Google izdao update za recenzije proizvoda

Recenzije proizvoda su meta novog Googleovog updatea

Google je izdao novi ažurirani algoritam koji se odnosi na kvalitetu recenzija proizvoda. Za sada je ovaj update relevantan samo za englesko govorno područje. No pogodio je mnoge kojima je promet pao i do 50%!

Ako ste vlasnik web stranice koji recenzira proizvode ili ima posebne stranice samo za recenzije na svom ecommerce webu, ako ste bloger ili sudjelujete u affilliate programu, možda vas je novi Googleov update search algoritma pogodio te ćete uskoro vidjeti pad ili povećanje organskog prometa prema svojim web stranicama. Novi algoritam dizajniran je da bi nagradio opise tj. recenzije proizvoda, a pogađa najviše stranice koje se bave njima. Svi sektori su gotovo pogođeni, a najviše e-commerce, blogovi, tehnologija, zdravlje i financije. Iako je ovaj update pogodio samo stranice s engleskim jezikom, pripremite se jer bi uskoro update mogao biti proširen na više jezika, pa tako i hrvatski.

Nekoliko je bitnih stvari koje su se dogodile ovim updatom, a možda najvažnije:

  • sadržaj recenzija kojeg stvore korisnici više se vjerojatno neće dobro rangirati

Google je sam izdao niz savjeta za sve koji su pogođeni novim algoritmom, tvrdeći da je glavni fokus pružanje korisnicima sadržaj koji nudi „detaljnu analizu i originalno istraživanje, posebice ako su sadržaj pisali stručnjaci ili entuzijasti koji dobro poznaju temu.“

Zašto su opisi i recenzije proizvoda važni?

Recenzije proizvoda igraju iznimno bitnu ulogu u konverzijama, odnosno hoće li netko postati vaš kupac. Bez obzira jeste li veliki brend ili ne, korisnici prije nego li se odluče za kupnju nekog proizvoda kojeg prodajete uglavnom čitaju tuđa mišljenja. Recenzije nam govore puno više od službenog opisa tvrtke. recenzijama vjerujemo jer dolaze od drugih korisnika, objektivniji su. Naravno, puno je kupljenih recenzija, no nisu sve.

Trgovci se uglavnom fokusiraju na druge stvari na svojoj stranici, zanemarujući važnost recenzija. Prije se bave dizajniranjem stranice i optimizacijom checkout stranice nego recenzijama.

Ako znamo da 90% korisnika čita online recenzje prije kupnje, a 72% napravi neku pozitivnu aktivnost nakon što pročita pozitivne recenzije( statistika:Invesp), ne treba previše da zaključimo na čemu valja poraditi. Pa neki veliki trgovci imaju posebne stranice samo za recenzije, jer ne žele da korisnici odu van stranice u potrazi za njima. Nude recenzije odmah na svojoj stranici, mimo stranica pojedinih proizvoda!

Savjeti u vezi novog algoritma

Kako biste pisali bolje recenzije proizvoda te bili manje pogođenim novim updateom, evo nekoliko pitanja koja vam mogu pomoći u stvaranju boljeg sadržaja.

 

  • Ima li opis mišljenje stručnjaka?
  • Pokazuje li opis kako se proizvod koristi, s jedinstvenim sadržajem mimo onog koji je proizvođač ponudio?
  • Nudi li opis kvantitativna mjerila proizvoda u različitim kategorijama performansi?
  • Nudi li opis što proizvod razlikuje od konkurencije?
  • Nudi li usporedne proizvode ili predlaže neke druge proizvode koji bi bili bolji za određene uporabe ili uvjete?
  • Govori li o negativnim stvarima proizvoda temeljenim na istraživanju ?
  • Nudi li opis proizvoda informacije kako se proizvodi razlikuje od prethodnih verzija?
  • Nudi li opis glavnih stvari zašto i kako je proizvod nastao i njegov učinak na korisnike, mimo ono što je proizvođač napisao?

 

MOŽDA VAS ZANIMA I OVO:

Kako dobiti recenzije korisnika?

Ako ti se sviđa članak, podijeli ga drugima!

Najnoviji članci