Linkedin savjeti za objave

Kako da vas primijete na LinkedInu? Ovi savjeti mogu pomoći.

Kako početi s LinkedInom jedno je od čestih pitanja s kojima se zna susretati. Ljude najviše muči što imaju osjećaj da ih nitko ne vidi. Ovi LinkedIn savjeti mogu vam pomoći da razvijete svoju poslovnu mrežu.

 

Tek ste počeli biti aktivni na LinkedInu, no dobivate malo reakcija?

Pišete odlične objave, no dobijete po 1-2 komentara. Doseg vam je malen.

Ipak, uporni ste, pišete svakog dana, no i dalje vam se čini kao da vas algoritam zeza.

Počinjete misliti kako je LinkedIn bezveze, a onih 10-ak ljudi koje pratite i imaju velik angažman na svojim objavama smatrate genijalcima ili barem osobama koje su jako dugo na toj mreži pa su uspjeli postati popularni.

Možete li nešto napraviti da povećate svoju vidljivost na LinkedInu. Kao, primjerice, iskoristiti tih 10-ak osoba.

LINKEDIN SAVJETI za kvalitetno širenje svoje mreže:

 

1. Jeste li nedavno slušali nečiji podcast?

Linkedin savjet za objavu- podcast

 

Napišite status o tome, pohvalite osobu i tagirajte osobu o kojoj pričate.

Osoba će dobiti obavijest (notifikaciju) o tome te vjerojatno odgovoriti u komentaru na to, čime će automatski podignuti i vidljivost vašoj objavi.

A vi ste napravili prvi korak da vas taj „LinkedIn influencer“ primijeti! Dobro je biti u dobrom društvu.

 

2. Objavite nečiji blog post na svom profilu

Linkedin savjet

Osoba je spomenula influencericu u statusu, a ta je osoba reagirala na tagiranje

 

Na svom LinkedIn profilu postavite link na nečiji blog post te u statusu prokomentirajte zašto vam se sviđa, te naravno – tagirajte tu osobu.

Reakcija će vjerojatno biti kao ova pod brojem 1, plus svojim konekcijama dajete vrijedan sadržaj koji preporučate. A ljudi vole preporuke.

 

3. Bili ste na nekom predavanju ili edukaciji koja vas je oduševila?

Linkedin savjet- komunikacija

Napišite neki kratki sažetak toga tako da bude korisno drugima, a opet da kroz to ne otkrijete sve o predavanju i tako stvorite dodatnu vrijednost (preporuku drugima) za predavača.

Vjerujte, osobi koja drži edukaciju će se to jako svidjeti da će sigurno komentirati (znam da ja uvijek reagiram na takve stvari, ovo gore je screenshot objave jednog studenta EFZG-a koji je bio na jednoj od mojih predavanja. Rezultat: pozvala sam ga da besplatno sudjeluje na mojim edukacijama.)

 

 

  1.  Pročitali ste nečiju knjigu?

 

Linkedin savjet za objavu

 

Ista stvar kao s prethodnim prijedlozima. Napišite recenziju, tagirajte, ostavite link gdje ljudi mogu kupiti knjigu i podijelite na svom profilu. Time ćete im pomoći u marketingu i prodaji, a svi volimo pomagače.

 

  1. Pozovite LinkedIn influencere u svoj podcast ili ih zamolite za intervju
Linkedin savjet- podcast

Visnja nije LinkedIn početnik, no iskopirajte ovu taktiku

 

Ego je ogroman pokretač akcije. Ako neku osobu stavite u fokus svog rada, ako mu date na važnosti tako da ga pozovete u svoj podcast, ako ga zamolite za intervju ili nešto treće, a ta se osoba odazove na vaš poziv, imat ćete nevjerojatno veliku reklamu.

Svi koji budu negdje gosti rado objave to na svom profilu, što će automatski dati vidljivost vašem sadržaju, ali i vama kao producentu sadržaja.

 

Možda vam ovi LinkedIn savjeti pomognu, možda vam sine neka posve nova ideja što objavljivati, no imajte na umu:

 

  1. Budite svoji i budite originalni.
  2. Ne  molite nikog za pažnju ako vam je ne želi dati, okrenite se nekom drugom tko vam je možda bliži po branši, interesima ili načinu komuniciranja
  3. Ne hejtajte nikog, niti u svojim statusima, niti u tuđim komentarima. To ne znači da ne smijete izraziti stajalište da se s nečim ne slažete. Samo budite jasni, konstruktivni i pristojni. No kad hejtate, vaš komentar je lako prijaviti LinkedInu, a to će vam dodatno smanjiti doseg vaših objava.
  4. Držite se tema vezanih uz vaš posao. Ako ne znate što objaviti, ne posežite za tipičnim Facebook-objavama kako pijete kavu ili slavite djetetov rođendan. Sasvim je u redu držati odvojeno privatni i poslovni život.
  5. Ne šaljite lascivne i slične poruke putem LinkedIna, najbrže možete zaraditi block od nekog na taj način.

 

PROČITAJTE  I OVO:

Isprobajte ovih 15 ideja za LinkedIn objave
Ako ti se sviđa članak, podijeli ga drugima!

Najnoviji članci

  • Oglasi su brz i kratkotrajan način dohvaćanja publike, dok je način dohvaćanja publike putem SEO optimiziranog sadržaja spor i dugotrajan. Učinkovit marketing na digitalnim kanalima ne možemo više gledati kao ponavljanje, nego i kao ispunjavanje želja.

  • Tražite li program za izradu i obradu slika ili video klipova, alate za snimanje zaslona ili pravljenje slika s tekstom, spremite ovaj blog,

  • Stalno pričamo o optimizaciji web stranica i sadržaja na njoj da biste bili među Google rezultatima, ali jeste li znali za LinkedIn SEO?