Dobra vijest za ljubitelje fotografije i hejtere video sadržaja – Instagram u 2023. ponovo okreće fokus na fotografije i vraća im doseg.
Nakon što su u 2022. godini malo „zabrijali“ s fokusom na video sadržaje, kroz guranje Reelsa u prvi plan, iz Instagrama se poručili kako se ove godine fotografije vraćaju u fokus ove platforme koju obožavaju fotografi, influenceri i općenito ljubitelji vizualnog sadržaja.
Šef Instagrama Adam Mosseri je u jednom od svojih storija, putem kojih redovito komunicira s javnošću, izjavio kako su pretjerali u guranju video sadržaja.
“Mislim da smo prevelik fokus u 2022. godini stavili na video i rankinge previše gurnuli tako da nam pokazuju previše video sadržaja i nedovoljno fotografija. Od tada smo to doveli ponovo u ravnotežu. Odnos koliko često ćete vidjeti fotografije u odnosu na video i koliko često netko komentira na video sadržajima sad je balansirn,“ izjavio je Mosseri.
To znači da će upravo o vašoj aktivnosti ovisiti što ćete više vidjeti u feedu Instagrama. Reelsi su tu, video ne ide nikamo, ali više im se ne daje apriori prednost u algoritmu. Umjesto toga, Instagramov algoritam nudit će vam onaj sadržaj koji odgovara vašim aktivnostima.
Ako ignorirate video sadržaje i ne komentirate ih, Instagram vas neće siliti s još gomilom video klipova u feedu.
Ova promjena algoritma unatrag, odnosno u smjeru starog, dobra je vijest za sve ljubitelje Instagrama kao primarno vizualne platforme. Lani je doseg fotografijama na Instagramu pao za 40%, dok su Reelsi dobili jako velik „push“ – osim što su dobili veću vidljivost na samom Instagramu, automatski su se video sadržaji prikazivali i na Facebooku, što je u konačnici rezultiralo dosegom koji je bio i do 500% jači nego doseg fotografija.
Pa su se korisnici pobunili… Instagram je poslušao svoju bazu vjerne publike i odlučio ipak ostaviti Instagram platformom kojoj je vizualno, a ne video u glavnom fokusu.
Najnoviji članci
Istraživanje: ChatGPT konverzije i dalje 13% manje nego s Googlea
AI platforme šalju sve više prometa web shopovima, ali konverzije preko ChatGPT-a manje su nego s Google i affiliate webova.
27 listopada, 2025Schema markup: Strukturirani podaci povećavaju vidljivost na Googleu!
Ako imate web stranicu - bilo da ste webshop, poliklinika, restoran ili hotel- sigurno želite da se izdvojite u Google rezultatima. No konkurencija je jaka, a pored mnogo sličnih naslova na Googleovim rezultatima pretrage, trebate se nekako izdvojiti. Tu
02 listopada, 2025Schema i AI Overviews: Pomažu li strukturirani podaci da budete vidljivi u AI odgovorima?
Želite da vaša stranica završi u Googleovim AI odgovorima? Implementirajte kvalitetan schema markup da si povećate šansu i za AI Overviews i za klasične organske rezultate.
30 rujna, 2025



