Content marketing
491
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-491,bridge-core-2.5.8,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-theme-ver-24.3,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.2,vc_responsive

Što je Content marketing?

„Sadržaj je razlog zašto postoji Google“

 

Ljudi ne traže reklame i proizvode. Ljudi traže odgovore i rješenja svojih problema.

 

Što je content marketing fokus? Odgovori i rješenja.
Budite korisni i više ćete zarađivati.
Content marketing ROI

Što je Content marketing – značenje

Content marketing ili marketing sa sadržajem počiva na uzajamnoj komunikaciji s potencijalnim kupcima. Kroz kontinuiranu i kvalitetnu prezentaciju sadržaja proizvodi i usluge dobivaju kontekst čime pomažete odgovoriti na brojna pitanja koje kupci imaju i indirektno ih motivirati na kupnju.

Istraživanja pokazuju da 70% korisnika radije želi upoznati tvrtku kroz članke, umjesto kroz oglase, sadržajni marketing nameće se kao najbolji alat.

Content marketing počiva na „znam što ljude zanima i to im nudim“ te se u tome bitno razlikuje se od tradicionalnog marketinga koji počiva na premisi „Ovo bi se moglo ljudima svidjeti“.

 

Umjesto da radite tzv. push prema korisnicima i prekidate ih reklamama dok surfaju ili gledaju TV, s marketingom sadržaja privlačite kupce u onom trenutku kad guglaju, kad su u potrazi za odgovorima i rješenjima tako da im nudite sadržaj kojim im pomažete da riješe svoja pitanja.

 

Ako vas korisnik pronađe u trenutku kada aktivno traži rješenje, veća je šansa da će postati vaš kupac. Svi volimo one koji nam je prodaju stvari, nego rješenja problema.

Zašto je content marketing dobar za poslovanje

  • Content marketing se višestruko isplati na dulje staze

Za razliku od oglasa, marketing putem SEO optimiziranog sadržaja dugotrajan je. Oglasi nestaju čim nestane budžeta, SEO članci mogu biti vidljivi godinama

  • Content marketing je generator konverzija

Konverzije ostvarene kod tvrtki i brendova koje imaju marketing putem sadržaja su 6x više od onih koji nemaju: 2.9% vs. 0.5%(Aberdeen Group)

  • Kupci vjeruju sadržaju

 

  • Gotovo 95% kupaca B2B usluga i proizvoda smatraju da je sadržaj  presudan kad procjenjuju tvrtku i njezinu ponudu of B2B . (Demand Gen Report, 2016)
  • 71% ljudi u B2B industriji priznalo je da je čitalo blog neke tvrtke tijekom procesa odluke o kupnji. (Demand Gen Report, 2018)
  • 61% kupaca kupilo je nešto zbog preporuke na nekom blogu kojeg su čitali. (socialmediatoday.com)
  • 47% kupaca pročita 3-5 članaka prije nego se odluči na kupnju (Demand Gen Report, 2016
Content marketing

Koliko košta Content marketing?

Sadržajni marketing košta 60% manje od tradicionalnog marketinga i ostvaruje 3 puta veće prihode.

Stoga je bolje pitanje koliko košta nemati content marketing strategiju i oslanjati se isključivo na oglase.

Iako većina ljudi pod sadržajem smatra pisanje blogova, sadržaj je zapravo sve što producirate od tekstova, vizuala i videa za vašu web strancu, ali i van nje.

 

 

 

Content marketing vs. tradicionalni marketing
Što je content marketing

Nauči Content marketing na primjerima iz prakse!

Radionica za Content marketing kod Barbare za mene je bila pun pogodak. Naucila sam konkretne stvari koje sam mogla primjeniti odmah i poboljsati sadrzaj na mom webu. Svi savjeti su korisni a sama radionica zanimljiva i dinamicna.  Super korisno!“- Dunja Tadić, Ženski rokovnik

Naučite:

  • Kako smo napravili content marketing projekt Volimmeso.hr
  • Kako smo negativne komentare na društvenoj stranici jednog brenda u cijelosti zamijenili pozitivnim!
  • Kako smo jednoj turističkoj agenciji digli promet od 50%.
  • Kako smo jednom portalu dignuli promet za 40%

 

Prijavite li se kao pravna osoba, na radionici ću raditi na vašim primjerima!

Želim kvalitetan sadržaj!

Trebate li optimizaciju ili izradu sadržaja za web stranice, pošaljite mi poruku zajedno s URL adresom stranice: