Predavanje Barbara Slade Jagodić

Zašto platiti edukaciju, umjesto da sve naučite sami?

Edukacije content marketinga i SEO copywritinga koje držim već više od pet godina sve su popularnije, unatoč tome što sve to možete sami naučiti. Zašto onda platiti tečaj, radionicu ili edukaciju kad možete proći i besplatno?

Možete i od Zagreba do Splita doći pješice isto tako. Zašto trošiti gorivo i cestarine za auto, zašto platiti aviokartu? Zato jer je brže i komodnije. Ista stvar je i s edukacijama.

Informacije su danas zaista svima lako dostupne. Problem je što ih ima previše i što često ne znate ni otkud početi, a kamoli razabrati koje su točne. U tom moru informacija možete plivati godinama prije nego stvorite neko strukturirano znanje. I nije to loš put, učiti malo po malo, na vlastitim greškama. Nije loše ni hodati, a ne stalno jurcati.

No što ako nemate godine za učenje? Platite to vrijeme.

8 razloga zašto platiti neki tečaj ili edukaciju:

1. Učit ćete od stručnjaka

Kako se ne biste probijali kroz šumu informacija, među kojima je mnogo onih zastarjelih i netočnih, stručni predavač ili predavačica prenijet ćemo vam samo one relevantne informacije koje je provjerio u svom radu. Primjerice, u SEO praksi pravila i smjernice jako su se mijenjala tijekom godinama, posebice s Googleovim ažuriranjem algoritma. Plaćanje edukacije je kao da platite godine nečijeg učenja i rada.

2. Lakše ćete sve razumjeti

Stručna terminologija može biti zamarajuća za početnika. Predavač koji koristi svima poznate termine, pritom učeći polaznike novima kroz predavanje na prirodan način, olakšat će razumijevanje, a samim time i učenje.

 3.  Uštedjet ćete vrijeme

Rezultata za SEO copywriting ima zaista mnogo i trebao bi vam cijeli život da sve to uspijete pročitati.

seo copywriting

4. Učit ćete na konkretnim primjerima

Najbolje se uči na praktičnim primjerima, posebice ako dolaze iz vaše regije i niše. U svojima predavanjima uvijek imam na stotine primjera iz prakse, iz različitih niša, i to sve na ljudima i tvrtkama iz Hrvatske. Naravno da sudionicima govorim i o uspješnim primjerima iz svijeta, kako bi vidjeli druge odlične primjere ali i shvatili što znači borba s inozemnim tržištem.

Na svojim predavanjima uvijek u prezentacije pokušavam uvrstiti mnogo primjera tvrtki klijenata koji su uplatili edukaciju kako bi ih dodatno zainteresirala konkretnim komentarima vezan baš za njihov slučaj.

5. Možete postavljati pitanja

Predavaču uvijek možete postavljati pitanja o onom što upravo predaje kako biste bolje shvatili ili kako biste možda otišli još detaljnije u materiju, a najbolje je što možete upitati kako bi se to odrazilo na vaš slučaj. Ponekad predavač neće znati odgovor ili ga neće moći dati odmah na licu mjesta, no možete ga zamoliti da vam se povratno javi.

6. Dobit ćete feedback

Ako ste nešto od naučenog već primijenili u svom poslovanju ili vam je pala neka ideja dok ste se educirali, dobit ćete feedback od predavača je li to dobar smjer ili dobro rješenje. Također, na radionicama nerijetko sudionici znaju zajedno pomoći sudioniku s odgovorima na neko pitanje.

7. Dobit ćete nove ideje

Dok slušate nekog drugog kako razgovara o nekom poslu, načinu izvođenja, primjera iz prakse i ostalog, past će vam neka ideja na pamet koju možete sutradan primijeniti u svom poslovanju. Predavanja koja radim vezano uz content marketing za potrebe izgradnje brenda ili poboljšanja poslovanja sudionicima otvaraju puno različitih prozora za ideje, od toga kako privući korisnike, kako ih zadržati, kako ih ponovo dobrovoljno vratiti na web stranicu ili pak kako proširiti poslovanje. Ponekad je dovoljna samo jedna ideja koju ćete primijeniti i tako si poboljšati poslovanje. Edukacije o SEO pisanju za web pune su vrlo konkretnih smjernica i polaznici odmah mogu početi pisati “pametnije”, ciljano za ljude na Googleu.

PRIJAVITE SE ZA EDUKACIJU SEO PISANJE ZA WEB

8. Upoznat ćete nove ljude

Na edukacijama, osim ako ih ne radimo privatno za potrebe isključivo vaših zaposlenika, upoznat ćete nove ljude s kojima možda možete ostvariti kasnije i daljnji kontakt, pa čak i suradnju. Za to su bolje offline edukacije jer se ljudi prirodno lakše upoznaju kad su u istom prostoru, no posljednja nas je godina naučila kako se i online mogu stvoriti jako dobri i kvalitetni kontakti.

 

Hoću li nakon edukacija postati stručna osoba?

Edukacije će vam kroz nekoliko sati pomoći da saznate najbitnije stvari koje trebate znati za određenu tematiku, da svoje znanje strukturirate i da ga možete početi upotrebljavati za vlastite potrebe. Nakon završene edukacije nećete odmah postati stručni u nekom području, ali će vam mnogo toga biti posloženije i jasnije u glavi.

Malcom Gladwell je 2008. godine u svojoj knjizi Outliers napisao da nam treba 10.000 sati rada na nečem da u tome postanemo stručni. To  je više od godine dana rada. No mnogi su preispitali tu njegovu tvrdnju koja se tumači da baš svatko može postati stručnjak uz dovoljno prakse. Simplificiranje nije dobro jer u učenju treba uzeti u obzir brojne druge faktore, poput talenta.

Neki nogometaši ni uz najbolju volju i treniranje neće nikada biti Maradona ili Ronaldo.

 

Polaznici mojih online edukacija po završetku dobiju materijale, smjernice i pregled svih alata koji im mogu olakšati posao, svi imaju pravo na gratis savjet i ja vrlo rado pregledam kako su si posložili projekt, kako su napravili istraživanje riječi ili pak napisali tekst. Neki od mojih bivših polaznika kroz par mjeseci postanu zaista vrhunski content writeri, mnogo njih dobilo je posao u nekim marketinškim agencijama i drugim privatnim tvrtkama, neki su pokrenuli novi posao, nekima sam pak ja pomogla naći posao…a neki nisu ništa napravili.

Edukacija od vas neće stvoriti stručnu osobu koja će istog treba početi „mlatiti pare“, edukacija će vam biti alat da si prokopate kanal do mjesta gdje se pare mlate.

Ako ti se sviđa članak, podijeli ga drugima!

Najnoviji članci