Google karte primjer

Ako ste izgubili ili dobili dosta web prometa, pogledajte Google Karte

Ako je vaš biznis fokusiran na lokalne pretrage i do sada ste imali velik broj organskih posjeta s Googlea na svoj web, koji je unatrag dva tjedan počeo opadati, možda vas je pogodio Googlev novi algoritam fokusiran na lokalne pretrage, tj. izgled tzv. local-3 paketa Google Karte. Isto tako, možda ste napokon počeli dobivati klikove putem nekih pretraga s ogromnim volumenom pretrage. Ne, nije vaš SEO čovjek ništa napravio bez vašeg znanja, već je Google počeo nuditi rezultate na kartama primarno u odnosu na BLIZINU poslovnog subjekta u odnosu na lokaciju korisnika koji pretražuje.

Prije je bilo zaista teško pozicionirati se među famoznim Google Maps rezultatima na rezultatima pretrage. Posebice ako ste mali igrač. Najnoviji update Googleovog algoritma ovaj put radi za vas!

 

Lokalni rezultati sada se nalaze malo više među rezultatima pretrage na desktop verziji, pri čemu se Google Karta pomaknula na desnu stranu.

Oni koji se bave SEO optimizacijom znaju da Google redovito „gnjavi“ svojim ažuriranjem search algoritma pa taman kad nešto sredite, eto Googlea s novim pravilima. Možda ste se prije 30. studenog pojavljivati među Google Maps rezultatima za puno  više pretraga korisnika, jer ste dobro odradili lokalni SEO.

Poneki biznisi dominirali su ranije Google Kartama jer su imali profile „napucane“ ključnim riječima, pa ste za neke pretrage dobivali rezultate na karti koje i nisu baš vama blizu, dok su drugi ostali nevidljivi.

Novi update pokušao je to riješiti tako da korisnici dobivaju rezultate ovisno o tome koliko im je neki biznis blizu. Tako se uspijevate rangirati i za neke termine s kojima se inače natječe s cijelim svijetom. Primjer toga je riječ “coaching”.

Zahvaljujući novom algoritmu, među rezultatima pretrage korisnici će kroz Google Karte dobiti informaciju gdje su njima najbliži coachevi.

kljucne rijeci-google karte

 

Naravno, kod dijela pretraga nema promjena, no ako ste zdušno radili na trpanju ključnih riječi u Google Business Profile (prije Google My Business), a pritom nemate razvijenu mrežu lokalnih subjekata, možda vam se novi update neće svidjeti.

 

Ovako je prije izgledao SERP s Google Kartama:

 

Google karte local pack primjer

 

Ovako izgleda sada:

 

Google karte- lokalni

 

Zašto je to bitno?

Možda ste među onima koji su zbog novog ažuriranja izgubili na vidljivosti, a samim time i na broju posjeta potencijalnih kupaca s Googlea.

Možda ste odjednom počeli dobivati više organskog prometa s Googlea – ovo je vjerojatno razlog zašto!

Ako ti se sviđa članak, podijeli ga drugima!

Najnoviji članci