Od svih objava na LinkedInu, tzv. carousel objave ili listalice prolaze gotovo najbolje. No jako mali broj ljudi ih radi. Izgledaju komplicirano za izradu i većina ljudi radije odabere neki drugi način objava. Otkrijte kako napraviti LinkedIn carousel post u 10 minuta.
Listalice su gotovo uvijek generatori velikog dosega i interakcija. Kako izgledaju na samom LinkedInu možete pogledati na ovom linku.
Da biste napravili LinkedIn carousel post, slijedite ove korake:
- Otvorite Canvu. Besplatno je.
- U gornjem desnom kutku potražite gumb “Create a design”
- Odaberite “Billboard (square) – 1080 x1080 px. Ako ne možete pronaći tu opciju, krenite tipkati i pokazat će vam se u drop-down meniju. Kliknite na to.
- Odabrani template je platno za vašu carousel objavu.
- Sada dodajte naslov, podnaslov i ostatak teksta.
Odaberite veću veličinu fonta. Neka font bude čitljiv. Odabir fonta radite kroz opciju Font combinations, a možete napraviti i vlastitu.
- Kliknite na pozadinu (background) i odaberite boju koju želite koristiti. Neka boja bude u jakom kontrastu s bojom fonta. Optimalno je da bude tamni font na svijetloj pozadini i obratno.
- Spremite taj dokument kao “Linkedin carousel template” jer ćete ga koristiti više puta.
- Sada napravite kopiju predloška. File > Make Copy.
- Kliknite “Duplicate page” u gornjem desnom kutu svog panela. Sad možete dizajnirati svoj carousel, dok vam originalna verzija predloška stoji netaknuta kako biste se uvijek mogli lako vratiti na početak ako vam se dizajn ne svidi.
- Napravite niz stranica na sličan način s tekstom koji logično slijedi jedan iza drugog. Ne pretrpavajte stranice tekstom.
- Na posljednjoj stranici stavite CTA (call to action).
- Kliknite Share > Download > PDF standard (flatten).
- Uploadajte dokument na LinkedIn: “Start a post> Add a document”.
- Napišite privlačan naslov i par rečenica uvoda. Prve tri linije teksta će biti vidljive na feedu te se fokusirajte na njih.
- Kliknite “Post”. To je to:)
Protips:
- Najuspješniji carouseli su žute, crne i crvene boje.
- Lice na jednom od slajdova može povećati doseg za 80 do 90%.
- Optimalan broj slajdova na carouselu je 7.
Najnoviji članci
Redizajn web stranice i SEO: Što očekivati i kako izbjeći bolan pad prometa
Redizajn web stranice često ima negativan utjecaj na SEO. Doznajte kako spriječiti (veliki) pad organskih pozicija i kako što lakše proći kroz cijeli proces.
21 rujna, 2023Kako povećati prodaju u 4 koraka: prvi zaslon, emocije, korist, dostava
Potaknemo li emociju kod čitatelja, veća je vjerojatnost da će on reagirati. Stoga je odgovor na kako povećati prodaju - dodaj emociju!
31 kolovoza, 20236 načina na koji influencer marketing utječe na SEO
Influencer marketing počiva na ljudima i njihovim mišljenjima. I Google voli mišljenja, pa tako influenceri mogu utjecati i na SEO.
28 kolovoza, 2023