Nakon titule, najvažniji tekstualni dio vašeg profila jest dio ABOUT. Nažalost, većina korisnika ne zna dobro iskoristiti nijedan od ta dva dijela pa tako većina ima na profilu nejasnu titulu, dok se za pisanje dijela O profilu više od 50% korisnika posluži šprancama.
Ako vam je titula „mag.oec“ ili „Marketing associate,“ nitko zapravo ne zna što vi točno radite. Onda nalete na dio ABOUT i tu završi njihov interes da vas bliže upoznaju.
„Experienced Account with a demonstrated history of working in UBACI NAZIV industry. Skilled in UBACI PAR VJEŠTINA. Strong sales professional graduated from UBACI FAKULTET.“
Sve je nekako copy-paste.
Osim što su takvi opisi „obavljeni“ i ne govore ništa o osobi, ne nude uvid u specijalnosti, osobnost i energiju čovjeka, najčešće su pisani na engleskom iako se osoba obraća lokalnom tržištu.
A i pisanje u pasivu koji bolje funkcionira u engleskom jeziku nego u hrvatskom nije zlatna koka. Pišite u aktivu jer trpni oblik ne prenosi istu energiju na čitatelja.
Ne znate li sami napisati bolje opise profila, a ne da vam se angažirati nekog da vam pomogne, umjetna inteligenija će vam tu pomoći. LinkedIn je, naime, uveo na svoju platformu GPT-3.5 i GPT-4 jezične modele koji će vam pomoći da sastavite jasnije i privlačnije opise profila, ali i da napišete bolji oglas za posao.
Tomer Cohen, odgovoran za razvoj proizvoda u LinkedInu, najavio je kako će oba jezična modela tvrtke OpenAI biti integrirana u ovu poslovnu mrežu, ali samo za korisnike Premium pretplate. Oni će moći testirati umjetnu inteligenciju za pisanje bolji titula i profila, a osobama iz ljudskih resursa ovo će biti odličan alat da sastave bolji opis posla kako bi privukli više potencijalnih zaposlenika.
Kako umjetnoj inteligenciji ne valja u potpunosti vjerovati, nakon što vam AI sastavi personalizirane opise, korisnici će moći dodatno editirati i urediti tekst kako bi savršeno odgovarao njihovim vještinama i interesima zbog koje su prisutni na poslovnoj mreži.
Imate li LinkedIn Premium (koji košta 39,99 USD-a mjesečno), a ne živite na engleskom govornom području, nemate tu opciju još jer tek puštena prema odabranim testnim grupama iz SAD-a, Velike Britanije, Kanade, Australije i Indije. Kao i svaku novu opciju koju LinkedIn izbaci, i na ovu će većina korisnika iz drugih zemalja morati pričekati da im se aktivira. navodno bi do kraja godine trebala biti dostupna za sve Premium pretplatnike.
Ne čeka li vam se ta opcija, pročitajte Kako napraviti i popuniti LinkedIn profil?
Najnoviji članci
Što je DeepSeek i kako stoji u usporedbi s ChatGPT-em?
Pitate li se što je DeepSeek o kojem svi pričaju kao najvećoj konkurenciji ChatGPT-a, u ovom tekstu pokušala sam jednostavnim jezikom pojasniti osnove.
10 veljače, 2025Koje je najbolje vrijeme objave na LinkedInu? (ažurirano siječanj 2025)
Objave na LinkedInu imat će različit doseg ovisno o vremenu objave, ali i nekim drugim detaljima. Ovo je 13 provjerenih savjeta za objavljivanje na LinkedInu!
29 siječnja, 2025[TEST] AI za slike: Ovo su najbolji besplatni AI alati za slike (s primjerima)
Umjetna inteligencija već može generirati slike različitih stilova, a kvaliteta ovisi o naredbama koje unosite te koristite li plaćenu ili free verziju.
24 siječnja, 2025