Facebook uvodi promjenu koja bi mogla drastično utjecati na vidljivost, doseg pa i prihode vaše tvrtke, a radi se o podjeli Feeda na dva dijela: Home i Feed.
Sažetak:
- Home tab na Facebooku bit će defaultni, osnovni tab kojeg ćete vidjeti kad otvoriti Facebook
- Home tab je mjesto za otkrivanje sadržaja
- Feeds tab je mjesto za povezivanje s prijateljima i zajednicama
Svakih pet godina otprilike Facebook drastično promijeni način na koji koristimo tu društvenu mrežu. Ne znam koliko se vas sjeća 2017. godine, ali svi koji su se tada bavili marketingom putem Facebook stranica odjednom su dobili tzv. doseg-šamarčinu.
Te famozne 2017. godine Mark Zuckerberg objavio je kako vraća Feed korisnicima te u prvi plan ponovo stavlja veze s našim prijateljima, ali i interesnim zajednicama. Facebook stranice doživjele su drastičan pad vidljivosti, a od tada do danas doseg se smanjivao sve više i više. Stranice više nisu imali organskog dosega pa samim time ni interakcije s korisnicima ako nisu platili oglas na objavu.
Tako je početkom ove godine prosječna stopa interakcije po followeru Facebook stranice pala na jezivih 0.064%!
Drugim riječima, objavu ne vidi nitko.
Kako su tvrtke počele lagano napuštati Facebook, tako je i Facebook shvatio da se mora mijenjati.
U srpnju 2022. godine, pet godina nakon velikog rušenja dosega Facebook stranica, stiže vijest koja bi mogla biti dobra po administratore i vlasnike Facebook stranica: uvodi se dupli feed!
Prvi feed naziva Home dočekat će korisnike Facebooka kad otvore aplikaciju. Tamo će moći istraživati novi sadržaj kojeg će tvrtke plasirati. Feed će biti personaliziran, na način da ćete vidjeti sadržaj koji je algoritam procijenio da bi vas mogao zanimati.
Drugi feed naziva Feeds bit će feed gdje vidite objave prijatelja, stranice koje pratite i ljudi iz grupa kojima pripadate. To je personalizirani feed za druženje koji će prikazivati objave kronološkim redom.
Kako je objasnio Zuckerberg 21. srpnja na svom Facebook profilu, benefiti Home feeda služe onima koji stvaraju sadržaj i tvrtkama koje žele proširiti svoju publiku, dok je Feed tab sjajan za one koji ne žele propustiti objave prijatelja.
Home tab sadrži Reels i Stories pa se na prvu čini malo kao Instagram-meets-TikTok, no i dalje ćete tu vidjeti fotografije i tekstualne objave.
Dobivat ćete dosta prijedloga sadržaja za gledanje i interakciju pa će tvrtkama i ostalim businessima biti lakše doći do ciljane publike.
Feeds tab nema više „suggested“ objava, no i dalje ćete gledati oglase.
Možda ste već dobili nove Feedove?
Na iPhoneima ćete novu ikonicu vidjeti na dnu aplikacije, dok se na Android telefonima opcija prikazuje na vrhu.
Više o ovoj novosti pročitajte na blogu Mete.
VEZANO:
Najnoviji članci
Ovo je 15 najboljih SEO Chrome ekstenzija koje će vam olakšati posao
SEO ekstenzija dodaje funkcionalnost browseru. Može se instalirati na brojne web preglednike, no najviše ih ipak ima za Googleov Chrome.
28 kolovoza, 2024Long-tail ključne riječi: Zašto su rijetko guglane fraze izvrsna prilika za vas?
Kako se najlakše pozicionirati među rezultatima na Googleu? Putem long tail riječi koje imaju mali volumen, ali donose konverzije!
18 lipnja, 2024Kako radi Google algoritam više nije tajna: Procurio je Googlev interni dokument o ranking faktorima
Do sada najveće curenje informacija o tome kako radi Googlev ranking algoritam dogodio se krajem svibnja te je dosta uznemirio SEO zajednicu.
30 svibnja, 2024