Kako početi s LinkedInom jedno je od čestih pitanja s kojima se zna susretati. Ljude najviše muči što imaju osjećaj da ih nitko ne vidi. Ovi LinkedIn savjeti mogu vam pomoći da razvijete svoju poslovnu mrežu.
Tek ste počeli biti aktivni na LinkedInu ili želite to postati, a ne znate otkud krenuti?
Ako ste počeli pisati i po objavi dobijete po 1-2 komentara, moguća su dva razloga za to:
1. Doseg vam je malen.
2. Objava je dosadna
Ipak, uporni ste, pišete svakog dana, no i dalje vam se čini kao da vas algoritam zeza.
Počinjete misliti kako je LinkedIn bezveze, a onih 10-ak ljudi koje pratite i imaju velik angažman na svojim objavama smatrate genijalcima ili barem osobama koje su jako dugo na toj mreži pa su uspjeli postati popularni.
Možete li nešto napraviti da povećate svoju vidljivost na LinkedInu. Kao, primjerice, iskoristiti tih 10-ak osoba?
LINKEDIN SAVJETI za kvalitetno širenje svoje mreže:
1. Družite se s popularnom ekipom i učite od njih
Ako želite biti TOP ekipom, morate se s njima i družiti. Networking je sve, a na LinkedInu ga je zapravo najlakše napraviti.
Tko je popularan možete provjeriti na popisu TOP najpraćenijih LinkedIn osoba u Hrvatskoj, no ta vas lista može i navesti na krivi trag.
Jer možda te osobe nisu uopće relevatne za vas i vaš biznis, možda imaju puno followera ali malo interakcija (ima i takvih!), možda oni ciljaju na strano tržište, a vi na domaće…
Počeli istraživati putem tog popisa ili ukucavanjem specifičnih profila i vještina na LinkedInu, bitno je da zapratite (ne nućno i da se spojite putem Connect opcije) osobe koje su vam zanimljive i relevantne, ali za koje vidite da su jako aktivne na mreži.
Kad zapratite nekog, a posebice ako kliknete na zvono na profilu osobe, objave te osobe počet će vam se prikazivati u News Feedu. Dobro je da na njih reagirate. I to ne samo lajkom il brzopoteznim komentarom “Odlično”, već da se uključite u raspravu vrlo konkretno. Tako vas mogu primijetiti i druge osobe koje također prate tu osobu.
- Učinite to barem 10-20 puta dnevno. Da, u startu je jako bitno da ste aktivni, odnosno da ste pametno aktivni.
- Proučite koje vrste objava kod tih osoba izazivaju najviše pažnje drugih korisnika i pokušajte osmisliti objavu za svoj profil i svoj biznis/nišu/željeni posao.
Nemojte kopirati druge, nemojte koristiti viralne memeove niti objave koje će možda biti simpatične i “lajkabilne”, ali neće doznati ništa o vama ili vašem poslu.
Pročitajte i ovo:
2. Jeste li nedavno slušali nečiji podcast?
Napišite status o tome, pohvalite osobu i tagirajte osobu o kojoj pričate.
Osoba će dobiti obavijest (notifikaciju) o tome te vjerojatno odgovoriti u komentaru na to, čime će automatski podignuti i vidljivost vašoj objavi.
A vi ste napravili prvi korak da vas taj „LinkedIn influencer“ primijeti! Dobro je biti u dobrom društvu.
3. Objavite nečiji blog post na svom profilu
Na svom LinkedIn profilu postavite link na nečiji blog post te u statusu prokomentirajte zašto vam se sviđa, te naravno – tagirajte tu osobu.
Reakcija će vjerojatno biti kao ova pod brojem 1, plus svojim konekcijama dajete vrijedan sadržaj koji preporučate. A ljudi vole preporuke.
4. Bili ste na nekom predavanju ili edukaciji koja vas je oduševila?
Napišite neki kratki sažetak toga tako da bude korisno drugima, a opet da kroz to ne otkrijete sve o predavanju i tako stvorite dodatnu vrijednost (preporuku drugima) za predavača.
Vjerujte, osobi koja drži edukaciju će se to jako svidjeti da će sigurno komentirati (znam da ja uvijek reagiram na takve stvari, ovo gore je screenshot objave jednog studenta EFZG-a koji je bio na jednoj od mojih predavanja. Rezultat: pozvala sam ga da besplatno sudjeluje na mojim edukacijama.)
5. Pročitali ste nečiju knjigu?
Ista stvar kao s prethodnim prijedlozima. Napišite recenziju, tagirajte, ostavite link gdje ljudi mogu kupiti knjigu i podijelite na svom profilu. Time ćete im pomoći u marketingu i prodaji, a svi volimo pomagače.
6. Pozovite LinkedIn influencere u svoj podcast ili ih zamolite za intervju
Ego je ogroman pokretač akcije. Ako neku osobu stavite u fokus svog rada, ako mu date na važnosti tako da ga pozovete u svoj podcast, ako ga zamolite za intervju ili nešto treće, a ta se osoba odazove na vaš poziv, imat ćete nevjerojatno veliku reklamu.
Svi koji budu negdje gosti rado objave to na svom profilu, što će automatski dati vidljivost vašem sadržaju, ali i vama kao producentu sadržaja.
Možda vam ovi LinkedIn savjeti pomognu, možda vam sine neka posve nova ideja što objavljivati, no imajte na umu:
- Budite svoji i budite originalni.
- Ne molite nikog za pažnju ako vam je ne želi dati, okrenite se nekom drugom tko vam je možda bliži po branši, interesima ili načinu komuniciranja
- Ne hejtajte nikog, niti u svojim statusima, niti u tuđim komentarima. To ne znači da ne smijete izraziti stajalište da se s nečim ne slažete. Samo budite jasni, konstruktivni i pristojni. No kad hejtate, vaš komentar je lako prijaviti LinkedInu, a to će vam dodatno smanjiti doseg vaših objava.
- Držite se tema vezanih uz vaš posao. Ako ne znate što objaviti, ne posežite za tipičnim Facebook objavama kako pijete kavu ili slavite djetetov rođendan. Sasvim je u redu držati odvojeno privatni i poslovni život.
- Ne šaljite lascivne i slične poruke putem LinkedIna, najbrže možete zaraditi block od nekog na taj način.
PROČITAJTE I OVO:
Najnoviji članci
Ovo je 15 najboljih SEO Chrome ekstenzija koje će vam olakšati posao
SEO ekstenzija dodaje funkcionalnost browseru. Može se instalirati na brojne web preglednike, no najviše ih ipak ima za Googleov Chrome.
28 kolovoza, 2024Long-tail ključne riječi: Zašto su rijetko guglane fraze izvrsna prilika za vas?
Kako se najlakše pozicionirati među rezultatima na Googleu? Putem long tail riječi koje imaju mali volumen, ali donose konverzije!
18 lipnja, 2024Kako radi Google algoritam više nije tajna: Procurio je Googlev interni dokument o ranking faktorima
Do sada najveće curenje informacija o tome kako radi Googlev ranking algoritam dogodio se krajem svibnja te je dosta uznemirio SEO zajednicu.
30 svibnja, 2024