Ako želite vidljivost na Instagramu, snimajte Reelse. I da, svaki vaš objavljeni video na Instagramu će automatski postati Reels. Jer Instagram gubi trku od TikToka i želi postati primarno video-platforma.
Ukratko:
- prosječna stopa interakcija na objavi na Instagram feedu pala je 44% u odnosu na 2019. godinu
- Stopa interakcija na Reelsima porasla je u tom razdoblju za 500%
- Reelse možete jednostavno raditi uz predloške
- Reelsi se pojavljuju i na Facebooku feedu
- svi uploadani video klipovi na Instagram pretvorit će se u Reels
Nekad je Instagram bio društvena mreža samo za fotografije. Zatim su stigli Stories, a 2020. Reelsi. Storiesi su bili odgovor na Snapchat, Reels na TikTok. I „ubijaju“.
Prosječna stopa interakcija na objavi na Instagram feedu pala je 44% u odnosu na 2019. godinu, pokazalo je istraživanje koje je u lipnju 2022. godine provela marketinška platforma za zakazivanje objava Later.
Stopa interakcije po objavi postala je mjerilo relevantnosti sadržaja prema nečijoj publici, a računa se kao zbroj lajkova i komentara na objavi podijeljen s brojem followera. Stope interakcije pomažu influecerima, ali i tvrtkama da kvalitetnije surađuju na promociji novih proizvoda i usluga.
Analiza 81 milijuna objava na Instagramu pokazala je da je prosječna stopa interakcije u 2019. godini bila 5,16%.
Do kraja 2021. godine ta je brojka pala na 2,88%.
Fotografije više nisu glavni fokus Instagrama, koji je već najavio kako će u budućnosti Instagram biti video platforma te su neki korisnici već bili dio testnog novog izgleda Instagrama u kojem je sve podređeno Reelsima. I mrze ga. Toliko ga mrze da su pokrenuli kampanju „make Instagram Instagram again“.
Reelsi su ono što Instagram gura, a to znači i ono što biste trebali objavljivati kako biste ostvarili veći doseg i vidljivost na toj društvenoj mreži.
Reelse je Instagram uveo 2020. godine i od tada se prosječna stopa interakcija na tim obavama povećala za krasnih 500%. Ukratko, svaka strategija content marketinga na Instagramu treba se vrtjeti oko produkcije i objava Reelsa. Jer, kako kažu iz Instagrama, ljudi ih sve više rade i gledaju.
Nije ni čudo da ih sve više gledaju kad ih Instagram u svom natjecanju za mlade korisnike koje im krade TikTok gura jako kroz svoj feed , a doseg im poveća i kroz plasiranje Reelsa na Facebook feedu.
Htio-ne htio, nabasat ćeš na Reelse, dok na fotografije svojih prijatelja više i nećeš tako.
I sama vidim jako velik pada broja lajkova i općenito interakcije na mojim fotografijama. S nekadašnjih prosječnih 100-150 lajkova sve moje objave unatrag par mjeseci jedva dosegnu 50-70.
Reelsi mi se, pak, fino drže.
Postoji jedna zanimljiva caka, a to je da korisnici na Instagramu rade sve više Reelsa samo zato jer ne žele izgubiti vidljivost pa onda ispada da više vole Reelse nego foto-objave.
Ili kako je to sumirao ovaj korisnik Twittera:
Ako ste raniji objavili video post, to nije bilo isto kao da objavite Reels. No to se uskoro mijenja jer sva videa postaju Reels.
Instagram je upravo najavio kako će se svi video klipovi koje objavite na Instagramu automatski pretvarati u Reelse.
Kao što su najavili iz tvrtke Meta:
“Obzirom da reelsi nude zabavniji i dublji način gledanja i stvaranja videa na Instagramu, donosimo iskustvo videa preko cijelog ekrana za vaše video objave. Tijekom sljedećih tjedana, nove video objave kraće od 15 minuta automatski će se dijeliti kao reels. Video klipovi koji su ranije objavljeni neće biti reels.“
U Instagramu se svjesni da trenutno ta društvena mreža baš i ne nudi najbolje iskustvo svojim korisnicima, a nakon objave samog direktora na Twitteru gdje je pričao o izazovima, korisnici su gotovo jednoglasno odgovarali kako ne žele to što oni namjeravaju napraviti od Instagrama, a to je još jedan TikTok!
Izgleda da će Instagram ipak poslušati korisnike i (barem provvremeno) odustati od toga da postanu bolji TikTok od samog TikToka. Sa Storiesima su uspjeli odgovoriti na sve veću popularnost Snapchata, no možda će im primarni fokus na video biti ipak prevelik izazov.
U novom intervju za Platformer, iz Instagrama stiže vijest da će kroz tjedan-dva povući trenutno testiranje full-video zaslona i prekomjerno guranje “suggested posts”.
“Ljudi su frustirani novim dizajnom feeda i podaci korištenja koje imamo nisu dobri. Tako da mislim da moramo otići korak unatrag, regrupirati se i smisliti kako želi nastaviti,” izjavio je Adam Mossseri.
Za sve vas koji ćete nastaviti s Reelsima evo dodatne novosti: Instagram je poboljšao svoje predloške za izradu Reelsa koji vam omogućuju da koristiti postojeće i popularne Reels formate za vlastite klipove te da pomoću Dual camera načina rada istovremeno snimite sadržaj i svoju reakciju na njega. Tu je i nova opcija Remix koja omogućuje da stvorite vlastiti sadržaj pomoću tuđih, javnih, vizuala za koji je vlasnik dao dozvolu za korištenje.
VEZANE VIJESTI:
Najnoviji članci
Ovo je 15 najboljih SEO Chrome ekstenzija koje će vam olakšati posao
SEO ekstenzija dodaje funkcionalnost browseru. Može se instalirati na brojne web preglednike, no najviše ih ipak ima za Googleov Chrome.
28 kolovoza, 2024Long-tail ključne riječi: Zašto su rijetko guglane fraze izvrsna prilika za vas?
Kako se najlakše pozicionirati među rezultatima na Googleu? Putem long tail riječi koje imaju mali volumen, ali donose konverzije!
18 lipnja, 2024Kako radi Google algoritam više nije tajna: Procurio je Googlev interni dokument o ranking faktorima
Do sada najveće curenje informacija o tome kako radi Googlev ranking algoritam dogodio se krajem svibnja te je dosta uznemirio SEO zajednicu.
30 svibnja, 2024