Ako ste aktivni korisnik neke Facebook grupe, možda ste ugledali novu opciju ispod nečijeg komentara – Award. Dio je to novog načina da se potaknu smislene interakcije u online zajednicama koje okupljaju ljude istog interesa.
Facebook je uveo tzv. “Community Awards“ kako bi potaknuo korisnike na pozitivan doprinos, a njihovi komentari mogu dobiti nagrade ostalih sudionika.
Na ovom screenshotu vidite kako je moguće dodijeliti 6 različitih nagrada, a svakog tjedna možete dodijeliti 3 nagrade drugim korisnicima. Meni se to tek danas prikazalo, a moguće je da su neki već ranije to dobili, odnosno da nemaju još svi tu opciju.
Kad vam se svidi nečiji komentar u grupi, dodijelite mu neku od nagrada. Nakon klika na “send” pojavit će vam se veliki pop-up preko ekrana, a pored imena komentatora stajat će mali znak munje i oznaka “award” kao pokazatelj drugim članovima grupe da je taj komentar nekom bio sjajan.
Facebook grupe već dulje vrijeme imaju različite oznake za aktivne korisnike poput “rising star”, “visual storyteller” ili „conversation starter“, ali sličnu stvar imaju i Facebook stranice- tamo najaktivniji fanovi mogu dobiti oznaku „Top fan“.
Ovim putem Facebook želi pokazati kako se trudi usmjeriti korisnike na pozitivne interakcije, na smislene razgovore i građenje odnosa među pojedincima.
Naravno, Facebookov glavni motiv jest zapravo zadržati korisnike u svojoj aplikaciji, koju su mnogi počeli napuštati zbog brige oko dijeljenja podataka, ali i zbog toksične atmosfere koje nerijetko nastaju kod online razgovora, primarno vezano za politiku i cjepiva. Stoga Facebook želi ovim putem postati „sretnije mjesto“.
Imate li grupu, svakako obratite pažnju na oznake pored sudionika jer vam to može pomoći u prepoznavanju različitih tipova članova, od novog člana pa do onih čije fotografije ili statusi kvalitetom potiču pozitivne interacije.
Najnoviji članci
Nova era za Black Hat SEO: Spamanje LLM-ova
Black Hat SEO koristi upitne tehnike optimizacije webova za tražilice s ciljem postizanja boljeg rangiranja. Sad je stigao i na AI platforme.
02 svibnja, 20258 načina da vam tekst završi na Google Discoveru (i dobije do 100.000 pregleda)
Google Discover je personalizirani feed sadržaja za korisnike android uređaja koji može značiti jako puno za povećanje prometa prema vašim web stranicama.
07 travnja, 2025Glasovna pretraga – 20% svih pretraga više se ne tipka!
Glasovna pretraga nešto je što ne biste smjeli zanemariti. Sve je više onih koji ne tipkaju nego samo nešto glasom pitaju Google, Siri ili Alexu.
02 travnja, 2025