Kako biste izvukli najviše od objava, koristite preporučene dimenzije fotografija za LinkedIn. Kao i kod svake druge društvene mreže, upotreba vizuala na LinkedInu čini vaše objave vidljivijima, što rezultira većom interakcijom.
Fotografije možete uređivati u nizu programa, a moja preporuka za sve koji nemaju Photoshop jest online editor koji je vrlo jednostavan za uporabu (i cropanje fotografija): Pixlr.com
Canva ima različite templateove (predloške) za izradu LinkedIn cover fotografija pa se poslužite tim alatom ako vam se ne zeza s Photoshopom ili Pixlrom.
Dimenzije slika za LinkedIn profilne fotografije: 400 x 400 piksela ili veće (preporuka)
Savjet:
- Možete uplodati fotografiju dimenzija do 7680 x 4320 piksela.
- Težina fotografije ne smije prelaziti 8MB
Dimenzija slika za LinkedIn profilne cover fotografije: 1584 x 396 piksela (preporuka)
- Odnos dimenzija: 4:1
- Težina fotografije ne smije prelaziti 8MB
- Cover fotografije izgledaju drugačije na desktop i mobilnoj verziji (drugačije rezane), stoga provjerite kako izgledaju na obje verzije prije finaliziranja.
Dimenzija slika na LinkedInu za stranice tvrtke:
- Dimenzija logotipa tvrtke: 400 x 400 piksela
- Dimenzija slike za cover fotografiju stranice: 1128 x 191 piksela
- Dimenzija slike za Life tab: 1128 x 376 piksela
- Dimenzija slike za Life tab module: 502 x 282 piksela
- Dimenzija slike za Life tab fotografije tvrtke: 900 x 600 piksela
Savjet:
- Formati fotografije: PNG ili JPG
- Odnos dimenzija: 1.91:1
- Slike dimenzija 1200 x 628 piksela su idealne
Dimenzija slike blog posta na LinkedInu: 1200 x 627 piksela (preporuka)
Kada postavite link nekog bloga, LinkedIn automatski generira thumbnail vizual.
Savjet:
- Odnos dimenzija: 1.91:1
- Najmanje 200 piksela široka
Dimenzija slike za članak na LinkedInu: 1200 x 627 piksela (preporuka)
Dimenzije video sadržaja LinkedIn stranici: 256 x 144 – 4096 x 2304 piksela
Smjernice za video sadržaj:
-
Maksimalna težina video filea . – 5 GB
-
Minimalna težina video filea – 75 KB
-
Maksimalna duljina – 10 minuta
-
Minimalna duljina – 3 sekunde
-
Rasponi rezolucija – 256×144 – 4096×2304
Kako biste zaključili koje su dimenzije optimalne za vaš video na LinkedInu, valjate razumjeti vađu publiku. Kako oni primarno konzumirjau sadržaj – na mobileu ili desktopu?
Primjerice, video omjera 16:9 izgledat će fantastično na desktop uređajima, no na mobilnim vertikalni video 4:5 daje najbolje video iskustvo. No kad se taj 4:5 video gleda na desktopu, bit će odrezan na 1:1 omjer i imat će crne linije sa strane koji će ga uokvirivati.
Dimenzija slika na LinkedIn oglase:
- Dimenzija logotipa tvrtke za oglase: 100 x 100 piksela
- Dimenzije logotipa za Spotlight oglase : 100 x 100 piksela
- Dimenzije pozadine za Spotlight oglase: 300 x 250 piksela
- Dimenzije slika za sponzorirani sadržaj: 1200 x 627 piksela (Odnos dimenzija: 1.91:1)
- Dimenzije slika za carousel sa sponzoriranim sadržajem: 1080 x 1080 piksela (Odnos dimenzija: 1:1)
NAUČI JOŠ O LINKEDINU:
- Kako napraviti LinkedIn profil – 7 isprobanih savjeta
- Što raditi na LinkedInu?
- Koje je najbolje vrijeme objave na LinkedInu?
- Zašto bi svaki zaposlenik tvrtke trebao biti na LinkedInu?
- LinkedIn savjet: Kako staviti bold, italics, smajliće i simbole na LinkedIn?
- Kako da vas primijete na LinkedInu? Ovi savjeti mogu pomoći.
- Isprobajte ovih 15 ideja za LinkedIn objave
- 4 korisna trika za LinkedIn koje možda niste znali
Kako biste izvukli najviše od objava, koristite preporučene dimenzije fotografija za LinkedIn. Kao i kod svake druge društvene mreže, upotreba vizuala na LinkedInu čini vaše objave vidljivijima, što rezultira većom interakcijom.
Fotografije možete uređivati u nizu programa, a moja preporuka za sve koji nemaju Photoshop jest online editor koji je vrlo jednostavan za uporabu (i cropanje fotografija): Pixlr.com
Canva ima različite templateove (predloške) za izradu LinkedIn cover fotografija pa se poslužite tim alatom ako vam se ne zeza s Photoshopom ili Pixlrom.
Dimenzije slika za LinkedIn profilne fotografije: 400 x 400 piksela ili veće (preporuka)
Savjet:
- Možete uplodati fotografiju dimenzija do 7680 x 4320 piksela.
- Težina fotografije ne smije prelaziti 8MB
Dimenzija slika za LinkedIn profilne cover fotografije: 1584 x 396 piksela (preporuka)
- Odnos dimenzija: 4:1
- Težina fotografije ne smije prelaziti 8MB
- Cover fotografije izgledaju drugačije na desktop i mobilnoj verziji (drugačije rezane), stoga provjerite kako izgledaju na obje verzije prije finaliziranja.
Dimenzija slika na LinkedInu za stranice tvrtke:
- Dimenzija logotipa tvrtke: 300 x 300 piksela
- Dimenzija slike za cover fotografiju stranice: 1128 x 191 piksela
- Dimenzija slike za Life tab: 1128 x 376 piksela
- Dimenzija slike za Life tab module: 502 x 282 piksela
- Dimenzija slike za Life tab fotografije tvrtke: 900 x 600 piksela
- Dimenzija logotipa: Barem 60 x 60 piksela
Savjet:
- Formati fotografije: PNG ili JPG
- Odnos dimenzija: 1.91:1
- Slike dimenzija 1200 x 628 piksela su idealne
Dimenzija slike blog posta na LinkedInu: 1200 x 627 piksela (preporuka)
Kada postavite link nekog bloga, LinkedIn automatski generira thumbnail vizual.
Savjet:
- Odnos dimenzija: 1.91:1
- Najmanje 200 piksela široka
Dimenzije slika za LinkedIn Stories:
- Odnos dimenzija: 9:16
- Rezolucija: 1080 x 1920 piksela
- Vrste datoteka: JPEG i PNG
Savjet:
- Za razliku od Instagrama i Facebooka, ne možete uplodati fotografije drugih dimenzija pa u samom LinkedIn Stories prilagođavati dimenzije. Stoga je bolje pripremiti vizual koji je napravljen baš za LinkedIn story.
Dimenzija slika na LinkedIn oglase:
- Dimenzija logotipa tvrtke za oglase: 100 x 100 piksela
- Dimenzije logotipa za Spotlight oglase : 100 x 100 piksela
- Dimenzije pozadine za Spotlight oglase: 300 x 250 piksela
- Dimenzije slika za sponzorirani sadržaj: 1200 x 627 piksela (Odnos dimenzija: 1.91:1)
- Dimenzije slika za carousel sa sponzoriranim sadržajem: 1080 x 1080 piksela (Odnos dimenzija: 1:1)
NAUČI JOŠ O LINKEDINU:
- Kako napraviti LinkedIn profil – 7 isprobanih savjeta
- Što raditi na LinkedInu? Za start, prihvatite svaku konekciju
- Koje je najbolje vrijeme objave na LinkedInu?
- Zašto bi svaki zaposlenik tvrtke trebao biti na LinkedInu?
- LinkedIn savjet: Kako staviti bold, italics, smajliće i simbole na LinkedIn?
- Kako da vas primijete na LinkedInu? Ovi savjeti mogu pomoći.
- Isprobajte ovih 15 ideja za LinkedIn objave
- 4 korisna trika za LinkedIn koje možda niste znali
Najnoviji članci
15 načina kako se najbolje reklamirati u 2025. godini
Otvoriti ste neki biznis i pitatet se kako se najbolje reklamirati, posebice besplatno? Imam za vas 15 isprobanih prijedloga.
06 studenoga, 2024Nove navike pretraživanja: GenZ sve manje gugla, oni sada „traže.“
Kada nešto tražimo na internetu, uglavnom kažem kako „guglamo“. Jer je Google postao eponim za internetsko pretraživanje. Ne i GenZ-evcima.
28 listopada, 2024Koliko pluginova trebate imati na vašoj WordPress stranici?
Imate li web stranicu s Wordpress CMS-om kojoj želite dodati neku novu funkcionalnost, najlakše rješenje za to jest - plugin!
24 listopada, 2024