Kako biste izvukli najviše od objava, koristite preporučene dimenzije fotografija za LinkedIn. Kao i kod svake druge društvene mreže, upotreba vizuala na LinkedInu čini vaše objave vidljivijima, što rezultira većom interakcijom.
Fotografije možete uređivati u nizu programa, a moja preporuka za sve koji nemaju Photoshop jest online editor koji je vrlo jednostavan za uporabu (i cropanje fotografija): Pixlr.com
Canva ima različite templateove (predloške) za izradu LinkedIn cover fotografija pa se poslužite tim alatom ako vam se ne zeza s Photoshopom ili Pixlrom.
Dimenzije slika za LinkedIn profilne fotografije: 400 x 400 piksela ili veće (preporuka)
Savjet:
- Možete uplodati fotografiju dimenzija do 7680 x 4320 piksela.
- Težina fotografije ne smije prelaziti 8MB
Dimenzija slika za LinkedIn profilne cover fotografije: 1584 x 396 piksela (preporuka)
- Odnos dimenzija: 4:1
- Težina fotografije ne smije prelaziti 8MB
- Cover fotografije izgledaju drugačije na desktop i mobilnoj verziji (drugačije rezane), stoga provjerite kako izgledaju na obje verzije prije finaliziranja.
Dimenzija slika na LinkedInu za stranice tvrtke:
- Dimenzija logotipa tvrtke: 300 x 300 piksela
- Dimenzija slike za cover fotografiju stranice: 1128 x 191 piksela
- Dimenzija slike za Life tab: 1128 x 376 piksela
- Dimenzija slike za Life tab module: 502 x 282 piksela
- Dimenzija slike za Life tab fotografije tvrtke: 900 x 600 piksela
- Dimenzija logotipa: Barem 60 x 60 piksela
Savjet:
- Formati fotografije: PNG ili JPG
- Odnos dimenzija: 1.91:1
- Slike dimenzija 1200 x 628 piksela su idealne
Dimenzija slike blog posta na LinkedInu: 1200 x 627 piksela (preporuka)
Kada postavite link nekog bloga, LinkedIn automatski generira thumbnail vizual.
Savjet:
- Odnos dimenzija: 1.91:1
- Najmanje 200 piksela široka
Dimenzija slika na LinkedIn oglase:
- Dimenzija logotipa tvrtke za oglase: 100 x 100 piksela
- Dimenzije logotipa za Spotlight oglase : 100 x 100 piksela
- Dimenzije pozadine za Spotlight oglase: 300 x 250 piksela
- Dimenzije slika za sponzorirani sadržaj: 1200 x 627 piksela (Odnos dimenzija: 1.91:1)
- Dimenzije slika za carousel sa sponzoriranim sadržajem: 1080 x 1080 piksela (Odnos dimenzija: 1:1)
NAUČI JOŠ O LINKEDINU:
- Kako napraviti LinkedIn profil – 7 isprobanih savjeta
- Što raditi na LinkedInu? Za start, prihvatite svaku konekciju
- Koje je najbolje vrijeme objave na LinkedInu?
- Zašto bi svaki zaposlenik tvrtke trebao biti na LinkedInu?
- LinkedIn savjet: Kako staviti bold, italics, smajliće i simbole na LinkedIn?
- Kako da vas primijete na LinkedInu? Ovi savjeti mogu pomoći.
- Isprobajte ovih 15 ideja za LinkedIn objave
- 4 korisna trika za LinkedIn koje možda niste znali
Kako biste izvukli najviše od objava, koristite preporučene dimenzije fotografija za LinkedIn. Kao i kod svake druge društvene mreže, upotreba vizuala na LinkedInu čini vaše objave vidljivijima, što rezultira većom interakcijom.
Fotografije možete uređivati u nizu programa, a moja preporuka za sve koji nemaju Photoshop jest online editor koji je vrlo jednostavan za uporabu (i cropanje fotografija): Pixlr.com
Canva ima različite templateove (predloške) za izradu LinkedIn cover fotografija pa se poslužite tim alatom ako vam se ne zeza s Photoshopom ili Pixlrom.
Dimenzije slika za LinkedIn profilne fotografije: 400 x 400 piksela ili veće (preporuka)
Savjet:
- Možete uplodati fotografiju dimenzija do 7680 x 4320 piksela.
- Težina fotografije ne smije prelaziti 8MB
Dimenzija slika za LinkedIn profilne cover fotografije: 1584 x 396 piksela (preporuka)
- Odnos dimenzija: 4:1
- Težina fotografije ne smije prelaziti 8MB
- Cover fotografije izgledaju drugačije na desktop i mobilnoj verziji (drugačije rezane), stoga provjerite kako izgledaju na obje verzije prije finaliziranja.
Dimenzija slika na LinkedInu za stranice tvrtke:
- Dimenzija logotipa tvrtke: 300 x 300 piksela
- Dimenzija slike za cover fotografiju stranice: 1128 x 191 piksela
- Dimenzija slike za Life tab: 1128 x 376 piksela
- Dimenzija slike za Life tab module: 502 x 282 piksela
- Dimenzija slike za Life tab fotografije tvrtke: 900 x 600 piksela
- Dimenzija logotipa: Barem 60 x 60 piksela
Savjet:
- Formati fotografije: PNG ili JPG
- Odnos dimenzija: 1.91:1
- Slike dimenzija 1200 x 628 piksela su idealne
Dimenzija slike blog posta na LinkedInu: 1200 x 627 piksela (preporuka)
Kada postavite link nekog bloga, LinkedIn automatski generira thumbnail vizual.
Savjet:
- Odnos dimenzija: 1.91:1
- Najmanje 200 piksela široka
Dimenzije slika za LinkedIn Stories:
- Odnos dimenzija: 9:16
- Rezolucija: 1080 x 1920 piksela
- Vrste datoteka: JPEG i PNG
Savjet:
- Za razliku od Instagrama i Facebooka, ne možete uplodati fotografije drugih dimenzija pa u samom LinkedIn Stories prilagođavati dimenzije. Stoga je bolje pripremiti vizual koji je napravljen baš za LinkedIn story.
Dimenzija slika na LinkedIn oglase:
- Dimenzija logotipa tvrtke za oglase: 100 x 100 piksela
- Dimenzije logotipa za Spotlight oglase : 100 x 100 piksela
- Dimenzije pozadine za Spotlight oglase: 300 x 250 piksela
- Dimenzije slika za sponzorirani sadržaj: 1200 x 627 piksela (Odnos dimenzija: 1.91:1)
- Dimenzije slika za carousel sa sponzoriranim sadržajem: 1080 x 1080 piksela (Odnos dimenzija: 1:1)
NAUČI JOŠ O LINKEDINU:
- Kako napraviti LinkedIn profil – 7 isprobanih savjeta
- Što raditi na LinkedInu? Za start, prihvatite svaku konekciju
- Koje je najbolje vrijeme objave na LinkedInu?
- Zašto bi svaki zaposlenik tvrtke trebao biti na LinkedInu?
- LinkedIn savjet: Kako staviti bold, italics, smajliće i simbole na LinkedIn?
- Kako da vas primijete na LinkedInu? Ovi savjeti mogu pomoći.
- Isprobajte ovih 15 ideja za LinkedIn objave
- 4 korisna trika za LinkedIn koje možda niste znali
Najnoviji članci
Digitalni marketing 2024. godini kroz 14 koraka – VODIČ za sve
Digitalni marketing nije lagan kad krenete istraživati sve opcije. No uz ove tips & tricks bit će vam puno lakše početi ga kvalitetno raditi
22 studenoga, 2023Zašto su društvene mreže bitne za SEO? Google uvodi bitnu promjenu!
Društvene mreže dobit će dodatno na važnosti za SEO posljednjim Googleovim updateom svog algoritma - prikazivat će vaš broj followera!
18 studenoga, 2023Visoki spam score: Je li vaš web toksičan?
Ponekad web stranice imaju visoku toksičnost, odnosno visoki spam score, što posljedično utječe i na njihovo rangiranje na Googleu.
18 studenoga, 2023