Content marketing - Slade.hr
491
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-491,bridge-core-2.5.8,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-theme-ver-24.3,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.2,vc_responsive

Content marketing

„Sadržaj je razlog zašto postoji Google“

Što je Content marketing?

Content marketing ili marketing kroz sadržaj počiva na uzajamnoj komunikaciji s potencijalnim kupcima. Kroz kontinuiranu i kvalitetnu prezentaciju sadržaja proizvodi i usluge dobivaju kontekst čime pomažemo odgovoriti na brojna pitanja koje kupci imaju i motivirati ih na kupnju.

Istraživanja pokazuju da 70% korisnika radije želi upoznati tvrtku kroz članke, umjesto kroz oglase, sadržajni marketing nameće se kao najbolji alat. Ne nudite reklamu proizvoda, nego kontekst uporabe proizvoda i približite ga krajnjem kupcu kroz ciljane članke. Tako ćete upoznati korisnike s vašim proizvodima i uslugama kroz kvalitetan sadržaj te ih lakše pretvoriti u kupce.

Koliko košta content marketing?

Sadržajni marketing košta 60% manje od tradicionalnog marketinga i ostvaruje 3 puta veće prihode.

Temelj content marketinga počiva na „znam što ljude zanima i to im nudim“ te se u tome bitno razlikuje se od tradicionalnog marketinga koji počiva na premisi „Ovo bi se moglo ljudima svidjeti“. Umjesto da radite tzv. push prema korisnicima i prekidate ih reklamama dok surfaju ili gledaju TV, vi ih privlačite u onom trenutku kad guglaju, kad vas trebaju, kroz sadržaj kojim kao tvrtka, brend ili osoba rješavate određene probleme korisnika i odgovarate na njihova pitanja.

Ulaganje u sadržaj jest dugoročno ulaganje.

Ulaganje u oglase jest kratkoročno ulaganje.

Trebate kvalitetan sadržaj?

Trebate li optimizaciju ili izradu sadržaja za web stranice, pošaljite mi poruku zajedno s URL adresom stranice te odaberite vrstu usluge: