kako napisati dobar naslov

Kako napisati dobar naslov? Iskoristite ovih 20 ideja.

Napisati dobar naslov jest 80% vrijednosti od ukupnog napisanog. Džabe ste napisali super članak, ako nitko neće kliknuti na naslov i pročitati ga. Džabe vam sva SEO optimizacija ako je naslov takav da korisnici oko prelaze preko njega i kliknu na neki drugi rezultat na Google pretrazi.

Pisala sam o tome koji sadržaj voli Google, jer ga primarno vole i korisnici. Google sve bolje i sve više razumije kontekst napisanog, ne samo na razini pojedinog članka, nego i na razini čitave web stranice. Bavi li se stranica određenim područjem, koje sve teme pokriva, kako obrađuje teme i koliko ljudi to čitaju, sve je to bitno da se podignete u rezultatima pretrage na SERP-u (stranici s rezultatima pretrage).

Prije nego krenem na 20 prijedloga koje sam vam obećala u naslovu, želim ponoviti ono što učim polaznike svoje edukacije SEO PISANJE ZA WEB: razlika je između naslova. Neki su tipični clickbait naslovi, neki su pak SEO fokusirani. Oni najgori su ništa od toga – prazni, pasivni, puni fraza i slično.

Clickbait naslov:  Ako želite bolje prodavati, koristite ove dvije riječi!

SEO naslov: Besplatne fotografije za web upotrebu: ovo je 25 free stock servisa s milijunima fotografija

Pasivni naslov: Limun- najbolji saveznik vašeg zdravlja

 

Kako napisati dobar naslov?

1. Postavite pitanje

Kako napisati dobar naslov?

Zašto bi svaki zaposlenik tvrtke trebao biti na LinkedInu?

 

2. Spomenite čitatelja/njegov biznis

10 putovanja na koje bi žene trebale ići do svoje 40. godine

Digitalni marketing za male tvrtke 2021 updated: 11 blic savjeta

 

3. Spomenite poznati motiv ili osobu

Nemojte da vam posao zapne kao Evergreen u Sueskom kanalu!

TikTok Fetapasta i Justin Bieber efekt: Samo jedan post može učiniti čudo!

 

4. Obećajte nešto korisno

Evo kako ćete lako naučiti napisati dobar naslov

10 načina kako možete odmah poboljšati tekstove na svom webu

 

5. Ponudite vodič

Vodič kroz digitalni marketing za početnike

 

6. Ponudite listu, savjete, benefite

Ovo su benefiti objavljivanja sadržaja svakog dana

Kako pisati blogove: 10 vrsta sadržaja koje Google voli

 

7. Brojke!

21 destinacija u Hrvatskoj za obitelji s djecom

25 Call-to-Action fraza s kojima ćete potaknuti konverzije na vašem webu!

 

8. Zapovjedite nešto

Pokušajte ovo u vašem idućem blogu!

SEO optimizacija sadržaja: Ažurirajte redovno stare članke!

 

9. Usporedite nešto

Koristiti WordPress ili Wix – što je bolje i zašto

Kreativno pisanje vs. pisanje za web: Razlika je ogromna!

 

10. Najavite nešto

Napokon je stigao dugoočekivani proizvod protiv akni!

Super Follows: Twitter kreće u naplatu tweetova, u najavi i grupe

 

11. Spomenite istraživanje ili statistiku

Istraživanje je pokazalo da ova boja najviše utječe na klikove

Statistika: Obrazovane žene više trpe nasilje

 

12. Najavite neko otkriće, tajnu, trik

Evo kako radi Linkedin algoritam!

Kako prodati novi proizvod? Učinite ga nedostupnim!

 

13. Napišite „ne“ ili „nemojte“

Nemojte raditi ovo ako ne želite izgubiti korisnike

Što je zero-click pretraga i zašto ljudi ne klikću na Googleove rezultate pretrage?

Zašto se ne budim u pet ujutro? – Nitko ne dobiva medalju za izgaranje

 

14. Stavite „povećajte“ ili „smanjite“

Smanjite troškove poslovanja za 30%

Povećajte prosječnu košaricu u vašem webshopu ovim trikom!

 

15. Spomenite aktualno vrijeme- sada ili godinu

Koji su najprodavaniji proizvodi ove godine?

Što možemo očekivati od turizma u 2021-2022 godini

Digitalni marketing za male tvrtke 2021 updated: 11 blic savjeta

 

16. Začudite se

Koliko god suludo zvučalo…

Nevjerojatno, ali ovo funkcionira:..

TikTok Fetapasta i Justin Bieber efekt: Samo jedan post može učiniti čudo!

 

17. Izmislite neki termin

Znate li što je „sjedeći članak?“

Parazitski SEO: Što je to i kako funkcionira?

 

18. Najavite nešto besplatno

Preuzmite knjižicu s našim kuponima za ovaj mjesec!

 

19. Preporučite nešto

Ovo su najbolji proizvodi za bebe koje ne koštaju puno

Koji su najbolji SEO alati za pronalazak ključnih riječi?

 

20. Stavite svako prvo slovo veliko (samo za engleski)

10 Questions You Need to Pay Attention to Before Starting to Write a Blog

 

Umijeće pisanja naslova počiva na privlačenju pažnje korisnika, primarno kroz emocije koje uspijemo kao copywriteri naciljati tako da gađaju u srž čitateljevog problema. Ili kako je rekao Seth Godin “Jedini način da pobijedite u content marketingu jest da čitatelj kaže ‘ovo je napisano posebno za mene.'”

 

 

Ako ti se sviđa članak, podijeli ga drugima!

Najnoviji članci