Kako biste izvukli najviše od objava, koristite preporučene dimenzije fotografija za LinkedIn

Dimenzije fotografija za LinkedIn – 2021. godina

Kako biste izvukli najviše od objava, koristite preporučene dimenzije fotografija za LinkedIn. Kao i kod svake druge društvene mreže, upotreba vizuala na LinkedInu čini vaše objave vidljivijima, što rezultira većom interakcijom.

Fotografije možete uređivati u nizu programa, a moja preporuka za sve koji nemaju Photoshop jest online editor koji je vrlo jednostavan za uporabu (i cropanje fotografija): Pixlr.com

Canva ima različite templateove (predloške) za izradu LinkedIn cover fotografija pa se poslužite tim alatom ako vam se ne zeza s Photoshopom ili Pixlrom.

 

Dimenzije slika za LinkedIn profilne fotografije: 400 x 400 piksela  ili veće (preporuka)

Savjet:

  • Možete uplodati fotografiju dimenzija do  7680 x 4320 piksela.
  • Težina fotografije ne smije prelaziti 8MB

 

Linkedin cover fotografija primjer

 

Dimenzija slika za LinkedIn profilne cover fotografije: 1584 x 396 piksela (preporuka)

  • Odnos dimenzija: 4:1
  • Težina fotografije ne smije prelaziti 8MB
  • Cover fotografije izgledaju drugačije na desktop i mobilnoj verziji (drugačije rezane), stoga provjerite kako izgledaju na obje verzije prije finaliziranja.

 

Linkedin dimenzije fotografija za tvrtke

 

Dimenzija slika na LinkedInu za stranice tvrtke:

  • Dimenzija logotipa tvrtke: 300 x 300 piksela
  • Dimenzija slike za cover fotografiju stranice: 1128 x 191 piksela
  • Dimenzija slike za Life tab: 1128 x 376 piksela
  • Dimenzija slike za Life tab module: 502 x 282 piksela
  • Dimenzija slike za Life tab fotografije tvrtke: 900 x 600 piksela
  • Dimenzija logotipa: Barem 60 x 60 piksela

Savjet:

  • Formati fotografije: PNG ili JPG
  • Odnos dimenzija: 1.91:1
  • Slike dimenzija 1200 x 628 piksela su idealne

Linkedin blog fotografija dimenzije

 

Dimenzija slike blog posta na LinkedInu: 1200 x 627 piksela (preporuka)

Kada postavite link nekog bloga, LinkedIn automatski generira thumbnail vizual.

Savjet:

  • Odnos dimenzija: 1.91:1
  • Najmanje 200 piksela široka

 

Dimenzije slika za LinkedIn Stories:

  • Odnos dimenzija: 9:16
  • Rezolucija: 1080 x 1920 piksela
  • Vrste datoteka: JPEG i PNG

Savjet:

  • Za razliku od Instagrama i Facebooka, ne možete uplodati fotografije drugih dimenzija pa u samom LinkedIn Stories prilagođavati dimenzije. Stoga je bolje pripremiti vizual koji je napravljen baš za LinkedIn story.

 

Dimenzija slika na LinkedIn oglase:

  • Dimenzija logotipa tvrtke za oglase: 100 x 100 piksela
  • Dimenzije logotipa za Spotlight oglase : 100 x 100 piksela
  • Dimenzije pozadine za Spotlight oglase: 300 x 250 piksela
  • Dimenzije slika za sponzorirani sadržaj: 1200 x 627 piksela (Odnos dimenzija: 1.91:1)
  • Dimenzije slika za carousel sa sponzoriranim sadržajem: 1080 x 1080 piksela (Odnos dimenzija: 1:1)

 

NAUČI JOŠ O LINKEDINU:

  1. Kako napraviti LinkedIn profil – 7 isprobanih savjeta
  2. Što raditi na LinkedInu? Za start, prihvatite svaku konekciju
  3. Koje je najbolje vrijeme objave na LinkedInu?
  4. Zašto bi svaki zaposlenik tvrtke trebao biti na LinkedInu?
  5. LinkedIn savjet: Kako staviti bold, italics, smajliće i simbole na LinkedIn?
  6. Kako da vas primijete na LinkedInu? Ovi savjeti mogu pomoći.
  7. Isprobajte ovih 15 ideja za LinkedIn objave
  8. 4 korisna trika za LinkedIn koje možda niste znali
Ako ti se sviđa članak, podijeli ga drugima!

Najnoviji članci