
Instagram carousel objavu nije teško napraviti. Samo umjesto jedne uploadate 2 ili 20 fotografija i dobijete tzv. listalicu sadržaja.
No kako napraviti carousel ako biste stvorili informativni carousel s tekstovima i nemate fotografije koje bi to lako popratile? Odgovor je: Canva.
U Canvi možete raditi i LinkedIn carousele (također top format za tu mrežu), ali Instagram carouseli ne rade se na jednak način.
Kako napraviti carousel post u Canvi:
1. Otvorite Canvu
2. Kliknite na “Create a design” da stvorite novi sadržaj
Tamo odaberite ili upišite “Instagram post” ili “Instagram carousel”. Kako Instagram sad prikazuje vizuale u vertikalnom formatu, pazite na to da dimenzije jedne slike bude 108o x 1350
Ako želite da sve izgleda kao jedan skladni red kada se lista, koristite širinu veću od jedne slike. Na primjer:
Za 3 slajda: 1080 x 4050 px
Za 5 slajdova: 1080 x 6750 px
za 10 slajdova: 1080x 13500 px
Canva nudi predloške. Za to pretražite u polje za pretragu “carousel” ili “swipe post” za brže rješenje.
3. Dizajnirajte svoj carousel
Podijelite dizajn na dijelove (npr. svakih 1080 px) uz pomoću guides .
Dizajnirajte svaki pojedinanačni dio tako da funkcionira i samostalno i kao dio cjeline.
4. Spremite dizajn u više slika
Kada završite s dizajnom, kliknite “Share” → “Download”.
Odaberite PNG ili JPG.
Kliknite na “Download pages” → izaberite preuzimanje odvojenih stranica (iako ste sve radili na jednom dokumentu to lako možete kasnije rezati)
5. Pošaljite na mobitel
Pošalji slike sebi mailom, preko Google Driv-a, AirDrop-a, WhatsApp Weba, itd.
6. Objavite kao carousel na Instagramu
Na mobitelu otvorite Instagram, kliknite „+“, pa izaberite „Višestruki izbor“ i ubacite sve slike po radoslijedu kojeg želite.
Provjerite kako je to meni ispalo u prvom Instagram postu za @seoslade.
Napomena:
Prva slika neka bude motivirajuća za korisnike, s jasnim naslovom.
Dodajte tekst: „Swipe 👉“, „Ne propusti 4. slajd!“ i slično
Koristi konzistentne fontove i boje, da ne ispadne cirkus.
Nemoj pretrpavati vizual tekstom. Neka slike budu jasne.
Najnoviji članci
Društvene mreže 2025: Tik Tok, Instagram, Facebook, X i LinkedIn brojke
Ažurirani Izvještaj o društvenim mrežama SocialInsidera za 2025. donosi vam pregled trendova kako biste mogli bolje planirati Social media i Content marketing strategiju za 2026. godinu!
17 rujna, 2025Rangiranje na Googleu ne znači i vidljivost u ChatGPT-u (istraživanje)
Rangiranje na Googleovim TOP rezultatima u 62% slučajeva ne znači da ćete se pojaviti kao odgovor na ChatGPT-u.
17 rujna, 2025Zero-click marketing: Što raditi kad klik nestane?
Sve je više pretraga koje završavaju bez klika. Zovemo ga Zero-click marketing. Sve platforme imaju isti cilj: da što manje odlazite s njih.
01 rujna, 2025