Google je na naslovnicu tražilicu dodao opciju pretraživanja vizualnog sadržaja kroz svoj Lens.
Google toliko rijetko mijenja svoju jednostavnu naslovnicu tražilice da je dodavanje bilo kakve opcije vijest. A od 1. studenog se sada može direktno s naslovnice pretraživati i vizualan sadržaj.
Mogućnost pretraživanja putem Lensa Google je uveo 2017. godine, a od kolovoza 2022. Google Images na images.google.com koriste Google Lens kad kliknete na upload vizuala.
No Google Lens nije isto što i pretraga po fotografijama ili reverse image search.
Google Lens je stvoren primarno kako bi korisnicima ponudio kontekst i korisne informacije vezane uz određeni vizual. Lens može identificirati biljke i životinje, ali i olakšati vam kupnju ako prepozna neki proizvod na fotografiji. Osim toga, Lens digitalizira tekst na vizualima i prevesti ga.
Prvog dana studenog Google je na svoju jednostavnu naslovnicu tražilice u polje za pretragu dodao i ikonu za Lens. Kao što je rekao Googleov dopredsjednik Rajan Patal, „naslovnica Googlea se ne mijenja često, ali danas jest. Uvijek radimo na tome da proširimo vrste pitanja koje možete postavljati i poboljšati odgovore na njih. Sada možete s desktopa postavljati vizualna pitanja.“
Kad kliknete na ikonu Lens, otvorit će vam se polje za upload vizuala s vašeg računala ili postavljanje linka do vizuala objavljenog negdje online, a potom ćete dobiti stranicu rezultata Google Lensa.

Najnoviji članci
Istraživanje: ChatGPT konverzije i dalje 13% manje nego s Googlea
AI platforme šalju sve više prometa web shopovima, ali konverzije preko ChatGPT-a manje su nego s Google i affiliate webova.
27 listopada, 2025Schema markup: Strukturirani podaci povećavaju vidljivost na Googleu!
Ako imate web stranicu - bilo da ste webshop, poliklinika, restoran ili hotel- sigurno želite da se izdvojite u Google rezultatima. No konkurencija je jaka, a pored mnogo sličnih naslova na Googleovim rezultatima pretrage, trebate se nekako izdvojiti. Tu
02 listopada, 2025Schema i AI Overviews: Pomažu li strukturirani podaci da budete vidljivi u AI odgovorima?
Želite da vaša stranica završi u Googleovim AI odgovorima? Implementirajte kvalitetan schema markup da si povećate šansu i za AI Overviews i za klasične organske rezultate.
30 rujna, 2025




