Instagram testira uvođenje „skrivenih izazova“ – zapravo klon aplikacije Be Real – kada korisnici dobiju svega 2 minute da podijele objavu uz selfie, pritom ne znajući kad će to točno biti tijekom dana.
Prvo je bio Snapchat sa Storiesima, zatim je bio TikTok s Reelsima, a sad je došao read na BeReal s instant izazovima – ove tri aplikacije imaju jedinstvene feature koje onda Instagram samo iskopira.
Najnovija social media senzacija, aplikacija BeReal, koju korisnici zovu anti-Instagramom, jer nemaš vremena i opcije fejkati gdje si i što fotografiraš, postala je popularna ovog ljeta diljem svijeta te u srpnju bila najpreuzimanija aplikacija u AppStoreu.
Instagram je odmah nanjušio trend. Zapravo, trend je ono što je je Instagram u startu trebao biti- društvena mreža putem koje svojim prijateljima dijeliš instant trenutke.
Nekadašnja instant društvena mreža želi vratiti barem malo čari starijih dana. U počecima Instagrama ljudi su zaista dijelili fotografije nastale u trenutku, bez silnih dorada u alatima.
Nakon launcha Android verzije, krenula je masovka i fejkanje, nešto što dolazi s ogromnim brojem korisnika koji žele privući pažnju u masi drugih. Tada su došli brendovi i sve pokvarili.
Na Instagramu teško možete vidjeti više objave svojih prijatelja, posebice ako postavljaju samo fotografije.
Fotografijama je smanjen doseg, jer su u međuvremenu Reelsi postali bitan element u borbi protiv sve popularnijeg TikToka. Tako Instagram gura Reelse dajući mu boost od 500% dosega.
Prijatelji su nestali, a na feedove korisnika počele su stizati objave influencera, sponzora, „suggested postova“ i oglasa.
Nakon ogromne kritike korisnika „make Instagram Instagram again“, u koji se uključila i Kylie Jenner, Instagram je povukao kočnicu na dodatno guranje video sadržaja, no još uvijek je Instagram prvenstveno pozersko-prodajna mreža, a ne instant mreža za dijeljenje trenutaka s prijateljima i followerima. I tu je uletio BeReal.
Na BeReal aplikaciji tijekom dana možeš dodati samo jednu fotografiju, a pritom dok snimaš okruženje, aplikacija snima i tebe pa drugi vide da si zapravo ti iza kamere. Osim toga, aplikacija te iznenada obavijesti kada da nešto objaviš i imaš 2 minute da nešto snimiš. Možeš snimiti objavu i više sati nakon primljene obavijesti, no svejedno imaš dvije minute da snimiš gdje si. Malo je teško fejkati da si na Maldivima ako nisi.
Instagram želi vratiti stvarne instant objave te interno među zaposlenicima testiraju tzv. Candid Challenges (Skrivene izazove), a prema prvim informacijama, ova opcija je preslika BeReala.
Izgleda da svi koji imaju izvrsnu ideju za novu social media aplikaciju moraju biti spremni da će ih Instagram u jednom trenutku iskopirati.
Sve su mreže pomalo nalik jedna na drugu.
Dosta mreža nalikuju jedna na drugu. Sve imaju opcije koje su posudile od Facebooka i Instagrama, kao što je lajkanje ( i često dijeljenje).
Čak i poslovna mreža LinkedIn uvodi neke novitete s drugih društvenih mreža.
Prvo su tu bili LinkedIn Stories koji su bili toliko loše napravljeni da ih je LinkedIn povukao (i sad navodno rade na boljoj verziji). Zatim su uveli repost koji je nešto kao retweet, a posljednja „posudba“ značajki jesu predlošci za tekstualne objave, baš kao što ih ima Facebook.
Posve je jasno da tvrtke preslikavaju dobre opcije kako bi poboljšali korisnička iskustva, no ako pokušavaš biti sve i svidjeti se svima, po čemu si zapravo poseban?
Najnoviji članci
Ovo je 15 najboljih SEO Chrome ekstenzija koje će vam olakšati posao
SEO ekstenzija dodaje funkcionalnost browseru. Može se instalirati na brojne web preglednike, no najviše ih ipak ima za Googleov Chrome.
28 kolovoza, 2024Long-tail ključne riječi: Zašto su rijetko guglane fraze izvrsna prilika za vas?
Kako se najlakše pozicionirati među rezultatima na Googleu? Putem long tail riječi koje imaju mali volumen, ali donose konverzije!
18 lipnja, 2024Kako radi Google algoritam više nije tajna: Procurio je Googlev interni dokument o ranking faktorima
Do sada najveće curenje informacija o tome kako radi Googlev ranking algoritam dogodio se krajem svibnja te je dosta uznemirio SEO zajednicu.
30 svibnja, 2024