LinkedIn SEO

Može li LinkedIn pogurati vaš SEO?

Stalno pričamo o optimizaciji web stranica i sadržaja na njoj da biste bili među Google rezultatima, ali jeste li znali za LinkedIn SEO?

 

Ako ste u digitalnom marketingu i upravo su vam se pojavili upitnici iznad glave, niste prvi. Velik broj onih koji jesu ili uopće nisu aktivni na LinkedInu nisu svjesni potencijala stranica na LinkedInu.

 

LinkedIn stranice koriste se uglavnom pogrešno: za plasiranje PR tekstova i za dijeljenje blogova s web stranice.

Pritom brendovi ne paze da su ti tekstovi SEO optimizirani, odnosno da su barem SEO optimizirani prateći statusi, a zatim rade dodatne greške tako da na svojim profilima podijele objave s LinkedIn stranica očekujući povećanje dosega. O ovom potonjem pisala sam u članku što je Linkedin i kako radi: Interne interakcije (ljudi iz iste tvrtke) smanjuju doseg objave 20-25% za sve ostale!

 

Google indeksira rezultate na LinkedInu!

 

Tražilice pretražuju i indeksiraju LinkedIn stranice. Ako ne koristite te stranice kako biste istaknuli ključne riječi, možda propuštate neke poslovne prilike.

I LinkedIn Articles se indeksiraju i pojavljuju među rezultatima pretrage na Googleu! Obzirom da imaju prilično mali doseg na samoj platformi, želite li povećati učinak napisanog, optimizirajte naslove, ali i sam članak kojeg ste objavili.

LinkedIN seo za članke

Uskoro bi se i individualni LinkedIn postovi mogli indeksirati na Googleu pa tim više obratite pažnju na način na koji pišete, odnosno pokušajte u svoje objave umetnuti pokoju ključnu riječ relevantnu za vaše poslovanje.

 

Kada optimizirate svoje objave diljem LinkedIna, povećavate šanse da vas ronađu ne samo korisnici LinkedIna, već i svi oni koji pretražuju Google i ostale tražilice s ciljem pronalaska odgovora na svoje pitanje.

 

Redovito objavljivanje pomoći će vam da povećate svoju vidljivost, ali i kredibilitet, a tu je i SEO (search engine optimization).

 

LinkedIn SEO = Dugoročni učinak

Kada nešto objavite na LinkedInu, vašu objavu drugi korisnici vide zapravo u jako malom vremenskom okviru osim ako ga netko ne „oživi“ komentarima nakon određenog vremena.

Već dugo vremena pričam polaznicima svojih edukacija o prolaznosti sadržaja na društvenim mrežama, bez obzira radi li se o Facebooku ili LinkedInu.

 

Imate svega par sekundi da zahvatite nečiju pažnju kroz News Feed jer od tamo svi konzumiramo sadržaj, a najdulje 3-10 dana ako su drugi korisnici aktivni na njemu te ga oživljavaju. Uz LinkedIn SEO to vrijeme možete višestruko povećati.

News Feed je naslovnica i Facebooka i LinkedIna, ne vaš profil ili stranica. Nitko ne ide od profila do profila vidjeti što ima danas novo, nego skrolamo Feedom.

Da biste produljili životni vijek svojih objava na LinkedInu, objave prije stiskanja gumba „Objavi“ pokušajte barem minimalno urediti u smjeru SEO optimizacije. To znači da ćete možda umjesto jednog termina koristiti drugi jer se taj termin pretražuje na Googleu.

 

Ne znate li kako pronaći što se traži na Googleu, iskoristite neki od SEO alata ili dođite na edukaciju SEO pisanja gdje ćemo učiti kako ciljano pisati sadržaj kojeg će korisnici moći pronaći i godinama nakon što ste ga napisali.

 

 

Poboljšajte LinkedIn SEO svojih stranica i članaka

Linkedin seo optimizacija

 

 

Ako ste se potrudili napraviti LinkedIn stranicu, sigurno želite povećati doseg objava na njoj.

Dijeljenje na svojim osobnim LinkedIn profilima neće postići taj učinak, ali hoće druge aktivnosti poput oglašavanja ili optimizacije sadržaja.

U nastavku pročitajte kojih je to konkretnih 5 koraka koje trebate napraviti kako biste pogurali SEO putem LinkedIna kroz stranice i članke.

 

 

  1. Optimizirajte URL LinkedIn stranice

 

Svaki business dobije neki generički URL koji vi možete urediti, odnosno imenovati tako da u URL-u stoji ime vaše tvrtke.

Primjer:

https://www.linkedin.com/company/73211797

https://www.linkedin.com/company/sladehr

 

  1. Koristite ključne riječi

 

LinkedIn SEO - ključne riječi su bitne

Kao i SEO vaše web stranice, i vaša LinkedIn stranica te profil trebaju sadržavati ključne riječi putem kojih želite da vas drugi pronađu.

Ključne riječi stavite u:

  • Tagline
  • About
  • Experience
  • Skills

 

  1. Napišite jak i jasan „About“ dio

LinkedIn SEO aboutPod „About“ dio vaše stranice (ali i vašeg profila) možete  staviti relevantne ključne riječi i odgovoriti na neka pitanja koja muče vaše korisnike.

 

  1. Imenujte vizuale

 

LinkedIn SEO fotografije

Svaku fotografiju koju objavite uz prateći članak imenujte te uredite alt-text. Isto to napravite i s banner /cover fotografijom. Google će indeksirati te vizuale tako da se možete pojaviti među rezultatima pretrage slika.

 

  1. Linkajte

LinkedIn SEO- važnosti linkanja na blog

Backlinkovi su jako bitni za Googleov SEO algoritam te ih nemojte zaboraviti ni na LinkedInu. U svojim objavama linkajte prema svojoj web stranici za relevantne ključne riječi.

 

Spojimo se – Zapratite me na LinkedInu

 

Zanima vas LinkedIn?

Pročitajte i ove članke:

Ako ti se sviđa članak, podijeli ga drugima!

Najnoviji članci