Nemate li više ideja što pisati, možda će vam ovi primjeri sadržaja za web stranice biti od pomoći.
Iako su opisi proizvoda možda mnogima najvažniji sadržaj za prodajne web stranice, i druge informacije mogu također biti korisnike kupcima u različitima faza njihovog korisničkog putovanja. Content marketing nudi mnogo primjera sadržaja koji pogađa namjeru kupca u trenutku pretraživanja.
Ponekad smo u fazi istraživanja konkretnih stvari.
Ponekad znamo otprilike što bismo htjeli, ali ne potpuno.
Ponekad smo u nedoumici.
Ponekad….
Milijun je razloga zašto ljudi guglaju, ali i zašto kupuju. Nećete uvijek znati što je točno neki kupac htio, ali sigurno možete većem dijelu korisnika olakšati put do vas.
I dok svi pišu blogove, evo koje je dodatne vrste sadržaja Google predložio da biste si olakšali put do korisnika na online kanalima.
Primjeri sadržaja za vašu web stranicu:
1. Priča o vašoj tvrtki
Ispričajte priču o svom businessu onima kojima je bitno od koga kupuju. Možda je vašoj ciljanoj skupini važno da su proizvodi veganski, organski ili pak hrvatski. Kad netko ima izbora pri kupnji ili je pronašao gotovo identične proizvode po sličnim cijenama, vaša priča može biti jezičac na vagi koji će presuditi kod koga da ostvare kupnju.
Iz donjeg primjera vidite da 50 ljudi mjesečno traži torbe hrvatskih dizajnera:
S druge strane, možda imate tvrtku koja zapošljava starije žene, penzionere, imigrante, ljude s posebnim potrebama, možda ste solo mama poduzetnica, možda ste prošli kroz borbu protiv karcinom i iz toga je nastala prepoznatljiva potreba za nekim proizvodom kojeg sada nudite drugima, možda ste mlada osoba koja živi u neperspektivnoj sredini, možda ste…ma tko zna!
Recite nam kako ste došli na ideju da pokrenete posao, pružite nam uvid u vas kao vlasnika. Neke informacije zaista mogu motivirati druge.
2. Posebne stranice i ponude za posebne dane
Stvorite li stranice koje odgovaraju na upite za posebne datume tijekom godine, one vam se dugoročno mogu usplatiti.
Na tim stranicama možete svake godine iznova nuditi i vezane posebne ponude.
Valentinovo, Dan očeva, Majčin dan, Uskrs, zadnji dan škole prvi dan ljeta, prvi dan škole, Halloween ili pak rođendani, vjenčanja, krstitke itd. Korisnici nerijetko traže poklone upravo za specifične datume tijekom cijele godine.
Imate li posebne “datumske” proizvode, istaknite ponudu za naslovnici, ali i zasebnim landing stranicama koje će svake godine imati identičan URL (da ne morate uvijek iznova raditi novi), a na koji će slijetati korisnici kada kliknu na neki oglas ili pojam na tražilici.
3. Recenzije, iskustva i preporuke drugih kupaca
Osim na stranicama samih proizvoda, dobro je imati i zasebnu cijelu stranicu posvećenu iskustvima korisnika koji pomažu drugim potencijalnim kupcima i motiviraju ih na kupnju jer stvaraju tzv. social proof – ljudi više kupuju ako vide da su i drugi to prije njih kupili.
I dok na engleskom guglamo “reviews” i “testimonials”, Hrvati više guglaju “iskustva” i “preporuke” od “recenzije.”
4. Katalog
Ponudite informativne opise proizvoda koji se poklapaju s upitima na tražilici. Stavite pojedinačne proizvode u kataloge da povećate broj kupljenih proizvoda po košarici jer kupci vole grupirati stvari.
Napravite i dobre opise za kategorije i proizvode.
Ako imate proizvod koji se zove Bubi, korisnici neće znati što je Bubi dok ne napišete npr. „grebalica za mačke“.
5. Edukativne mogućnosti – radionice i how-to
Podijelite detalje o predavanjima, radionicama i edukacijama koje održavate. Podijelite how-to video na stranici gdje učite korisnike nečem.
Primjerice, slastičarnica može organizirati neke edukacije izrade zdravih kolača ili uređivanja torti, trgovina koja prodaje nakit može održati radionicu izrade nakita i slično.
Mesnica može snimati video o tome kako se reže meso, netko tko se bavi jojom može demonstrirati neku pozu, dok tiktoker može podijeliti tutorijal za tips&tricks.
Razmislite možete li ponuditi nešto potencijalnim kupcima da uče od vas.
Provjerite i Get your event on Google za strukturirane podatke koje možete koristiti za svoje evente.
6. Live streamovi
Možete se s korisnicima družiti online i uživo, odgovarajući na njihova pitanja ili im objasniti kako neke stvari funkcioniraju. Npr. kad predstavljate neki novi alat ili neku tech stvar u svom webshopu.
Iskoristite Instagram live za direktnu komunikaciju s kupcima. Možete te live prijenose najaviti nekoliko dana ranije, možete imati uvijek fiksni dan (npr. srijeda) za promo.
Iskoristiti LinkedIn live za direktnu komunikaciju s B2B, ali i B2C korisnicima gdje ih nečem podučavate, gdje razgovarate s njima o nekoj temi, gdje imate kratki Q&QA session…
7. Korisnička podrška- često presudna kod kupnje!
Nemojte samo napisati broj telefona i email na stranici korisničke podrške.
Istaknite pogodnosti u vezi dostave i povrata.
Istaknite FAQ i odgovorite unaprijed na mnoga pitanja.
Istaknite vrste plaćanja.
Besplatna dostava otklanja mentalnu blokadu za kupnju online (korisnici ne žele često platiti dostavu jer ih onda proizvod ispadne skuplji pa odu u fizičku trgovinu ili potraže druge trgovce online s free dostavom).
Veće vrijeme povrata pak nerijetko rezultira i manjim povratom (npr. trgovina AboutYou ima 100 dana za povrat, što je sve češća praksa velikih trgovina koje su shvatile kako se boriti protiv velike stope povrata robe). Naime, ako je rok za povrat kratak, korisnici će se u većoj mjeri sjetiti vratiti robu, a ako imaju 100 dana za povrat, onda em nerijetko zaborave na povrat, em imaju dovoljno vremena da se naviknu na novi proizvod i time više nemaju ni potrebu za povratom.
PROČITAJTE JOŠ:
Najnoviji članci
Što je DeepSeek i kako stoji u usporedbi s ChatGPT-em?
Pitate li se što je DeepSeek o kojem svi pričaju kao najvećoj konkurenciji ChatGPT-a, u ovom tekstu pokušala sam jednostavnim jezikom pojasniti osnove.
10 veljače, 2025Koje je najbolje vrijeme objave na LinkedInu? (ažurirano siječanj 2025)
Objave na LinkedInu imat će različit doseg ovisno o vremenu objave, ali i nekim drugim detaljima. Ovo je 13 provjerenih savjeta za objavljivanje na LinkedInu!
29 siječnja, 2025[TEST] AI za slike: Ovo su najbolji besplatni AI alati za slike (s primjerima)
Umjetna inteligencija već može generirati slike različitih stilova, a kvaliteta ovisi o naredbama koje unosite te koristite li plaćenu ili free verziju.
24 siječnja, 2025