Google je objavio kako kreće s redizajniranom verzijom svoje tražilice za mobilne korisnike na kojoj korisnici mogu skrolati unedogled sve dok ne nađu sadržaj koji traže. To znači da nestaje famozna stranica broj 2 (i sve iza nje), gdje je jako malen broj korisnika odlazilo i koja je u pravilu značila smrt sadržaja.
„Najbolje mjesto da skriješ leš jest na drugoj stranici Google rezultata,“ šala je koja se već desetljeće vrti u SEO krugovima. Svi koji se bave optimizacijom sadržaja na Google rezultatima pretrage znaju da se 92% sve aktivnosti korisnika događa na prvoj stranici, odnosno među prvih 10 rezultata, dok na drugu stranici odlaze oni koji zaista traže nešto specifično i nisu zadovoljni onim što im je ponuđeno na prvu.
Kontinuirano skrolanje ili skrolanje bez granica
Početkom 2021. godine Google je predstavio redizajniranu stranicu rezultata (SERP stranica) za mobilne korisnike, a sada je došao red na dodatnu optimizaciju iskustva za korisnike – micanje gumba „see more“ (vidi više) koji je pak zamijenio brojke stranica 2-10 i dalje koje i dalje možete vidjeti na desktop verziji tražilice.
Skrolanje unedogled bez potrebe da kliknete dodatni gumb ako pretražujete Google u potrazi za odgovorima.
Google je prvo predstavio ovu novu finkcionalnost za englesku verziju i za američko tržište, a uskoro biste takvo korisničko iskustvo trebali doživjeti i na hrvatskoj verziji.
Što to znači za promet prema web stranicama?
Obzirom da je promet s prve stranice Google rezultata odnosio golemu većinu prometa, za očekivati je da bi se ovim potezom mogli oživjeti rezultati koji nisu među TOP 10 organskih SEO pozicija, odnosno da bi se CTR (klikanost) na rezultate koji su iza 10. pozicija mogla povećati. U prijevodu, možda druga stranica više neće značiti smrt sadržaja.
VEZANO:
- Kako pisati blogove: 11 stvari koje uvijek dobro prolaze
- Kako biti prvi na Googleu: Koliko treba da se pojavite među rezultatima pretrage?
Najnoviji članci
15 načina kako se najbolje reklamirati u 2025. godini
Otvoriti ste neki biznis i pitatet se kako se najbolje reklamirati, posebice besplatno? Imam za vas 15 isprobanih prijedloga.
06 studenoga, 2024Nove navike pretraživanja: GenZ sve manje gugla, oni sada „traže.“
Kada nešto tražimo na internetu, uglavnom kažem kako „guglamo“. Jer je Google postao eponim za internetsko pretraživanje. Ne i GenZ-evcima.
28 listopada, 2024Koliko pluginova trebate imati na vašoj WordPress stranici?
Imate li web stranicu s Wordpress CMS-om kojoj želite dodati neku novu funkcionalnost, najlakše rješenje za to jest - plugin!
24 listopada, 2024