Super Follows naplata tweetova

Super Follows: Twitter kreće u naplatu tweetova, u najavi i grupe

Društvena mreža Twitter uskoro će dobiti novu opciju – Super Follows-  koji će za cilj imati naplaćivanje tweetova!

Super Follows opcija je značajka koja će vlasnicima Twitter profila omogućiti da naplaćuju ekskluzivan sadržaj.

#RIPtwitterDakle, oni koji stvaraju sadržaj sad će moći naplaćivati čitanje svojih tweetova, jednako kao što to sad mogu na stranicama kao što su Patreon, Gumroad i Only fans.

No treba pričekati kako bismo vidjeli hoće li ovaj poslovni model uopće ugledati svjetlo dana. Hoće li korisnici htjeti plaćati za sadržaj na društvenoj mreži? Patreon uspješno naplaćuje sadržaj, i youtuberi mogu zarađivali direktno od stvaranja sadržaja. No tviteraši nisu oduševljeni.

Nakon objave ove vijesti, hashtag #RIPTwitter postao je trending i svi se slažu oko jednog – NEĆE PLAĆATI ZA SADRŽAJ.

 

Zašto Twitter želi naplaćivanje sadržaja?

Facebook zarađuje od oglašavanja, dok Twitter nikako do sada nije uspio pronaći dobru formulu za oglašivače. Osnovan je još 2006. godine, a prvi put su godinu u plusu završili tek 2018. godine.

Twitter superfollows opcija za naplatu

Sad su se okrenuli drugom modelu. Super Follows će omogućiti korisnicima Twittera  da naplaćuju pristup dodatnom sadržaju.

Iako još nisu u cijelosti otkrili sve o Super Followsu, pretpostavlja se da će se moći naplatiti pojedinačni tweetovi (SUPERFOLLOWS), pristupanje nekoj grupi na Twitteru (COMMUNITIES) ili primanje newslettera (REVUE). U jednom od pokaznih tweetova na eventu za investitore, Twitter je pokazao primjer gdje korisniku naplaćuju 4,99 USD mjesečno kako bi dobio niz pogodnosti.

Naplata sadržaja na društvenoj mreži bit će svakako pomak u industriji. Oglašivači će vjerojatno početi surađivati s popularnim tviterašima koji stvaraju dobar sadržaj kako bi došli do neke skupine ljudi. Twitter će omogućiti pratiteljima da direktno daju novac onom tko stvara sadržaj. Iako se mnogima u Hrvatskoj čini da je Twitter neka bezvezna društvena mreža, u svijetu je dosta jaka.

U Hrvatskoj Twitter nikad nije baš zaživio kao u susjednoj Srbiji gdje njih više od 30% ima otvoren profil na Twitteru. (izvor: Pioniri). Najveća zajednica tviteraša nalazi se u SAD-u koji čine gotovo 20% ukupnog broja korisnika, a drugo i treće najveće tržište su Japan i Indija. Slijede Velika Britanija, Brazil, Indonezija, Turska i Saudijska Arabija. (izvor: statista.com) Stoga će sigurno na velikim tržištima ove nove opcije dobro doći svima s velikim brojem pratitelja koji stvaraju neki originalan i vrijedan sadržaj.

Twitter grupe - Communites

Communities su pak Twitterov odgovor na Facebook Grupe. Na Facebooku su grupe potpuno zavladale news feedom, dok su stranice postale mjesta gotovo bez ikakve vidljivosti. Preko Communities tviteraši će se moći lakše uključiti u razgovore oko pojedinačnog interesa i teme.

No osim ovog, iz Twittera su rekli da testiraju i SPACES – opciju glasovne diskusije uživo, nešto što je sad jako aktualno na aplikaciji Clubhouse, koja će također vjerojatno uskoro krenuti u naplatu sadržaja kroz posebne sobe.

Twitter Spaces - voice

Novost je i da uvode razliku između profila pa će se tako oni dijeliti na People, Bots (automatizirani profili) i Businesses. Tu su i FLEETS,  nova značajka koja olakšava ljudima da se izraze javno. Preko 85% sadržaja na Fleetsu su fotografije i videa.

Ako vas zanima više o ovoj temi, pogledajte event ili preuzmite materijale govornika s Twitter #TWTRAnalystDay eventa.

Ako ti se sviđa članak, podijeli ga drugima!

Najnoviji članci

  • Oglasi su brz i kratkotrajan način dohvaćanja publike, dok je način dohvaćanja publike putem SEO optimiziranog sadržaja spor i dugotrajan. Učinkovit marketing na digitalnim kanalima ne možemo više gledati kao ponavljanje, nego i kao ispunjavanje želja.

  • Tražite li program za izradu i obradu slika ili video klipova, alate za snimanje zaslona ili pravljenje slika s tekstom, spremite ovaj blog,

  • Stalno pričamo o optimizaciji web stranica i sadržaja na njoj da biste bili među Google rezultatima, ali jeste li znali za LinkedIn SEO?