Instagram je ovog ljeta uveo poboljšane Instagram Mape koje otkrivaju lokalne businesse svim korisnicima na lokaciji!
Društvena mreža Instagram iskoristila je sve rastući trend korisnika interneta: traženje mjesta i servisa u blizini.
Kako pretrage na Googleu koje uključuju „near me“ i „close by“ rastu iz godine u godinu, a korisnici na mobitelima uglavnom imaju po defaultu upaljenu lokaciju, i Instagram je odlučio iskoristiti sve Mape za poboljšanje vidljivosti različitih lokalnih tvrtki.
Kada objavite nešto na Instagramu, često stavite i lokaciju na kojoj se nalazite. I dok je do sada tagiranje lokacije služilo samo da otkrijete druge objave snimljene na istoj lokaciji, od sada ćete moći pretraživati što se sve nudi na dotičnoj lokaciji!
Instagram Mape postaju nešto poput Google Mapa – otkrivaju vam koji se sve restorani, hoteli, kafići, trgovine i različiti drugi objekti nalaze u vašoj blizini.
Ova novost sasvim sigurno će mnogima dovesti nove posjetitelje i kupce na fizičkim lokacijama jer će korisnici Instagram lakše moći otkrivati što se nalazi oko njih, što je posebno bitno kad se nalazite na novoj i nepoznatoj lokaciji.
Dolazite li na Hvar u neku malu uvalu, klik na lokaciju te uvale otkrit će vam postoji li tamo negdje blizu restoran ili kafić, odnosno ponuditi najbliže vama zanimljive objekte.
Za razliku od Google Mapa, lokacije ne dodaju sami korisnici niti ih predlažu, ali se i dalje prikazuje njihov sadržaj na lokaciji. Na samim je businessima da otvore lokaciju na Instagram Mapi i privuku korisnike u blizini!
Imate li fizičku trgovinu, hotel ili bilo kakav lokalni business, iskoristite ovu novost da povećate dolaske u vaš objekt, a posljedično i prihode!
Ovaj najnoviji update Instagrama dolazi u savršenom trenutku. Naime, Google kaže da mladi koriste Instagram i TikTok za pretraživanje!
Vizualni sadržaj s kojim mogu ostvariti interakciju odličan je način da privučete mlađe gerenacije. jedno nedostaju recenzije.
PROČITAJTE I OVO: Lokalni SEO– kako privući više ljudi u vašu trgovinu!
Najnoviji članci
Redizajn web stranice i SEO: Što očekivati i kako izbjeći bolan pad prometa
Redizajn web stranice često ima negativan utjecaj na SEO. Doznajte kako spriječiti (veliki) pad organskih pozicija i kako što lakše proći kroz cijeli proces.
21 rujna, 2023Kako povećati prodaju u 4 koraka: prvi zaslon, emocije, korist, dostava
Potaknemo li emociju kod čitatelja, veća je vjerojatnost da će on reagirati. Stoga je odgovor na kako povećati prodaju - dodaj emociju!
31 kolovoza, 20236 načina na koji influencer marketing utječe na SEO
Influencer marketing počiva na ljudima i njihovim mišljenjima. I Google voli mišljenja, pa tako influenceri mogu utjecati i na SEO.
28 kolovoza, 2023