Content marketing primjer

Content marketing: 7 primjera sadržaja za različite potrebe kupaca

Iako su opisi proizvoda možda mnogima najvažniji sadržaj za prodajne web stranice, i druge informacije mogu također biti korisnike kupcima u različitima faza njihovog korisničkog putovanja. Content marketing nudi mnogo primjera sadržaja koji pogađa namjeru kupca u trenutku pretraživanja.

Ponekad smo u fazi istraživanja konkretnih stvari.

Ponekad znamo otprilike što bismo htjeli, ali ne potpuno.

Ponekad smo u nedoumici.

Ponekad….

Milijun je razloga zašto ljudi guglaju, ali i zašto kupuju. Nećete uvijek znati što je točno neki kupac htio, ali sigurno možete većem dijelu korisnika olakšati put do vas.

I dok svi pišu blogove, evo koje je dodatne vrste sadržaja Google predložio da biste si olakšali put do korisnika na online kanalima.

 

Content marketing primjeri:

 

1. Priča o vašoj tvrtki

Ispričajte priču o svom businessu onima kojima je bitno od koga kupuju.  Možda je vašoj ciljanoj skupini važno da su proizvodi veganski, organski ili pak hrvatski. Kad netko ima izbora pri kupnji ili je pronašao gotovo identične proizvode po sličnim cijenama, vaša priča može biti jezičac na vagi koji će presuditi kod koga da ostvare kupnju.

Iz donjeg primjera vidite da 50 ljudi mjesečno traži torbe hrvatskih dizajnera:

 

Content marketing primjer

 

2. Posebne ponude

Opišite svoje posebne ponude za određene datume ili događaje, poput Majčinog dana, Halloweena ili pak rođendane. Korisnici nerijetko traže poklone upravo za specifične datume tijekom cijele godine.

content marketing primjer

 

3. Recenzije, iskustva i preporuke drugih kupaca

Osim na stranicama samih proizvoda, dobro je imati i zasebnu cijelu stranicu posvećenu iskustvima korisnika koji pomažu drugim potencijalnim kupcima i motiviraju ih na kupnju jer stvaraju tzv. social proof – ljudi više kupuju ako vide da su i drugi to prije njih kupili. I dok na engleskom guglamo “reviews”, Hrvatsi više guglaju “iskustva” i “preporuke” od “recenzije.”

Content marketing primjer - iskustva

Iskustva drugih kupaca

 

4. Katalog

Ponudite informativne opise proizvoda koji se poklapaju s upitima na tražilici. Stavite pojedinačne proizvode u kataloge da povećate broj kupljenih proizvoda po košarici jer kupci vole grupirati stvari.

Napravite i dobre opise za kategorije i proizvode.

Ako imate proizvod koji se zove Bubi, korisnici neće znati što je Bubi dok ne napišete npr. „grebalica za mačke“.

 

5. Edukativne mogućnosti – radionice

Podijelite detalje o predavanjima, radionica i edukacijama koje održavate. Primjerice, slastičarnica može organizirati neke edukacije izrade zdravih kolača ili uređivanja torti, trgovina koja prodaje nakit može održati radionicu izrade nakita i slično.

Provjerite i Get your event on Google za strukturirane podatke koje možete koristiti za svoje evente.

Content marketing primjer

 

6. Live streamovi

Možete se s korisnicima družiti online i uživo, odgovarajući na njihova pitanja ili im objasniti kako neke stvari funkcioniraju. Npr. kad predstavljate neki novi alat ili neku tech stvar u svom webshopu.

Iskoristite Instagram live za direktnu komunikaciju s kupcima. Možete te live prijenose najaviti nekoliko dana ranije, možete imati uvijek fiksni dan (npr. srijeda) za promo.

7. Korisnička podrška- često presudna kod kupnje!

Istaknite pogodnosti u vezi dostave i povrata.

Besplatna dostava otklanja mentalnu blokadu za kupnju online (korisnici ne žele često platiti dostavu jer ih onda proizvod ispadne skuplje pa odu u fizičku trgovinu ili potraže druge trgovce online s free dostavom).

Veće vrijeme povrata pak nerijetko rezultira i manjim povratom (npr. trgovina AboutYou ima 100 dana za povrat, što je sve češća praksa velikih trgovina koje su shvatile kako se boriti protiv velike stope povrata robe). Naime, ako je rok za povrat kratak, korisnici će se u većoj mjeri sjetiti vratiti robu, a ako imaju 100 dana za povrat, onda em nerijetko zaborave na povrat, em imaju dovoljno vremena da se naviknu na novi proizvod i time više nemaju ni potrebu za povratom.

 

PROČITAJTE JOŠ:

Ako ti se sviđa članak, podijeli ga drugima!

Najnoviji članci

  • Oglasi su brz i kratkotrajan način dohvaćanja publike, dok je način dohvaćanja publike putem SEO optimiziranog sadržaja spor i dugotrajan. Učinkovit marketing na digitalnim kanalima ne možemo više gledati kao ponavljanje, nego i kao ispunjavanje želja.

  • Tražite li program za izradu i obradu slika ili video klipova, alate za snimanje zaslona ili pravljenje slika s tekstom, spremite ovaj blog,

  • Stalno pričamo o optimizaciji web stranica i sadržaja na njoj da biste bili među Google rezultatima, ali jeste li znali za LinkedIn SEO?