Pozivni tekst za vaš newsletter je vjerojatno dosadan, iskopirajte ove primjere i povećajte broj pretplatnika
Zašto bi se itko pretplatio na vaš newsletter? Nikom ne nedostaje još jedan email u inboxu. Stoga nam dajte bolji razlog od „prvi saznajte novosti“ da vam damo svoj email i dozvolu da nam upadate u oči besplatno. Jer pozivni tekst za newsletter koji uvjeri korisnike da ukuca svoju mail adresu radi veliku razliku u zaradi.
Veliki webshopovi odavno proboj na novo tržište počinju upravo prikupljanjem baze pretplatnika jer znaju koliko je važno moći stalno podsjećati ljude na trgovinu, ali i nuditi im stvari direktno na adresu, a sve to bez plaćanja oglasa. Upravo su oni “doktorirali” na tome kako nagovoriti posjetitelje da im ostave email adresu. I recept je posve jednostavan.
Malo podataka o email marketingu:
- Prosječan CTR mailova: 6% – 3.43% (izvori:Campaign Monitor i GetResponse).
- Svaki 100. mail rezultira kupnjom. (izvor: Brilliance)
- Prosječan ROI : 42 dolara na svaki potrošen dolar za email marketing
Email marketing je strahovito podcijenjen kanal digitalnog marketinga. Većina tvrtki na svojim webovima ima doduše formular za prijavu na newsletter i osobu zaduženu za slanje newslettera nekoliko puta mjesečno, ali nekako mislim da nemaju pojma kako je zapravo email marketing izvrsna stvar.
Jer da imaju, ne bi stavljali pro forma pozive (CTA ili call-to-action) poput „Prijavite se na naš newletter i prvi saznajte novosti“.
Motiv da upišem svoj email kad vidim takav call-to-action mi je ravan nuli. Zapravo, čak je u minusu jer mi u glavi igra ono „ma da ti ne bi dala email da me gnjaviš…“
No nije da baš nisam pretplaćena na xy emailova, i nije da mene i većinu ljudi ne možete zaista vrlo lako nagovoriti da vam ostavimo mail adresu – zapravo najprofitabilniji dio digitalnog marketinga uz SEO. Samo trebate znati kako.
TOP 10 najdosadnijih newsletter poziva:
- „Prijava na newsletter“
- „Pretplatite se na naš newsletter“
- „Prijavite se na naš newletter i prvi saznajte novosti“
- „Saznajte prvi o novostima i prilikama koje nudimo“
- „Saznajte prvi za nove proizvode i promocije.“
- „Prijavite se za IME-TVRTKE novosti.“
- „Ostanimo u kontaktu.“
- „Prijavite se za primanje obavijesti o najboljim ponudama!“
- „Primajte na mail besplatno savjete i obavijesti.“
- „Želite li biti obaviješteni o promocijama i prodaji? Prijavite se za naš newsletter.“
Imate li ovakve pozivne tekstove (CTA) za pretplatu na vaš newsletter , vrijeme je da probate nešto drugačije.
Zašto? Jer je email zaista vrijedna informacija, jer email marketing pruža sjajan ROI (povrat uloženih sredstava), a da biste dobili emailove i pravo da svakog tjedna obavještavate direktno u inbox zainteresirane korisnike morate im prvo nešto dati.
Daj da dobiješ. Ili ruka ruku mije. Tako nekako ide i s ovim.
„More than ¾ of consumers are willing to share their personal information to get
a clear benefit.”
Izvor: INTERNET TRENDS 2018, Mary Meeker
Prije nego krenemo na benefite, odnosno na to kakvu korist potencijalni kupac može imati od vas, trebate detaljno definirati svoju ciljanu skupinu i ciljeve email marketinga.
Recimo da prodajete odjeću.
Nije isto prodajete li vlastito dizajniranu odjeću ili tuđe brendove, prodajete li luksuznu ili povoljnu odjeću, prodajete li žensku ili mušku odjeću, prodajete li odjeću za svaki dan ili posebne prilike.
Ista stvar je i s drugim webshopovima.
Primjerice, koga ciljaju online ljekarne?
Svaka od njih ima svoju ciljanu skupinu, ali generalno ciljaju na ženske osobe koje se u pravilu više brinu za zdravlje od muškaraca. Kroz newslettere nude informacije o akcijama na paletu svojih usluga pa ih korisnici vole primati. Tko ne voli popuste?
No email marketing nije rezerviran samo za webshopove. I portali mogu imati koristi od njih. Tako da vraćaju čitatelje na web i povećavaju promet, a onda uslijed toga mogu više zarađivati od PR tekstova i oglasa.
Kako odrediti ciljanu skupinu?
- Koliko godina imaju vašu kupci?
- Odakle su vaši kupci?
- Što ih muči/brine?
- Što vole?
- Kako i kada kupuju i kada?
- Kakve su im online navike?
Kako odrediti ciljeve email marketinga?
- Želite li povećati prodaju artikala ili usluga?
- Želite li povećati čitanost članaka?
- Želite li povećati broj social media followera?
- Želite li održavati specijalan odnos s određenom skupinom ljudi radi brendiranja?
Osim toga, znate li što ćete slati u newsletterima i koliko često?
Ja na slade.hr nemam još newsletter formular jer nisam sigurna hoću li moći isporučivati kvalitetan sadržaj na redovnoj bazi. Zna mi se dogoditi pauza od mjesec dana da ne objavim blog jer sam zauzeta privatnim i javnim edukacijama, konferencija i SEO optimizacijama za svoje klijente da jednostavno se ne stignem baviti još i newsletterom. Žao mi je zbog toga, ali još bi mi bilo gore da imam dodatnu obvezu slanja newslettera u rasporedu gdje ponekad nastane gužva. Na kraju krajeva, čemu skupljati neke mailove koji će sjediti u nekoj tamo tablici?
Stoga, nemate li kvalitetan plan što ćete slati i koliko često putem newslettera, bolja je opcija da uopće to ne nudite na svojim web stranicama.
Sad kad ste došli do ovdje, pročitajte neke od najboljih poziva za pretplatu na newsletter koje sam vidjela. Vjerujem da ćete dobiti inspiraciju kako instant promijeniti svoj CTA (call-to-action) tekst pored web formulara.
TOP 20 newsletter poziva koji funkcioniraju:
- „Zgrabi 15% popusta za prvu kupnju! Prijavi se na newsletter i šaljemo ti kod!“
- „Pretplatite se na newsletter i dobit ćete 10% popusta“
- „Prijavi se na newsletter i odmah ostvari popust od 10% na prvu kupnju!“
- „Prijavi se na naš newsletter i preuzmi pdf knjigu XY“
- „Prijavi se na naš newsletter za besplatnu dostavu!“
- „Prijavi se na newsletter i ostvari: 10% off za tvoju iduću kupnju + besplatna dostava.“
- „Prijavi se na naš newsletter za sudjelovanje u nagradnoj igri“
- „Prijavi se na naš newsletter da saznaš rezultate (kviza ili testa)“
- „“Iskoristi 14 dana promo razdoblja. Upiši svoju email adresu i kreni!“
- „Zaigraj kolo sreće. Upiši svoj email i osvoji popust od 10 do 70%!“
- „Besplatno preuzmi više od 50 templateova koji će ti pomoći u radu. Ostavi email – Ostvari besplatan pristup TOP materijalima“
- „Prijavi se za FLASH rasprodaju koja starta od xy datuma. Specijalne ponude dostupne su samo pretplatnicima na newsletter“
- „Prijavi se i rezerviraj iduće slobodne termine čak 48h prije nego li objavimo na web stranici!“
- „ Pretplati se na newsletter i jednom tjedno /primaj stručne savjete iz područja XY koji će ti pomoći izgraditi business kakav želiš/ primaj jelovnik za dijetu/ primi besplatnu video vježbu/“
- „Testiraj naš alat besplatno 7 dana. Odustani kad želiš“ (klik na „Počni sada“ otvara formular s upisom i kućicom pored toga „Primaj stručne savjete vezane uz alat“
- “Uštedi 50 eura na sljedeću kupnju”
- “Otključaj 15% popusta za iduću kupnju.”
- “Naruči svoj besplatan uzorak.”
- “Pogledajte besplatno prvu lekciju.”
- “Ne propusti 30 HRK popusta koje možeš iskoristiti bilo kada!”
Kod ovih primjera imamo takozvanu win-win situaciju: korisnici nešto dobiju, vi nešto dobijete.
Pogledajte kako je H&M nagovarao korisnike da preuzmu njihovu mobilnu aplikaciju. Ista taktika kao da vam nagovaraju da im date email.
VEZANO:
Što je Call-to-Action? Fraza koja povećava prihode!
Najnoviji članci
15 načina kako se najbolje reklamirati u 2025. godini
Otvoriti ste neki biznis i pitatet se kako se najbolje reklamirati, posebice besplatno? Imam za vas 15 isprobanih prijedloga.
06 studenoga, 2024Nove navike pretraživanja: GenZ sve manje gugla, oni sada „traže.“
Kada nešto tražimo na internetu, uglavnom kažem kako „guglamo“. Jer je Google postao eponim za internetsko pretraživanje. Ne i GenZ-evcima.
28 listopada, 2024Koliko pluginova trebate imati na vašoj WordPress stranici?
Imate li web stranicu s Wordpress CMS-om kojoj želite dodati neku novu funkcionalnost, najlakše rješenje za to jest - plugin!
24 listopada, 2024