Business storytelling - jer ljudi ne pamte stvari, nego priče
4509
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-4509,bridge-core-2.5.8,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-theme-ver-24.3,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.2,vc_responsive
BUSINESS STORYTELLING

Priče koje prodaju.

Vrijednosti koje ostaju.

Priče su ono što pamtimo. Ljudi ne kupuju proizvode. Ljudi kupuju uvjerenja, emocije, povjerenje.

Business storytelling pomaže tvom brendu da:

✅ jasno komunicira vrijednost
✅ poveže se s publikom na ljudskoj razini
✅ gradi autentičan imidž koji prodaje bez forsiranja

CIJENA EDUKACIJE:

1200€

Dobit ćete konkretne prijedloge baš za vas!

Lijepe stranice ne prodaju. Prodaju jasne stranice. Ne gubite potencijalne kupce jer ste fokus stavili na ljepotu i fora slogane koji nisu konkretni, jasni i motivirajući po posjetitelja web stranice!

Prave riječi čine razliku.

Bilo da se boriš s izradom web teksta, pripremaš pitch za investitore ili jednostavno želiš da tvoj brand zvuči kao nešto više od “još jednog u nizu” — tu sam da ti pomognem to ispričati.

Za koga je ovo?

  • Za startupe koji žele istaknuti svoje prednosti
  • Za tvrtke koje znaju što rade, ali ne znaju kako to reći
  • Za osnivače i direktore koji žele ispričati priču brenda
  • Za marketinške timove kojima treba jasno i strateški precizno pozicioniranje

Zašto business storytelling? Zato što dobar proizvod ne vrijedi ništa ako nitko ne zna zašto postoji.

Zašto storytelling u prodaji

Proizvod ne prodaje najbolji tekst, nego osjećaj koji taj tekst izaziva.

Business storytelling je vještina pričanja priča u poslovnom kontekstu:  korištenje narativa (umjesto suhoparnih činjenica i podataka) kako bi se prenijela poruka, vrijednost, misija ili ponuda tvrtke na emocionalno i strateški učinkovit način.

To je strukturirano pričanje priče koja:

  • povezuje brand s publikom na ljudskoj razini
  • prenosi ključne poruke na način koji se pamti
  • gradi povjerenje i emociju oko proizvoda ili usluge
  • pomaže kupcima da shvate zašto baš ti/vi

Što ćete dobiti od business storytellinga?

📌 Izradu autentične priče brenda: misija, vizija, “zašto” koje dira ljude
📌 Storytelling za prodajne prezentacije, pitch deckove, kampanje i web stranice
📌 Jasnu poruku za ono što prodaješ
📌 Riječi koje ne zvuče kao svi drugi

SVI POLAZNICI DOBIJU POTPUNO
CUSTOMIZIRANE SAVJETE ZA SVOJ BREND I POTREBE

Sadržaj edukacije:
Što je poslovni storytelling i zašto je važan?
Brend kao glavni lik:  definiranje “zašto” baš vi
Elementi dobre poslovne priče
Storytelling u praksi: kanali i formati
Radionica: Tvoja priča u 5 rečenica
Primjeri i analiza uspješnih poslovnih priča
Zašto raditi business storytelling

Kako radim(o)?

  1. Upoznajemo tvoj brand: analiza vrijednosti, proizvodi, tržišti

  2. Definiramo tvoju poruku i USP: jasno, uvjerljivo, prepoznatljivo

  3. Gradimo priču: strateški, emocionalno, s konkretnim ciljevima

  4. Implementiramo: kroz nastupe, tekstove, prezentacije, web, kampanje

Trajanje edukacije:

Cjelodnevna edukacija 6-8h

CIJENA EDUKACIJE: 1200€

📩 Javi se. Tvoja priča čeka da bude ispričana.

Edukacije mogu biti porezne olakšice

Jeste li znali: edukacije se računaju kao olakšice!

Prema Zakonu o porezu na dobit država podupire ulaganje u obrazovanje zaposlenika na način da imaju pravo umanjiti osnovicu poreza na dobit za 80% od troška edukacije.

Ukoliko se edukacija održava izvan mjesta boravka radnika, priznaje se i 80% troškova putovanja i smještaja (dnevnice, naknada za automobil, hotel, avion).

Edukacije se mogu održavati online ili in-house offline

Za sve custom upite javite se na info@slade.hr

Zakažite termin kada vama odgovara

Za business storytelling edukaciju 1:1 prijavite se putem formulara:

Nakon prijave mailom, dobit ćete predračun za uplatu i prijedlog termina edukacije. Tek po potvrđenoj uplati, vaš termin edukacije je garantiran.

Potvrdu o uplati pošaljite na mail info@slade.hr

U slučaju otkazivanja radionice po izvršenoj uplati putem predračuna sredstva se ne mogu vratiti zbog organizacijskih troškova.

U tom slučaju prebacujemo edukaciju na novi termin.





    Neki od klijenata