI Overviews i za klasične organske rezultate.
30 rujna, 2025



