SEO za webshop

Ecommerce SEO – Kako privući korisnike u webshop putem Google tražilice

Nemate li nepresušnu vreću novca za oglašavanje na svim ključnim riječima non-stop, ecommerce SEO ili optimizacija webshopa najbolja je marketinška taktika koju možete primijeniti za povećanje prihoda.

U ovom članku doznajte:

– Zašto ljudi više kupuju s lokalnih webshopova
– Kako doznati što vaši potencijalni kupci traže
– Što su to negativne ključne riječi
– Koje su dimenzije fotografija najbolje za webshop
– Zašto je presudno imati recenzije i kako ih zatražiti od kupaca
– Što je Google uveo u ljeto 2023. na svojim rezultatima pretraga, a da utječe na ecommerce

 

 

 

Godina 2021. je označila vrhunac u broju kupnji ostvarenih putem interneta. Godina 2023. samo je nastavila s rastom.

Prije samo nekoliko godina, dok još nismo ni znali za pandemiju, putem interneta prodalo se svega 13,6% ukupno ostvarene trgovine. Sada smo već na 19,5%, što je porast od 45,8% u odnosu na 2019, rekli su iz Shopifyja krajem 2021. godine.

Ukupno je globalno u 2021. godini ecommerce narastao za 17.1% , a projekcije je da rasti oko 8% sve do 2026. godine.

Ecommerce rast od 2021. do 2026. godine

 

U prijevodu, svaka 5. kupnja obavljala se online već 2021. godine, a svake godine ecommerce samo sve više jača.

Kome će kupci dati svoj novac uvelike ovisi i o tome koje web shopove uspiju pronaći kada traže ono što žele kupiti. Naći će one s najboljim SEO-om. Pročitajte što je SEO, koje vrste SEO optimizacije postoje te zašto je bitan.

Kako je koronavirus utjecao na online shopping, Think with Google 2021

 

Za start, evo malo dobre statistike vezane uz Ecommerce SEO:

    • Najmanje 43% ukupnog ecommerce prometa dolazi od organske pretrage na Googleu (Wolfgang Digital, 2016).
    • Većina korisnika na internetu traži informacije, a barem 51% korisnika informaciju o novom proizvodu ili tvrtki pronašlo je putem interneta (Think With Google, 2018).
    • Najmanje 30% svih rezultata koje dobijete ovisi direktno o vašoj lokaciji  (Think With Google, 2018).
    • Ključne riječi koje sadrže frazu „near me“ (u blizini) povećat će konverzije. Barem 26% svih pretraga za pojedini proizvod u blizini rezultirat će kupnjom! (Think With Google, 2016).
    • Najmanje 68% svih online pretraga počinje na tražilici (BrightEdge, 2020).
    • Samo 25,02% svih najbolje rangiranih stranica nema metaopis (Ahrefs, 2020).
    • 53% kupaca očekuje da može obaviti kupnju putem mobitela od bilo koje tvrtke (Think with Google, 2021)
    • Oko 48,% ljudi koristi glasovnu pretragu kada želi pronaći informaciju na internetu (Search Engine Land, 2020).
    • Dok  83% ljudi ne vjeruje oglasima, većina njih vjeruje online recenzijama i iskustvima (Status Labs, 2018).
    • Tijekom pandemije koronavirusa 83% anketiranih korisnika otkrilo je nove brendove online (Think with Google 2021)

 

Ecommerce SEO-webshop

 

Ecommerce SEO Korak 1 – Kako i što  zapravo traže vaši kupci

 

Prvi korak u optimizaciji stranica vaše web trgovine definitivno jest istraživanje i definiranje ključnih riječi za koje se želite pozicionirati.

Ovdje ima par stvari koje želim posebno istaknuti:

a. Prilagodite jezik svakom pojedinačnom tržištu

Prema istraživanju na 8709 korisnika u 29 zemalja, CSA Research otkrio je da 65% korisnika više voli sadržaj na svom jeziku. Štoviše, 40% kupaca neće kupiti ništa sa stranice na stranom jeziku.

Lokalni jezik za ecommerce web

 

b. Koristite SEO alate za istraživanje ključnih riječi

SEO alati pružit će vam uvid u volumen pretraga za određene ključne riječi i fraze te dati nove ideje; ukratko izuzetno će vam olakšati i ubrzati posao.

Nemojte se nužno fokusirati na riječi s najvećim volumenom pretrage, odnosno na jednu riječ (npr. “poklon”). Osim što se dosta teže pozicionirati za riječi koje su TOP u mnogim nišam, kod određenih riječi niste ni sigurni što točno ljudi traže. Kad traže pelene, koje pelene traže? One za djecu, za starije ( za inkontinenciju), za pse ili mačke? O ovom pišem niže pod d) točkom.

Moj prijedlog je da fokusirate optimizaciju ključnih riječi za upite od 3-5 riječi, a ne na upite od jedne riječi. Više o tome pročitajte u članku Long-tail ključne riječi: Zašto je dobro fokusirati se na konkretnije upite?

 

Ključne riječi

 

c. Pričajte o problemima, ne proizvodu

Određene kategorije web trgovina mogu više profitirati tako da se fokusiraju na probleme potencijalnih kupaca, nego na proizvod.

Ključne riječi

 

Primjerice, ljudi traže “prirodan lijek za nesanicu”, a to između ostalog može biti i eterično ulje lavande kojeg prodajete u svom webshopu. Privucite ih tako što ćete im objasniti čemu služi vaš proizvod.

 

d. Pazite na tzv. negativne ključne riječi

Prodajete li dječje pelene, nemojte se fokusirati samo na „pelene“ jer se taj proizvod nudi za veći broj ciljanih skupina. Naime, pelene za odrasle, pelene za mačke ili pelene za pse samo su neki od termina koje se miješaju s vašim pelenama za djecu.

Stoga je bolje odmah se fokusirati na SEO fraze s 3 riječi kako biste bolje pogodili namjeru pretrage.

 

Kako naći ključne riječi

 

(Zanima vas otkud meni ove brojke ispod rezultata pretrage?  Naučite kako koristiti SEO alate!)

Sada kad smo definirali tri jako bitne stavke, naučite nešto i kako iskoristiti ključne riječi za dodatno pozicioniranje te prijeđimo na drugi korak.

 

e. Lovite sezonalnost i važne datume

SEO za web trgovine

Istražite što ljudi pretražuju oko važnih datuma, bili to Božić ili Valentinovo, ali i proslave rođendana, krštenja ili diplome.

Poklon SEO

Imajte na umu da se za mnoge od tih ključnih termina nije lako pozicionirati jer je konkurencija velika, posebice ako to radite last minute.

 

f. Lovite kupce koji znaju točno što traže: proizvod + dimenzija /proizvod + boja

Ljudi koji traže specifične dimenzije su vrlo spremni nešto kupiti i želite da to kupe od vas!

Netko će tražiti posteljinu 200×200, netko će tražiti stol dugačak 180 cm, itd.

Ciljajte takve pretrage i gledajte kako konverzije lete u nebo!

ime proizvoda + dimenzije” stavite u naslov, te u tablici upišite mjere za sve.

Isto vrijedi i za boje!

ime proizvoda + boja” odlična je SEO taktika da privučete korisnike koji traže točno određenu boju.

 

Ecommerce SEO Korak 2 – Pregledajte strukturu webshopa

 

Struktura webshopa i SEO

 

Kad ste definirali ključne riječi za svoj webshop, idući korak jest zaviriti u arhitekturu same stranice.

Struktura stranice uključuje navigaciju te stranice kategorija i samih proizvoda.

Na što valja paziti:

a. Nemojte da korisnik mora kliknuti više od 3 puta da dođe do cilja

Nemojte zakopati sadržaj i proizvode duboko u hijerarhiji stranice, odnosno dalje od 3 klika od naslovnice. Sve što vam je bitno neka bude na klika-dva udaljeno od inicijalne točke gdje je korisnik sletio.

Ukratko:

  1. Nemojte zakopati sadržaj i proizvode duboko u hijerarhiji stranice, odnosno dalje od 3 klika od naslovnice.
  2. Kad korisnik dođe do stranice s proizvodom, nemojte da ima više od 3 klika do checkout stranice

Bitne stvari stavite visoko u hijerarhiji stranice i uvijek koristite relevantne ključne riječi u URL-ovima.

Ovakvu strukturu treba izbjegavati:

  1. domena.hr/proizvodi/proizvodjaci/djevojcice/pletena-kapa
  2. domena.hr/proizvodi/girls/dress_rainbow2133
  3. domena.hr/proizvodi/djevojcice/djevojcice-haljine/mickey-mouse

Ovakvoj strukturi treba težiti:

  1. domena.hr/pletena-kapa-za-djevojcice
  2. domena.hr/biciklizam/elektricni-bicikl
  3. domena.hr/clarins/krema-za-lice

 

b. Napravite zasebne landing stranice za posebne datume:

– Božić
– Valentinovo
– Halloween
– Uskrs
– Black Friday
– Dan žena
– Prvi dan škole
– Rođendani

Imati zasebne landing stranice za posebne datume tijekom godine poseban su SEO #win.

SEO za online trgovinu

 

Svake godine stranice će postajati sve jače i jače.

napomena: Kada prodajete stvari koje se ponavljaju svake godine, pazite da u URL-u nema godine!

Ne želite imati podkategoriju i ili članak s web adresom mojadomena.hr/unikatni-pokloni-za-bozic-2019, jer ga nećete moći ažurirati iduće godine već ćete sve morati pisati iz početka.

Stoga neka vaš url bude mojadomena.hr/unikatni-pokloni-za-bozic i svake godine ažurirajte sadržaj na toj stranici

Za naslovnicu web trgovina dosta je bitno i da ona posluži kao stranica za brzu kupnju, ali i za „reklamiranje“ proizvoda u samom webshopu.

 

c. VAŽNOST NASLOVNICE

Omogućite korisnicima da kupuju odmah s naslovnice, odnosno stavite na naslovnicu proizvode (super ako odmah bude i „Dodaj u košaricu“) kako biste povećali vidljivost proizvoda, ali i broj artikala u košarici.

d. Stavite HOT prodajne kategorije :

  • BESTESELLERS/NAJPRODAVANIJI PROIZVODI
  • NOVO
  • RASPRODAJA
  • AKCIJA
  • POPUSTI

 

Sve su to sve magične ključne riječi koje privlače pažnju korisnika jednom kad dođe na web stranicu.

 

Kategorije u webshopu

 

 

Ecommerce SEO korak 3 – Optimizirajte ključne riječi na svakoj stranici

 

Kada ste definirali strukturu, bitno je da svaku zasebnu stranicu obogatite ključnim riječima jer ćete tako pomoći Googleu da shvati što se nalazi na stranici kako bi on pak mogao ponuditi korisnicima pravi sadržaj.

 

a. Krenite od stranica kategorija

Koristite ključne riječi u nazivu, URL-u, tekstu na stranici i metaopisu. Ciljajte na 300 riječi po stranici.

Ovo je posebno važan korak posebno ako na stranici kategorije nemate proizvode s ključnim riječima nego su njihova imena proizvoljna te se iz njih ne da zaključiti čemu služi proizvod.

Dakle, ako se proizvodi zovu Miki, Šiljo i Peppa, ime proizvoda neka bude „Dječja četkica za zube Miki“, „Dječja četkica za zube Šiljo“ ili „Dječja četkica za zube Peppa“.

Ako pak imate proizvode koji sadrže relevantne ključne riječi, nije nužno imati dodatan sadržaj na stranici kategorije, potvrdio je to i John Muller iz Googlea u nedavnom hangoutu.

Kategorije na webshopu i sadržaj

 

Ako su imena proizvoda dovoljno jasna – primjerice za tenisice za trčanje da piše “nike tenisice za trčanje”, “adidas tenisice za trčanje” i slično, onda je jasno da je na toj stranici popis tenisica za trčanje.

U tom slučaju ne trebate dodavati poseban opis na stranicu. No ponekad su imena proizvoda takva da nije lako shvatiti o kojim se proizvodima radi pa je dobra stvar dodati malo konteksta – jednu do tri rečenice,” kazao je Mueller.

 

Ne zaboravite na fotografije te svakako napišite alt text za svaku fotografiju koristeći ključne riječi, kako biste se mogli pojaviti među rezultatima na Google slikama (a 20% svih pretraga upravo se odnosi na pretraživanje slika).

Ecommerce tip:

Na stranice s listom artikala postavite linkove na slične kategorije.

Ecommerce SEO-kategorije su bitne
Ne samo da će vam ova taktika pomoći da poboljšate Google ranking, već ćete olakšati kupcima da se bolje i brže snalaze!

Za dobro snalaženje poslužit će vam i format kojim se služi trgovina Asos, a to je da nudi kupcima da sami odaberu dodatne filtere.

ecommerce-kategorija

 

b. optimizirajte stranice pojedinačnih proizvoda.

Ponovite cijeli postupak kao kod stranica kategorija, osim samog teksta na stranici koji bi ovdje trebao biti dulji.

Ciljajte na 750 riječi po proizvodu, među kojima svakako uvrstite ključne riječi, ali se i obratite korisnicima navodeći 2-3 jasna benefita za njih ako kupe proizvod. Ljudi se lakše prolaze u problemima pa ako vaš proizvod rješava neki problem (npr. brže je, jeftinije, lakše nešto napraviti), istaknite to u uvodu.

Pročitajte u zasebnom blogu kako napisati opis proizvoda koji prodaje!

 

Opis proizvoda - ecommerce seo

 

 

Ecommerce SEO korak 4 – Posvetite se sadržaju na stranici

 

Content marketing je jedna od najbitnijih taktika digitalnog marketinga, posebice važna za što bolje SEO rezultate. Putem sadržaja na vašoj stranici, primarno kroz ciljano pisane blogove, možete izgraditi bolje odnose s potencijalnim kupcima.

a. Putem sadržaja možete odgovoriti na xy pitanja korisnika

Ako korisnici nešto guglaju tražeći način kako da nešto naprave, ciljajte ih sa sadržajem koji će im pomoći, ali i i „uvjeriti“ ih da je vaš proizvod nužan u njihovom životu, odnosno da je to ono što zapravo traže.

Mnogi korisnici zapravo ne znaju što traže u smislu proizvoda, jer oni samo traže rješenje svojih problema. Najčešće nismo svjesni da postoji neki proizvod toga i tog imena, stoga guglamo u nadi da ćemo pronaći točno ono što nam treba kako bismo riješili svoj problem.

 

Blog za ecommerce

 

Sadržaj, posebice onaj specifičan, može nam uvelike olakšati u kupnji. Što je upit konkretniji (tzv. long tail upiti s više riječi), to su i konverzije u kupca veće.

Ono što treba paziti jest da uvijek imate na umu ključne riječi i da sadržaj ne pišete napamet, pretpostavljajući što bi se korisnicima moglo svidjeti, nego da pišete SEO optimiziran sadržaj temeljen na saznanju tj. ključnim riječima jer samo tako znate da to ljudi zaista traže.

 

b. Stvorite sadržaj za različite potrebe kupaca

Iako su opisi proizvoda možda mnogima najvažniji sadržaj za ecommerce webove, i druge informacije mogu također biti korisne kupcima u različitima faza njihovog korisničkog putovanja.

Evo koje je vrste sadržaja Google predložio da biste si olakšali put do korisnika putem tražilica:

    • Priča o vašoj tvrtki: Ispričajte priču o svom businessu onima kojima je bitno od koga kupuju.
    • Posebne ponude: Opišite svoje posebne ponude za određene datume ili događaje, poput Majčinog dana.
    • Recenzije drugih kupaca: Osim na stranicama samih proizvoda, dobro je imati i zasebnu cijelu stranicu posvećenu iskustvima korisnika koji pomažu drugim potencijalnim kupcima i motiviraju ih na kupnju jer stvaraju tzv. social proof – ljudi više kupuju ako vide da su i drugi to prije njih kupili.
    • Katalog: Ponudite informativne opise proizvoda koji se poklapaju s upitima na tražilici. Napravite i dobre opise za kategorije.
    • Edukativne mogućnosti: Podijelite detalje o predavanjima i edukacijama koje održavate. Primjerice, slastičarnica može organizirati neke edukacije izrade zdravih kolača ili uređivanja torti.  Iskoristite Get your event on Google za strukturirane podatke koje možete koristiti za svoje evente.
    • Live streamovi: Možete se s korisnicima družiti online i uživo, odgovarajući na njihova pitanja ili im objasniti kako neke stvari funkcioniraju. Npr. kad predstavljate neki novi alat u svom webshopu.
    • Korisnička podrška:  Istaknite pogodnosti u vezi dostave i povrata. Besplatna dostava otklanja mentalnu blokadu za kupnju online (korisnici ne žele često platiti dostavu jer ih onda proizvod ispadne skuplje pa odu u fizičku trgovinu ili potraže druge trgovce online s free dostavom), dok veće vrijeme povrata nerijetko rezultirati i manjim povratom (Npr. trgovina AboutYou ima 100 dana za povrat)

 

c. Pazite na fotografije i video

Osim tekstova, izuzetno su važne fotografije i video sadržaj. Što više fotografija proizvoda u webshopu imate, to bolje, posebice ako imate fotografiju proizvoda u kontekstu uporabe.

 

Stranica proizvoda za webshop

 

Lakše kupujemo kad vidimo majicu ili sat na nekom ili stol u pravom uredu, atmosfera je to koju zamišljamo i kod sebe u bliskoj budućnosti.

Slike koje su izradili kupci posebno motivirajuće za kupnju!

recenzije i SEO za webshop

 

No jako je bitno da pazite na dimenzije fotografija.

Više od polovica svih pretraga na Googleu odnosi se na pretrage putem fotografija. Da bi vas Google istaknuo kao TOP fotografije kod određene pretrage, optimalno je da vaše fotografije budu kvadratnog oblika te veličine 600×600 piksela, odnosno minimalno 300×300 piksela. Nemojte se zadovoljiti malim dimenzijama poput 60×60 piksela jer korisnici iz takvih fotografija ne mogu ništa vidjeti pa ih ni Google neće plasirati na više pozicije. Dobro će funkcionirati i veće fotografije kvadratnog oblika, no pazite da ne budu preteške i ne smetaju učitavanju stranice.

Optimalne dimenzije fotografija za webshop

Dakle, ne horizontalno položene fotografije, ne vertikalne fotografije, već kvadratne fotografije najbolje funkcioniraju u webshopovima!

Mnoge tvrtke zanemaruju video sadržaj, a on im može višestruko povećati šansu da se pojave među rezultatima pretrage na Googleu. Video sadržaj je posebice bitan kod uporabnih stvari kao što su primjerice alati. Ljudi vole vidjeti kako alat izgleda kad se njime rukuje, tj. što se njime sve može postići.

 

Ecommerce SEO korak 5 – Igrajte lokalno

 

Gotovo 50% svih pretraga na internetu odnosi se na lokalne pretrage.

 

Ljudi ukucavaju termine poput „lidl trešnjevka radno vrijeme“ ili „auto dijelovi split.“

Imate li fizičku trgovinu, nemojte zaboraviti na važnost lokacije i na internetu. Lokalni SEO je ono što trebate optimizirati.

 

a. Dodajte schema markup na web stranicu

Strukturirane stranice puno su bolje za SEO pozicioniranje.

Web shopovi prečesto nemaju strukturu tj. tzv. Schema markup za proizvode, što je propust jer prema Search Engine Landu, implementacija scheme može vam povećati CTR i za 30%. Posebno ako stavite ocjene!

Schema je zapravo oblik koda koji pomaže Googleu da identificira što je na svakoj stranici, odnosno pomaže Googleu da bolje razumije sadržaj stranice. Tako Google može na optimalan način prezentirati stranicu i proizvod na SERP-u.

Ecommerce seo-schema markuo

 

Sve to možete napraviti kroz Product structured data (tj strukturiranih podataka o proizvodu)

Kada na stranice proizvoda dodate strukturirane podatke, informacije o proizvodu mogu se pojaviti na puno informativniji način među rezultatima pretraga (uključujući Google Images i Google Lens). Primjerice, korisnici mogu vidjeti cijenu, dostupnosti, ocjene, informacije o dostavi i ostale bitne detalje.

 

Imaju li stranice markup, možete provjeriti putem Yandex alata.

 

Kako napraviti schemu za lokalni business?

Hall Analysis LD generator je odličan alat pomoću kojeg možete složiti svoj tzv. schema markup; samo ispunite sva polja potrebnim informacijama i zatim iskopirajte generirani kod koji se pojavljuje desno od tog polja.

Taj kod zalijepite u <head>  svog HTML dokumenta, tj. pošaljite to web developeru koji vam je radio web stranicu da to napravi za vas kako biste bili sigurni da je dobro postavljeno. Nakon toga testirajte s Googleovim alatom jesu li podaci ispravni.

kako napraviti schema za proizvod

 

b. Omogućite Shopping tab listing na Google rezultatima

google product grid-za webshopove

 

Da bi pojačao konverzije, Google je uveo vlastite Product Listing Pages (PLPs) na rezultatima pretrage.

To znači da se proizvodi prikazuju korisnicima na informativan i vizualno atraktivan način, a to itekako utječe na CTR i u konačnici- na prihode.

Dosta web trgovina ne iskorištava potencijal organskog shoppinga, odnosno prikazivanja samih proizvoda sa svog webshopa direktno na rezultatima Google pretrage.

 

shopping tab za web shopove

 

Kako biste omogućili da se i vaši proizvodi nađu kao rezultati na Googleovim rezultatima pretrage, trebate u Search Consoli aktivirati tzv. Shopping tab. Kada krenete u aktivaciju, proći ćete nužne korake u Googleov Merchant Centar.

 

c. Napravite Google Business profil

Google za webshopove

Google Business je baza poslovnih fizičkih poslovnih subjekata, a vaše izlistavanje  u toj bazi pomaže korisnicima da vas lakše pronađu putem tražilice.

Možete otvoriti besplatni profil tvrtke  koji će bam omogućiti da se pojavite među rezultatima pretrage na Googleu tražilici i Google Kartama.

Pročitajte kako napraviti Google Business profil i zašto je važan za SEO.

 

d. Radite na backlinkovima s lokalnih portala

 

Nakon što ste upogonili schema markup za proizvode, pojavili se na SERP-u i kroz Google Business, vrijeme je da poradite na linkovima s drugih web mjesta prema vašoj web stranici – tzv. backlinkovima.

Backlinkovi s lokalnih portala pomoći će vam da izgradite autoritet domene, istovremeno poboljšavajući i rezultate za lokalne pretrage.

 

Dodatno za čitanje: Google je izdao svoj vodič: Best practices for ecommerce in Google search 

 

 

NOVO: Ecommerce SEO korak 6 – Dodajte mišljenja drugih

Iako sam recenzije spomenula kod sadržaja na stranici,  ovom dijelu valja posvetiti zasebnu pažnju.

Google je u ljeto 2023. uveo Perspectives u svoje rezultate pretrage zapravo su to mišljenja drugih na određeni proizvod, uslugu ili općenito temu.

Obzirom da korisnici često pretražuju „proizvod + iskustva“ ili „proizvod + forum „ ili „proizvod + reddit“ te provode mnogo vremena čitajući tuđe recenzije prije nego li se odluče na kupnju, Google je sve te pretrage objedinio tako da korisnicima odmah daje na uvid mišljenja drugih.

Ono što bi svaki webshop trebao imati kao dio SEO taktike jest:

  • ocjene i recenzije proizvoda
  • recenzije proizvoda na drugim web mjestima, od blogova preko Google Businessa

 

Osim toga, recenzije potiču konverzije. Što je više recenzija i što su one bolje, to je i prodaja veća. Ljudi vjeruju drugim ljudima i nečije riječi mogu ih potaknuti da izvrše kupnju  u trenutku kad se nećkaju.

 

Kako Amazon skuplja recenzije

 

Potaknite korisnike da ocijene vaše proizvode. Nakon online kupnje možete im poslati upitnik o zadovoljstvu, poslati im podsjetnik da ocijene svoje iskustvo kupovanja (to rade Amazon i Booking redovito). Pritom je odlično kad kupci mogu postaviti i fotografiju kojom pokazuju drugima kako proizvod zaista izgleda u kontekstu uporabe.

Drugi način kako iskoristiti Perspectives jest da korisnici stvaraju svoj sadržaj o vašim proizvodima. To mogu biti recenzije na blogovima, ali i YouTube ili TikTok videa.

Bitno je uključiti korisnike koji su imali pozitivno iskustvo s vašim proizvodima da pričaju o tome te da gradite SEO strategiju radeći na korisnom sadržaju za vaše nove potencijalne kupce. Koji baš jako vole recenzije.

 

Na Googleu je sve veća gužva te je jako bitno da redovito pregledavate vašu stranicu s tehničke i sadržajne strane te da pratite na koji način kupci dolaze do vas kako biste mogli optimizirati i web i sam proces kupnje!

 

NAJAVA: Google je 2024. godine počeo s testiranjem kupovine direktno s rezultata pretrage! Pripremite se kad opcija postane dostupna za hrvatsko tržište.

 

Kada tražite neke proizvode, Google vam je do sada prikazivao rezultate na koje ste trebali kliknuti da biste mogli kupovati. Jako često su ti rezultati bili fotografije  traženih proizvoda jer i sami kupci vole vidjeti što kupuju, odnosno lakše klikaju i kupuju kada vide sami proizvod, nego kad dobiju čisti tekstualni rezultat.

Početkom 2024. godine Google je počeo testirati tzv. GOOGLE SHOPPING kroz  organski prikaz proizvoda, a do sada je ta opcija moguća na tržištima SAD-a, UK-a, Njemačke, Japana i drugih zemalja. Hrvatska nije među njima.

Ova opcija omogućuje trgovinama da se čak dvaput rangiraju sa svojim proizvodima na rezultatima pretraga. Želite li se pripremiti za ovo (a prije nego li opcija postane dostupna za hrvatsko tržište), pročitajte kako to napraviti, a svakako bacite oko i na  Googleove uvjete.

 

NAUČITE VIŠE O OPTIMIZACIJE VAŠE WEB TRGOVINE!

Pogurajte vaše stranice i sadržaj na njoj do prve stranice Google rezultata i uživajte u visokim stopama konverzije.

Kako to napraviti? Javite mi se za SEO audit i konzultacije

ili se priključite nekoj od radionica content marketinga i SEO pisanja za web koje redovito održavam.

 

Ako ti se sviđa članak, podijeli ga drugima!

Najnoviji članci