Imate li web sa sadržajem od kojeg želite zarađivati, a ne želite ovisiti o oglasima, isprobajte Offerwall. Uz Offerwall možete posjetiteljima ponuditi mogućnost da otključaju sadržaj gledanjem reklame, popunjavanjem ankete, mikroplaćanjem ili prijavom na newsletter. Sve se to podešava i prilagođava putem Google Ad Managera-
Zašto je Google ovo uveo?
Google je prošle godine lansirao AI Overviews, alat koji daje sažetke u rezultatima pretrage na Googleu. Hrvati su to dobili u svibnju ove godine. I znamo, prema iskustvu Amerikanaca da će upravo to ozbiljno udariti na promet prema webovima smanjnjem za 30-ak%. AI Overviews (ili AI pregledi) najviše su odnijeli klikova prema webovima poput turističkih vodiča, savjeta (kako nešto napraviti) i recenzija proizvoda.
Ali sad je došao i AI Mode, Googleova verzija ChatGPT-a (u Hrvatskoj još ne pa se imamo vremena pripremiti psihički i strateški i za to). Očekuje se da će još više srezati promet web stranicama jer odgovara u razgovornom tonu, bez puno linkova na izvore.
Kako Google sve više gura AI odgovore u pretrazi, tako promet prema web stranicama sve više opada, a to naravno direktno udara po zaradi izdavača. Sad Google pokušava “popraviti štetu” s micropayment opcijom.
Što je točno Offerwall i kako ga upogoniti?
Offerwall je dodatna opcija unutar Google Ad Managera koja izdavačima omogućuje da zarade čak i kad je prometa manje.
Webovi više ne moraju ovisiti samo o klasičnim oglasima, već mogu naplaćivati svoj sadržaj kroz razne opcije „otključavanja.“
Kroz Offerwall posjetitelji mogu pristupiti sadržaju na različite načine. Npr. mogu platiti simboličan iznos, ispuniti anketu, pogledati kratku reklamu ili nešto četvrto. Webovi mogu čak dodati svoje opcije, poput prijave na newsletter ili neki drugi “give-to-get” model. Uglavnom, ovo bi mogli biti brzo i učinkovito rješenje za sve koji ne žele klasičan pretplatnički pristup (koji u Hrvatskoj i nije baš uspješan, ma koliko se to možda čini.)
Offwerwall alat je potpuno besplatan i dostupan svima koji koriste Google Ad Manager. Na popisu podržanih jezika podržan je i hrvatski.
Dobra stvar je da se Offerwall može brendirati (kroz logotip, uvodni tekst i sl.), a defaultna opcija je da posjetitelj pogleda oglas kako bi dobio pristup sadržaju. To je ujedno jedina opcija kod koje se dijeli prihod s Googleom. Postoji i opcija u kojoj korisnik odabire teme koje ga zanimaju, što Google zatim koristi za personalizaciju oglasa. Sve u svemu, cilj je dati izdavačima više alata za monetizaciju, ali bez previše komplikacija.
Dosadašnji rezultati
Google je Offerwall testirao na 100.000 webova tijekom posljednje godine. Za TechCrunch su otkrili da je Sakal Media Group iz Indije, nakon implementacije Offerwalla na esakal.com, u tri mjeseca digla prihod za 20%.
Tijekom testiranja, prosječni rast prihoda kod izdavača koji su koristili Offerwall bio je oko 9%, a kod Ad Manager korisnika između 5 i 15% , ovisno o kombinacijama.
Za one koji vole brojke unutar Ad Managera dostupna su Offerwall izvješća: procijenjeni prihod, broj prikazanih poruka, koliko ih je “kliknuto”, kao i pregledi stranica nakon interakcije s Offerwallom.
Možda biste mogli ovo isprobati ako već nemate neku drugu opciju naplaćivanja sadržaja.
Najnoviji članci
Istraživanje: ChatGPT konverzije i dalje 13% manje nego s Googlea
AI platforme šalju sve više prometa web shopovima, ali konverzije preko ChatGPT-a manje su nego s Google i affiliate webova.
27 listopada, 2025Schema markup: Strukturirani podaci povećavaju vidljivost na Googleu!
Ako imate web stranicu - bilo da ste webshop, poliklinika, restoran ili hotel- sigurno želite da se izdvojite u Google rezultatima. No konkurencija je jaka, a pored mnogo sličnih naslova na Googleovim rezultatima pretrage, trebate se nekako izdvojiti. Tu
02 listopada, 2025Schema i AI Overviews: Pomažu li strukturirani podaci da budete vidljivi u AI odgovorima?
Želite da vaša stranica završi u Googleovim AI odgovorima? Implementirajte kvalitetan schema markup da si povećate šansu i za AI Overviews i za klasične organske rezultate.
30 rujna, 2025





