Ima li emoji utjecaja na SEO?

☝️Emoji i SEO: 5 razloga kako smajlići mogu pomoći vašim stranicama 🔥

Smajlići ili emojiji najviše se koriste na društvenim mrežama i u chat aplikacijama kako bismo bolje i lakše prenijeti emociju na primatelja, no uglavnom ih ne viđamo na web stranicama, odnosno naslovima. Mogu li emoji u naslovima napraviti nešto dobro ili loše za pozicioniranje vaše stranice na Google searchu? Ne. Ali itekako mogu biti od pomoći.

 

Svi koriste emojije. Milenijalci i mlađe generacije posebno su naklonjeni smajlićima u komunikaciji i nerijetko ih koriste umjesto riječi.

Emoji u naslovu nema baš nikakvog utjecaja na rangiranje vaše stranice među Google rezultatima pretrage. Ali ipak ima koristi od njih.

 

🔥Evo 5 razloga zašto je dobro koristiti emojije kao dio svoje SEO strategije:

 

  1. Dio ljudi pretražuje emojije

Pomoću plugina za Firefox i Chrome Keywords everywhere vidimo da se i pretrage koje koriste emoji za riječ „pizza“ itekako rangira.

Pogledajte koliko se puta mjesečno traži „pizza zagreb“, a koliko „🍕 zagreb“.

 

 

pizza zagreb pretraga

 

 

Koliko se puta trazi nesto na Googleu

 

Nije isto.

Obje pretrage ponudit će vam rezultate za pizzerije i dostave pizza, ali ne identične.

 

  1. Vaš je naslov jednostavno uočljiviji

Kada korisnici traže nešto na Googleu, izlistat će im se gomila rezultata. Biti uočljiv dobra je stvar. Iz tog razloga i vidite da mnogi koriste taktiku Svakog Prvog Velikog Slova.

Posebice se to radi kod sadržaja na engleskom jeziku.

I emoji rade to isto – pomažu drugima da vas lakše uoče.

FIFA emoji i seo

I ne znači da ste neozbiljni ako koristite emojije. Pa i FIFA-in služeni fan shop je prije nekoliko godina u svom naslovu imao emoji nogometne lopte.

 

  1. Povećava CTR (klikanost na rezultate)

Ako je nešto uočljivije, veća je šansa da će netko kliknuti na to. Posebice ako se radi o mlađim generacijama koji su posebno naklonjeni upotrebi smajlića u svakodnevnoj komunikaciji.

Iskoristite emojije da se istaknete na SERP-u, posebice ako ciljate mlađu populaciju.

Emoji u naslovu

 

Isprobajte to prvo sa svojim nazivima profila na društvenim mrežama. I oni se mogu pojaviti među Google rezultatima za određene pretrage. Testirajte ima li utjecaja na klikove.

 

  1. Manji brendovi mogu se izdvojiti

Kod rezultata na SERP-u za pretrage koje uključuju emojije uglavnom ćete vidjeti rezultate za društvene mreže jer se i dalje smatra da niste dovoljno ozbiljni ako imate smajlić u naslovu. Ili ljudi jednostavno misle da će time naštetiti SEO-u svojih stranica.

Emoji u naslovu stranice su dobra taktika za manje brendove

Ako netko pomoću emojija traži trgovinu s cipelama ili cvjećarnicu, možda možete iskočiti među prvim rezultatima, a to je itekako dobro za vaš business. što je najbolje, veliki se „plaše“ emojija pa tako dobrim trikom možete dobiti pozornost.

Zanimljivo je da su nerijetko TOP rezultati za pretrage koje imaju emojije Facebook ili Instagram profili manjih brendova!

  1. Emoji su super za Lokalni SEO

Nakon što ukucate par pretraga s emojima postaje vam jasno da upotreba smajlića pomaže povećanju vidljivosti vašeg lokalnog businessa među Google rezultatima. Stoga nije loše da u sklopu strategije za lokalni SEO iskoristite smajliće.

  • Imate li cvjećarnicu, stavite emoji cvijeća u naslov.
  • Imate li pizzeriju, komad pizze je dobrodošao.
  • Imate li trgovinu koja prodaje haljine, stavite emoji haljine.

 

Što kaže Google na emojije?

Google nema ništa protiv korištenja emojija. No kažu da nema direktnog utjecaja na SEO.

Emoji i SEO - sto Google kaze

Definitivno možete koristiti emojije u naslovima i metaopisima vaših stranica. Nećemo prikazati sve među rezultatima ako to narušava rezultate pretrage u smislu da krivo predstavlja nešto i zavarava korisnike…

No možete ih zadržati, nije da će napraviti neku štetu. No mislim da neće imati ni neku značajnu prednost jer mi uglavnom pokušavamo shvatiti što je ekvivalent pretrage tog emojija i možemo koristiti riječ umjesto toga, ”  izjavio je voditelj search tima u Googleu  John Mueller u jednom od svojih redovitih hangouta krajem siječnja ove godine.

 

Stoga, go for it! Smajlići mogu biti super:-))

Ako ti se sviđa članak, podijeli ga drugima!

Najnoviji članci