Kia novi logotip neki čitaju kao KN

Više od 30.000 ljudi mjesečno i dalje ne zna da je KN zapravo Kia

Kako je Kia postala KN za dio populacije i kako Google pomaže da zbunjene korisnike informiraju o kojem je automobilu riječ doznajte u ovom kratkom članku koji bi vam mogao koristiti ako su i vaši korisnici pomalo zbunjeni.

 Svakog mjeseca više od 30.000 ljudi pretražuje samo na Googleu „KN car“, pokazuju SEO alati. Točnije 36.5000 ljudi gugla „kn car“ diljem svijeta, od čega je većina Amerikanaca, ne zna pročitati logotip Kia automobila. Ta se pretraga pojavila početkom 2021. godine kada je KIA rebrandingom predstavila novi logotip koji izgleda kao spojena dva slova K i N.

 

Volumen pretrage za KN

 

Postoji tu dosta varijacija pretraga, a neke od njih su:

  • what is kn car brand
  • what car brand is kn
  • what car is kn
  • car brand k n
  • vehicle with kn logo
  • what brand of car is kn
  • what car has kn on it

 

Iako je prošlog dvije godine od rebrandinga, ljudi i dalje guglaju „KN car“.

No KIA brend je toliko snažan da se „kia“ pretražuje diljem svijeta čak 1,8 milijuna puta mjesečno. Dakle jedno 60 puta više nego „KN car“. Ali svejedno ostaje ono pitanje „Zar nitko od silnih ljudi koji su odobravali novi logotip nije uočio da je novi logotip nečitak?“

 

Zašto ovo pišem, kakve veze ovo ima SEO optimizacijom i digitalnim marketingom?

  • Ljudi pretražuju Google kad nešto ne razumiju.
  • Google pomaže da na razumiju.

 

Dobra stvar kod slučaja KIA je što je Google ipak naučio što ljudi žele kada traže „Kn car“ pa im nakon objašnjena u obliku vijesti odmah ponudi KIA automobile. To je taj pametan algoritam koji shvaća vašu namjeru pretrage.

A tražilice su sve pametnije i sve bolje nas razumiju. Pa tako i kad se malo zaletite s rebrandingom, mogu preusmjeriti zalutalu čeljad tamo di treba.

Ljudi pretražuju na tisuće i tisuće načina. Svakih dan na Googleu se postavi na milijune upita koje nitko nikad nije prije upisao, odnosno lak 15% svih pretraga dnevno je potpuno novo! A Google treba shvatiti što vi hoćete.

 

Namjera pretrage primjerŠto ljudi hoće kad traže pomidore? Rajčice.

što ljudi hoće kad guglaju kako da nešto naprave? Informirati se.

Što ljudi hoće kad guglaju Emezzeta? Posjetiti Emmezetu.

A kad guglaju Bazaar? Otiči na Bazzarov webshop.

Što ljudi hoće kad traže određenu marku i tip proizvoda? Kupiti to.

 

Namjera pretrage je jako bitna kod definiranja ključnih riječi kako ne biste fulali SEO fudbal. Stoga nekad klijentima predložim da određene fraze za koje se baš žarko žele rangirati, a koje su visokokompletitivne na Google rezultatima, ipak preskoče te da se fokusiraju na namjeru pretrage korisnika. A što je ključna fraza dulja, to bolje shvaćamo što ljudi žele jer postaju vrlo specifični. To su tzv. long-tail fraze, odnosno pretrage s 4 i više riječi na tražilici. One donose i puno bolje konverzije.

Zanima li vas kako se bolje rangirati na Google rezultatima, SEO je odgovor. I on nije jednostavan, ali zato postoje edukacije.

 

 

VEZANO:

Ako ti se sviđa članak, podijeli ga drugima!

Najnoviji članci