Kako poboljšati prodaju? Pustite bradu!

Prodavači, pustite bradu i više ćete prodavati

Što je muškarac bez brade? Slabiji prodavač. Tako bih nazvala rezultat istraživanja sveučilište St Edward’s koji kaže da bradati muškarci više i lakše prodaju od golobradih kolega.

Novi prodajni trik koji tražite mogao bi biti lakši nego što mislite…

Naime, tražite li prodavača za svoju tvrtku ili ste sami prodavač, jedna od značajki koju treba imati za što bolje poslovne rezultate jest – brada!

Bez obzira na koju se industriju odnosi , ljudi smatraju kako su muškarci s „muževnom bradom“ veći stručnjaci i može im se više vjerovati nego njihovim kolegama bez brade. Stoga, kad sljedeći put nešto kupite što možda i niste namjeravali, obratite pažnju je li vam to prodao čovjek s bradom.

Brada je, kako se čini, suptilan ali konzistentan znak prema kojem ocjenjujemo nečije znanje i povjerenje (svi mudraci gotovo imaju brade, ima ih i Djed Mraz pa i naš Baltazar) prilikom interakcije. Ako prodavač ima bradu, veća je vjerojatnost da ćete od njega nešto kupiti.

U vrlo kompetitivnom svijetu prodaje, stručnost i povjerenje ključni su faktori za izgradnju odnosa te za zaključenje posla. Brada je, bez obzira na privlačnost ili pripadnost nekoj etničkoj skupini, uvijek tijekom pet studija u istraživanju odigrala ulogu povjerenja.

Jedna od pet provedenih studija odnosilo se na korištenje Facebook Ad Managera u stvarnoj situaciji. Putem Facebooka, istraživači su testirali učinak oglasa na čijim su vizualima prikazivali muškarce sa i bez brade.

Rezultati su pokazali da su oglasi s muškarcem s bradom imali veći CTR (click-through rate) od oglasa s muškarcima bez brade. Ne samo to, bradati muškarci bili su 2,66% više klikani od industrijskog prosjeka od 0,71% (industrijske usluge) i 1,04% (tehnologija).

Isprobajte ovaj prodajni trik!

Ako ste prodavač, pustite bradu, tko zna, možda budete uspješniji.

Ako se bavite oglasima, stavite bradatog muškarca na oglas.

Istraživanje sveučilišta St Edwards’s objavljeno je u Journal of Business Research pod nazivom “It Grows on You: Perceptions of sales/service personnel with facial hair.”

 

Dva dana nakon što sam napisala ovaj članak, na LinkedInu mi je iskočila objava u kojoj je potpredsjednica marketinke agencije iz New Yorka iznijela čuđenje rezultatima oglašivačke kampanje u kojoj su oglasi s bradatim muškarcima bili 3x učinkovitiji od onih koji nisu prikazivali bradonju. Eto pravog slučaja koji potvrđuje reszultate istraživanja!

 

Kako povećati učinkovitost oglasa online

Ako ti se sviđa članak, podijeli ga drugima!

Najnoviji članci