Google je na naslovnicu tražilicu dodao opciju pretraživanja vizualnog sadržaja kroz svoj Lens.
Google toliko rijetko mijenja svoju jednostavnu naslovnicu tražilice da je dodavanje bilo kakve opcije vijest. A od 1. studenog se sada može direktno s naslovnice pretraživati i vizualan sadržaj.
Mogućnost pretraživanja putem Lensa Google je uveo 2017. godine, a od kolovoza 2022. Google Images na images.google.com koriste Google Lens kad kliknete na upload vizuala.
No Google Lens nije isto što i pretraga po fotografijama ili reverse image search.
Google Lens je stvoren primarno kako bi korisnicima ponudio kontekst i korisne informacije vezane uz određeni vizual. Lens može identificirati biljke i životinje, ali i olakšati vam kupnju ako prepozna neki proizvod na fotografiji. Osim toga, Lens digitalizira tekst na vizualima i prevesti ga.
Prvog dana studenog Google je na svoju jednostavnu naslovnicu tražilice u polje za pretragu dodao i ikonu za Lens. Kao što je rekao Googleov dopredsjednik Rajan Patal, „naslovnica Googlea se ne mijenja često, ali danas jest. Uvijek radimo na tome da proširimo vrste pitanja koje možete postavljati i poboljšati odgovore na njih. Sada možete s desktopa postavljati vizualna pitanja.“
Kad kliknete na ikonu Lens, otvorit će vam se polje za upload vizuala s vašeg računala ili postavljanje linka do vizuala objavljenog negdje online, a potom ćete dobiti stranicu rezultata Google Lensa.
Na ovaj potez su se u Googleu vjerojatno odlučili nakon saznanja da mlađi korisnici sve više koriste TikTok i Instagram za pretraživanje.
Najnoviji članci
Nova era za Black Hat SEO: Spamanje LLM-ova
Black Hat SEO koristi upitne tehnike optimizacije webova za tražilice s ciljem postizanja boljeg rangiranja. Sad je stigao i na AI platforme.
02 svibnja, 20258 načina da vam tekst završi na Google Discoveru (i dobije do 100.000 pregleda)
Google Discover je personalizirani feed sadržaja za korisnike android uređaja koji može značiti jako puno za povećanje prometa prema vašim web stranicama.
07 travnja, 2025Glasovna pretraga – 20% svih pretraga više se ne tipka!
Glasovna pretraga nešto je što ne biste smjeli zanemariti. Sve je više onih koji ne tipkaju nego samo nešto glasom pitaju Google, Siri ili Alexu.
02 travnja, 2025