AI programi su izvrsni alati koji vam mogu olakšati stvaranje različitih tipova sadržaja – od pisanih do audiovizualnih – što je dobrodošlo u današnjem digitalnom okruženju u kojem je sadržaj izvrstan način podizanja vidljivosti i posljedično generiranja prihoda. U ovom tekstu doznajte kako iskoristiti AI za LinkedIn sadržaj koji vuče interakcije i stvara prodajne prilike.
Produkcija sadržaja nerijetko je izazovan proces, ne samo jer troši vrijeme, nego iziskuje od vas i određenu dozu kreativnosti. Upravo nedostatak vremena i manjak ideja su dvije glavne boljke mnogih korisnika različitih online platformi.
Iako nisam zagovornik umjetne inteligencije za pisanje sadržaja, jasno mi je da nije svakom glava puna ideja, a realizacija “čas posla”. Većini ljudi zapravo treba malo guranja kako bi mu startao tzv. content-motor.
To dokazuje i podatak da manje od 5% korisnika LinkedIna objavljuje sadržaj. Kako se ne radi o Instagramu i Facebooku, već ljudi žele ostaviti profesionalan dojam, poslužiti se nekim forama nije put do autentičnosti, odnosno boljeg posla ili prodaje.
Neki od ljudi koje pratim na LinkedInu hvalili su određene alate i tehnike koji im pomažu da svakodnevno produciraju zanimljiv sadržaj za njihovu publiku na LinkedInu, štedeći im tako vrijeme koje bi proveli na smišljanje ideja i oblikovanje u željeni format.
Isprobala sam ih nekoliko i mogu reći da su korektni. I dalje je tu potrebna ljudska ruka, odnosno oko, da dotjera sadržaj, ali onima koji muku muče s idejama ovo je fantastičan ulaz u svijet stvaranja sadržaja.
AI alati mogu vam pomoći u oblikovanju novog sadržaja, „jačanju“ sadržaja kojeg ste sami izradili, automatizaciji zadataka i analizi vaše potencijalne publike kako biste bili još bolji u komunikaciji online.
Evo kojih 10-ak alata možete iskoristiti da vam budu asistenti u stvaranju sadržaja za LinkedIn, ali i druge online platforme:
1. Jasper
Jasper je popularan AI alat za stvaranje sadržaja koji može kreirati različite tipove marketinškog sadržaja – od blog postova, social media objava, emailova ili oglasa. Obzirom da koristi umjetnu inteligenciju kako bi bolje razumio što vaša ciljana skupina želi, pomoću ovog alata jednostavnije možete doći do relevantnog i angažirajućeg sadržaja. Najjeftinija verzija košta 468 USD-a godišnje, a imate 7 dana besplatno za ga isprobati.
2. Copy.ai
Copy.Ai je alat za stvaranje sadržaja za web stranicu, uključujući konverzijske landing stranice i marketinške materijale, ali i generiranje LinkedIn objava iz briefa pomoću različitih formula.
Na primjeru niže vidjet ćete naredbu koju sam mu izdala i jedan od prijedloga objave:
3. Bing AI
Želite li jednostavnije dolaziti do ideja, možda će vam Bing AI dostupan direktno na samoj tražilici biti koristan. ne trebate imati instaliran Microsoft Edge da bi vam radio, ali da biste raditi vizuale s Bingovim Image Creatorom Edge je obvezan.
4. Crystal
Radite li u prodaji, ova ekstenzija za preglednik Chrome dat će vam uvid u karakter osobe kojoj želi ponuditi nešto, ali i napisati prijedloge prodajnog maila tj poruke. Uz ovaj alat možete bolje prilagoditi svoju prodajnu poruku i ponudu svakom ponaosob, što može puno utjecati na finalne rezultate.
5. Grammarly AI: Pišete li na engleskom, instalirajte Grammarly kako biste izbjegli neke tipične gramatičke i pravopisne greške jer ne želite da drugi fokusiraju na greške, već na vašu poruku.
6. Opus Clip: Trebate li alat za editiranje video sadržaja, odnosno rezanje dugačkih materijala na više kratkih i fora uređivanje, isprobajte Opus Clip. Postoji i besplatna verzija, no nažalost sadržaj će imati watermark pa ćete trebati izdvojiti minimalno 9 USD-a ako želite video bez oznake.
7. Canva AI: Uz Canvinn AI generator izradite zanimljive vizuale za LinkedIn objave. Samo ukucajte tekst kojim opisuje što želite prikazati na vizualu i pričekajte. Ponekad ćete trebati više puta pokušavati da dobijete ono što želite, a u nekim situacijama ovaj alat prilično će vas i razočarati.
8. Taplio
Ovaj AI-powered LinkedIn alat za automatizaciju olakšat će vam ne samo stvaranje sadržaja, već će vam dati i analizu svake objave, ali i mogućnost zakazivanja objava više puta dnevno. Postoji kao ekstenzija za Chrome. Kako biste bili produktivniji, dobit ćete uvid u popularne teme, optimalno vrijeme objave po tržištu i objave te olakšati pisanje sadržaja. Pomoću ovog alata možete jednostavno raditi i popularne carousel objave. Košta 39 USD-a mjesečno, a imate 7 dana besplatno za ga isprobati.
9. Katteb
Katteb je izvrstan AI alat koji nudi provjerene činjenice. Obzirom da se mnogim AI alatima potkradaju greške, želite li biti potpuno sigurni u točnost informacija koje objavljujete, ovaj je alat dobar odabir za vas.
10. WordHero
WordHero je asistent za pisanje sadržaja dugog formata koji ne izgleda robotski, već izgleda kao da ste ga vi sklepali. Cijena mu je dosta visoka za neko inicijalno ulaganje, 89 USD-a jednokratno, no imate 2 mjeseca besplatnog korištenja da ga isprobate.
Postoji još puno AI alata koji vam mogu pomoći da lakše plovite digitalnim vodama, od LinkedIna preko video platformi pa do samih web stranica.
Ovih 10-ak alata tek su neki od njih koji će vam ubrzati stvaranje sadržaja kad vam ponestane ideja i vremena. Odlično je što alate možete besplatno isprobati prije nego li se obvežete na plaćene verzije.
Prilagodite svaki alat svojim potrebama kroz testno razdoblje i ne zaboravite otkazati pretplatu pretposljednji dan free triala. Nemoj misliti da ćete se sjetiti, stavite podsjetnik na mobitelu. Govorim iz vlastitog iskustva.
MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI I OVO:
JOŠ AI TEMA:
- Što je Bard: Sve što do sada znamo o Googleovom AI chatbotu
- Ima li Bing napokon šansu ugroziti Googleovu dominaciju?
- Google Perspectives – novi dio tražilice koji nudi “ljudske” rezultate
- Što je Google SGE?
- 11 mogućih bitnih promjena za SEO u post-ChatGPT svijetu
- Kako možete blokirati ChatGPT da ne koristi vaš sadržaj
- AI za SEO: je li ChatGPT prijetnja Google Searchu i zašto (ni)je
- Ne želite da AI chatbotovi vježbaju na vašem sadržaju? Blokirajte im pristup
Najnoviji članci
Ovo je 15 najboljih SEO Chrome ekstenzija koje će vam olakšati posao
SEO ekstenzija dodaje funkcionalnost browseru. Može se instalirati na brojne web preglednike, no najviše ih ipak ima za Googleov Chrome.
28 kolovoza, 2024Long-tail ključne riječi: Zašto su rijetko guglane fraze izvrsna prilika za vas?
Kako se najlakše pozicionirati među rezultatima na Googleu? Putem long tail riječi koje imaju mali volumen, ali donose konverzije!
18 lipnja, 2024Kako radi Google algoritam više nije tajna: Procurio je Googlev interni dokument o ranking faktorima
Do sada najveće curenje informacija o tome kako radi Googlev ranking algoritam dogodio se krajem svibnja te je dosta uznemirio SEO zajednicu.
30 svibnja, 2024