Content marketing ili marketing sa sadržajem počiva na uzajamnoj komunikaciji s potencijalnim kupcima. Kroz kontinuiranu i kvalitetnu prezentaciju sadržaja proizvodi i usluge dobivaju kontekst čime pomažete odgovoriti na brojna pitanja koje kupci imaju i indirektno ih motivirati na kupnju.
Istraživanja pokazuju da 70% korisnika radije želi upoznati tvrtku kroz članke, umjesto kroz oglase, sadržajni marketing nameće se kao najbolji alat.
Content marketing počiva na „znam što ljude zanima i to im nudim“ te se u tome bitno razlikuje se od tradicionalnog marketinga koji počiva na premisi „Ovo bi se moglo ljudima svidjeti“.
Umjesto da radite tzv. push prema korisnicima i prekidate ih reklamama dok surfaju ili gledaju TV, s marketingom sadržaja privlačite kupce u onom trenutku kad guglaju, kad su u potrazi za odgovorima i rješenjima tako da im nudite sadržaj kojim im pomažete da riješe svoja pitanja.
Ako vas korisnik pronađe u trenutku kada aktivno traži rješenje, veća je šansa da će postati vaš kupac. Svi volimo one koji nam je prodaju stvari, nego rješenja problema.
Za razliku od oglasa, marketing putem SEO optimiziranog sadržaja dugotrajan je. Oglasi nestaju čim nestane budžeta, SEO članci mogu biti vidljivi godinama
Konverzije ostvarene kod tvrtki i brendova koje imaju marketing putem sadržaja su 6x više od onih koji nemaju: 2.9% vs. 0.5%(Aberdeen Group)
Sadržajni marketing košta 60% manje od tradicionalnog marketinga i ostvaruje 3 puta veće prihode.
Stoga je bolje pitanje koliko košta nemati content marketing strategiju i oslanjati se isključivo na oglase.
Iako većina ljudi pod sadržajem smatra pisanje blogova, sadržaj je zapravo sve što producirate od tekstova, vizuala i videa za vašu web strancu, ali i van nje.
“Radionica za Content marketing kod Barbare za mene je bila pun pogodak. Naucila sam konkretne stvari koje sam mogla primjeniti odmah i poboljsati sadrzaj na mom webu. Svi savjeti su korisni a sama radionica zanimljiva i dinamicna. Super korisno!“- Dunja Tadić, Ženski rokovnik
Naučite:
Prijavite li se kao pravna osoba, na radionici ću raditi na vašim primjerima!
Trebate li optimizaciju ili izradu sadržaja za web stranice, pošaljite mi poruku zajedno s URL adresom stranice:
Email: [email protected]