Linkedin ideje

Isprobajte ovih 15 ideja za LinkedIn objave

Počeli ste koristiti LinkedIn, ali vam nedostaju ideje što objavljivati. Ne želite biti dosadni. Stoga umjesto da stvarate sadržaj, postajete “scrolleri” koji samo promatraju što drugi rade. Aktivirajte se! Ove ideje za LinkedIn objave pomoći će vam da se pokrenete.

 

Ako nemate pojma što objavljivati na LinkedInu, umjesto da stavljate neke fore i random stvari poput tuđih citata ili lijepih fotografija, pokušajte s nekom od ovih 15 ideja.

1. Napišite svoje mišljenje ili ga izrecite u videu o nečem što je trenutno aktualno, a ima veze s poslom ili samim LinkedInom (nikako politiku gurati)
2. Ispričajte ljudima priču o tome kako ste nešto failali, kroz tekstualni status ili video
3. Ispričajte priču u svom uspjehu, ako imate vizual/graf za pokazati, još bolje.
4. Recite na čemu radite. Možete biti i tajnoviti.
5. Podijelite s drugima neke alate koje koristite u radu, a koji mogu biti od pomoći drugima
6. Podijelite neki članak i prokomentirajte ga u statusu, tražeći mišljenje drugih
7. Napravite usporedbu – neka dva proizvoda, neka dva copyja, neke dvije usluge
8. Podijelite savjet koji ste dobili, a koji vas je oborio s nogu
9. Podijelite s drugima što trenutno čitate vezano za posao
10. Napravite analizu nekog trenutnog trenda
11. Recite koje ste podcaste slušali
12. Napišite koje LinkedIn konekcije/osobe su vas oduševile i zašto
13. Upitajte ljude što trenutno čitaju, slušaju ili gledaju
14. Upitajte ljude za prijedloge s kim da se povežete na LinkedInu
15. Napišite neki popis poput ovog

Bitno je da budete redoviti u objavama. Posvetite se LinkedInu barem dvaput dnevno po 15 minuta, i to aktivno sudjelujući u komentiranju tuđih objava.

Objavite minimalno 10-ak objava mjesečno, i neka budu kvalitetne.

 

VEZANI ČLANCI:

  1. Kako napraviti LinkedIn profil – 7 isprobanih savjeta
  2. Što raditi na LinkedInu? Za start, prihvatite svaku konekciju
  3. Koje je najbolje vrijeme objave na LinkedInu?
  4. Zašto bi svaki zaposlenik tvrtke trebao biti na LinkedInu?
  5. LinkedIn savjet: Kako staviti bold, italics, smajliće i simbole na LinkedIn?
Ako ti se sviđa članak, podijeli ga drugima!

Najnoviji članci

  • Oglasi su brz i kratkotrajan način dohvaćanja publike, dok je način dohvaćanja publike putem SEO optimiziranog sadržaja spor i dugotrajan. Učinkovit marketing na digitalnim kanalima ne možemo više gledati kao ponavljanje, nego i kao ispunjavanje želja.

  • Tražite li program za izradu i obradu slika ili video klipova, alate za snimanje zaslona ili pravljenje slika s tekstom, spremite ovaj blog,

  • Stalno pričamo o optimizaciji web stranica i sadržaja na njoj da biste bili među Google rezultatima, ali jeste li znali za LinkedIn SEO?