Čak 20% svih pretraga na Googleu odnosi se upravo na fotografije, odnosno na Google image search. No možda ne znate zašto je i kad nastala pretraga po slici na Googleu, niti kako se ona radi.
Idemo redom.
Jennifer Lopez zaslužna je za nastanak pretrage fotografija na Googleu – Google image search- konkretnije, za to je „kriva“ haljina koju je nosila jednom zgodom.
Kada se 2000. godine Jennifer Lopez pojavila na dodjeli nagrada Grammy u poluprozirnoj zelenoj Vercase haljini otvorenog dekoltea do pupka, svijet je poludio. Svi su počeli pretraživati „J-Lo dress“ i vidjeti je u toj haljini. No Google je tada nudio samo tekstualne rezultate. Pretrage po slici nisu postojale na Googleu.
“U to vrijeme to je bila najpopularnija pretraga ikad, a mi nismo imali pravi način da korisnici nađu baš to što su htjeli naći: J-Lo u toj haljini,“ opisao je šef Googlea Eric Schmidt i objasnio da je upravo zbog toga godinu i pol dana kasnije nastao „Google image search“.
Kako je odabrala tu haljinu?
Jennifer Lopez zapravo je zelenu Versaceovu haljinu odabrala u posljednji tren, jer nije imala drugu haljinu. Unatoč preporukama stilista da je ne odabere jer nije prva koja će je nositi, J.Lo. ipak se odlučila pojaviti u njoj i ostalo je povijest.
Da, Jennifer Lopez nije prva nosila tu zelenu haljinu.
Tu je istu haljinu godinu dana prije Donatella Versace nosila na MET Gali, a samo mjesec dana prije Jennifer pokazala ju je Spajica Spice Girl Geri Halliwell na dodjeli NRJ Music Awards u Francuskoj.
No ni Donatella ni Geri nisu bile J.Lo.
Tada 30-godišnja Jennifer Lopez pretvorila je zelenu haljinu u jednu od ikona, baš kao što je bila i haljina Marilyn Monroe kooju je nosila dok je pjevala “Happy Birthday, Mr. President“ ili pak „mesnata haljina“ koju je odjenula Lady Gaga. Ili pak ona crna haljina sa zihericama koju je nosila Elizabeth Hurley.
Pjevačica se prilično iznenadila ogromnim interesom za haljinu, a usput je i Donatelli osigurala priznanje kao vrsne dizajnerice nakon smrti brata Giannija.
Tako su obje žene stvorile dio povijesti i profitirale na njoj.
Jennifer Lopez u toj je istoj haljini nakon 20 godina zatvorila Versaceovu reviju za proljeće 2020. u Milanu.
Kako pretražiti Google po slici?
1. Idite na Google i kliknite “images” (odnosno “slike” na hrvatskom) ili direktno ukucajte images.google.com


4. Google će vam prikazati gdje se sve nalazi ta fotografija
VAŽNA NAPOMENA: Fotografije koje pronađete na Googleu nisu slobodne za korištenje. Ne možete tek tako uzeti neku fotografiju za svoju web stranicu. Velik broj fotografija pokriven je autorskim pravima i postoje agencije koje su aktivne diljem svijeta (da, i u Hrvatskoj) koje će pronaći ukradenu fotografiju i skupo vam je naplatiti.
Fotografiju zelene haljine J.Lo. sam kupila na stock servisu te je stoga ja mogu koristiti. Vi ne ako je ne kupite.
No za većinu slučajeva bit će vam dovoljno koristiti free stock servise: Besplatne fotografije za web- 60 stock servisa
VEZANO:
Najnoviji članci
Istraživanje: ChatGPT konverzije i dalje 13% manje nego s Googlea
AI platforme šalju sve više prometa web shopovima, ali konverzije preko ChatGPT-a manje su nego s Google i affiliate webova.
27 listopada, 2025Schema markup: Strukturirani podaci povećavaju vidljivost na Googleu!
Ako imate web stranicu - bilo da ste webshop, poliklinika, restoran ili hotel- sigurno želite da se izdvojite u Google rezultatima. No konkurencija je jaka, a pored mnogo sličnih naslova na Googleovim rezultatima pretrage, trebate se nekako izdvojiti. Tu
02 listopada, 2025Schema i AI Overviews: Pomažu li strukturirani podaci da budete vidljivi u AI odgovorima?
Želite da vaša stranica završi u Googleovim AI odgovorima? Implementirajte kvalitetan schema markup da si povećate šansu i za AI Overviews i za klasične organske rezultate.
30 rujna, 2025






