- Sadržaj je jako važan za tražilice, ali je rijetko optimiziran
- Uz ovaj predložak za blog pisat će bolji ciljani sadržaj
Tražite li šprancu, template ili predložak za blog postove (kako god to zvali), potražite templateove koji u sebi sadrže smjernice za optimizaciju na tražilicima, odnosno SEO blog template jer ćete time dobiti veliku prednost nad ostalim sadržajem koji konkurira za pozicije među Google rezultatima.
SEO (search engine optimization) je način promocije web stranica, odnosno sadržaja na njoj, putem tražilica. SEO optimiziran sadržaj znači organski neplaćeni promet s Google tražilica, što u konačnici znači više prihoda. Cilj produkcije visoko optimiziranih članaka jest da se probijete kroz konkurenciju i popenjete visoko među TOP pozicije na stranicama Googleovih rezultata pretrage za vama bitne ključne riječi.
Content writera danas ima jako puno. Svi pišu sadržaj. Konkurencija je ogromna, a mjesta na prvoj stranici Google rezultata malo. Želite li se probiti kroz šumu blogova, kreativnost više nije dovoljna.
Trebate upute kako organizirati informacije za čitatelja, ali i tražilice. Osim toga, sadržaj koji je skrojen prema SEO predlošku, vjerojatnije će biti dugovječan i donositi veći promet i prihode od nekog tamo bloga koji je rezultat vaše trenutne inspiracije.
Naučili ste već kako pisati blogove, a ovaj predložak za blog dodatno će vam pomoći da se organizirate prilikom pisanja.
SEO predložak za blog
Napravite vlastitu kopiju ovog predloška i poslužite se njime svaki put kad krenete pisati blog.
Dobra stvar je pored toga voditi i Excel tablicu s ključnim riječima relevantnim za vaš biznis uz popis landing stranica za koje ste već iskoristili te ključne riječi.
Zašto je to bitno?
Zbog tzv. kanibalizacije ključnih riječi! Kanibalizacija ili jedenje samog sebe se događa kad više vaših stranica cilja iste ključne riječi te se zapravo natječe sami sa sobom na Google SERP-u (stranici s rezultatima pretrage). Prestanite to činiti jer si radite štetu.
Objašnjenje predloška:
- Tip objave – u ovom slučaju je blog (no možete predloške koristiti za bilo koju drugu vrstu sadržaja, od infografika do videa)
- Duljina– Iako nije ranking faktor per se, postoji korelacija između duljine blogova i njihove SERP pozicije. Međutim, valja paziti na konkurenciju, ali i namjere korisnika: traže li blic informaciju ili žele učiti – o tome najviše ovisi koliko će dugačak tj. opsežan biti vaš blog post
- Kategorija – Gdje na stranici pripada blog? Možda imate više različitih kategorija u info centru
- Ciljana skupina- za koga pišete sadržaj?
- Ciljevi sadržaja – za koga pišete sadržaj? Što želite postići sadržajem? Kako rješavate problem?
- E-A-T – Ekspertiza je sve bitnija Googleu koji želi gurati visokokvalitetan sadržaj provjerenih stručnjaka. Ovo je posebno bitno kod zdravstvenih web stranica
- Konkurencija – upišite vašu ključnu frazu i pogledajte rezultate na SERP-u, tko iskače na TOP pozicijama?
- SERP situacija – Postoje li oglasi za ključnu frazu, featured snippet, lokalni SEO rezultati itd?
- CTA– Koji je vaš call-to-action?
- Dodatan sadržaj – Trebate li stvoriti neki dodatan sadržaj, social media objave ili newsletter?
- Ostalo– nešto što nije navedeno u prethodnim točkama
Ključne riječi
Iskoristite neke od brojnih SEO alata za istraživanje ŠTO TO KORISNICI NA NEKOM TRŽIŠTU GUGLAJU.
Bez tih alata NE MOŽETE ZNATI pišete li sadržaj koji ljude zanima.
Uključite primarne (ono što je fokus bloga), sekundarne (bliske riječi, varijacije) i povezane ključne riječi kroz blog post.
Primarne riječi uključite u naslov, prvih 100 riječi i barem 3x kroz tekst.
Kako će izgledati stranica
Posložite sve informacije:
- URL – Je li URL kratak (3-5 riječi). Je li ključna riječ dio URL-a (bez slova s kvačicama)? : slade.hr/blog/seo-predlozak-za-blog
- Naslov – Je li naslov SEO friendly – je li ključna riječ ili fraza uključena u naslov?
- Metaopis – Stvorite SEO opis s uključenim ključnim riječima i CTA pozivom
- Linkovi – Koji interni link ćete postaviti? Koji vanjski link je relevantan?
- Vizual – Je li fotografija pravilno imenovana i s postavljenim ALT-tag opisom
Kada ovako posložite svoj blog, velike su šanse da ćete se rangirati visoko među rezultatima pretrage na SERP-u. Naravno, pod uvjetom da i konkurencija ne radi isto. U tom slučaju će posebno od važnosti biti i ostali SEO elementi, od tehničke ispravnosti vaše web stranice pa do ukupnog korisničkog iskustva.
Želite li snažnije zagrebati u SEO, dobro je znati pravila i smjernice koja vam mogu pomoći da od Google tražilice izvučete najviše za sebe.
Kako pisati na SEO-friendly način možete naučiti i na edukaciji!
Što kažu drugi polaznici o edukaciji:
Sve recenzije pročitajte na Google Business profilu.
Dodatno za čitanje:
Najnoviji članci
Ovo je 15 najboljih SEO Chrome ekstenzija koje će vam olakšati posao
SEO ekstenzija dodaje funkcionalnost browseru. Može se instalirati na brojne web preglednike, no najviše ih ipak ima za Googleov Chrome.
28 kolovoza, 2024Long-tail ključne riječi: Zašto su rijetko guglane fraze izvrsna prilika za vas?
Kako se najlakše pozicionirati među rezultatima na Googleu? Putem long tail riječi koje imaju mali volumen, ali donose konverzije!
18 lipnja, 2024Kako radi Google algoritam više nije tajna: Procurio je Googlev interni dokument o ranking faktorima
Do sada najveće curenje informacija o tome kako radi Googlev ranking algoritam dogodio se krajem svibnja te je dosta uznemirio SEO zajednicu.
30 svibnja, 2024