Smajlići ili emojiji najviše se koriste na društvenim mrežama i u chat aplikacijama kako bismo bolje i lakše prenijeti emociju na primatelja, no uglavnom ih ne viđamo na web stranicama, odnosno naslovima. Mogu li emoji u naslovima napraviti nešto dobro ili loše za pozicioniranje vaše stranice na Google searchu? Ne. Ali itekako mogu biti od pomoći.
Svi koriste emojije. Milenijalci i mlađe generacije posebno su naklonjeni smajlićima u komunikaciji i nerijetko ih koriste umjesto riječi.
Emoji u naslovu nema baš nikakvog utjecaja na rangiranje vaše stranice među Google rezultatima pretrage. Ali ipak ima koristi od njih.
🔥Evo 5 razloga zašto je dobro koristiti emojije kao dio svoje SEO strategije:
- Dio ljudi pretražuje emojije
Pomoću plugina za Firefox i Chrome Keywords everywhere vidimo da se i pretrage koje koriste emoji za riječ „pizza“ itekako rangira.
Pogledajte koliko se puta mjesečno traži „pizza zagreb“, a koliko „🍕 zagreb“.
Nije isto.
Obje pretrage ponudit će vam rezultate za pizzerije i dostave pizza, ali ne identične.
- Vaš je naslov jednostavno uočljiviji
Kada korisnici traže nešto na Googleu, izlistat će im se gomila rezultata. Biti uočljiv dobra je stvar. Iz tog razloga i vidite da mnogi koriste taktiku Svakog Prvog Velikog Slova.
Posebice se to radi kod sadržaja na engleskom jeziku.
I emoji rade to isto – pomažu drugima da vas lakše uoče.
I ne znači da ste neozbiljni ako koristite emojije. Pa i FIFA-in služeni fan shop je prije nekoliko godina u svom naslovu imao emoji nogometne lopte.
- Povećava CTR (klikanost na rezultate)
Ako je nešto uočljivije, veća je šansa da će netko kliknuti na to. Posebice ako se radi o mlađim generacijama koji su posebno naklonjeni upotrebi smajlića u svakodnevnoj komunikaciji.
Iskoristite emojije da se istaknete na SERP-u, posebice ako ciljate mlađu populaciju.
Isprobajte to prvo sa svojim nazivima profila na društvenim mrežama. I oni se mogu pojaviti među Google rezultatima za određene pretrage. Testirajte ima li utjecaja na klikove.
- Manji brendovi mogu se izdvojiti
Kod rezultata na SERP-u za pretrage koje uključuju emojije uglavnom ćete vidjeti rezultate za društvene mreže jer se i dalje smatra da niste dovoljno ozbiljni ako imate smajlić u naslovu. Ili ljudi jednostavno misle da će time naštetiti SEO-u svojih stranica.
Ako netko pomoću emojija traži trgovinu s cipelama ili cvjećarnicu, možda možete iskočiti među prvim rezultatima, a to je itekako dobro za vaš business. što je najbolje, veliki se „plaše“ emojija pa tako dobrim trikom možete dobiti pozornost.
Zanimljivo je da su nerijetko TOP rezultati za pretrage koje imaju emojije Facebook ili Instagram profili manjih brendova!
- Emoji su super za Lokalni SEO
Nakon što ukucate par pretraga s emojima postaje vam jasno da upotreba smajlića pomaže povećanju vidljivosti vašeg lokalnog businessa među Google rezultatima. Stoga nije loše da u sklopu strategije za lokalni SEO iskoristite smajliće.
- Imate li cvjećarnicu, stavite emoji cvijeća u naslov.
- Imate li pizzeriju, komad pizze je dobrodošao.
- Imate li trgovinu koja prodaje haljine, stavite emoji haljine.
Što kaže Google na emojije?
Google nema ništa protiv korištenja emojija. No kažu da nema direktnog utjecaja na SEO.
“Definitivno možete koristiti emojije u naslovima i metaopisima vaših stranica. Nećemo prikazati sve među rezultatima ako to narušava rezultate pretrage u smislu da krivo predstavlja nešto i zavarava korisnike…
No možete ih zadržati, nije da će napraviti neku štetu. No mislim da neće imati ni neku značajnu prednost jer mi uglavnom pokušavamo shvatiti što je ekvivalent pretrage tog emojija i možemo koristiti riječ umjesto toga, ” izjavio je voditelj search tima u Googleu John Mueller u jednom od svojih redovitih hangouta krajem siječnja ove godine.
Stoga, go for it! Smajlići mogu biti super:-))
Najnoviji članci
Ovo je 15 najboljih SEO Chrome ekstenzija koje će vam olakšati posao
SEO ekstenzija dodaje funkcionalnost browseru. Može se instalirati na brojne web preglednike, no najviše ih ipak ima za Googleov Chrome.
28 kolovoza, 2024Long-tail ključne riječi: Zašto su rijetko guglane fraze izvrsna prilika za vas?
Kako se najlakše pozicionirati među rezultatima na Googleu? Putem long tail riječi koje imaju mali volumen, ali donose konverzije!
18 lipnja, 2024Kako radi Google algoritam više nije tajna: Procurio je Googlev interni dokument o ranking faktorima
Do sada najveće curenje informacija o tome kako radi Googlev ranking algoritam dogodio se krajem svibnja te je dosta uznemirio SEO zajednicu.
30 svibnja, 2024