Neke korisnike LinkedIna možete pratiti, dok se s drugima možete spojiti. Razlika među njima jest u tome imaju li aktiviran LinkedIn creator mode ili ne.
Što je LinkedIn Creator Mode i je li dobar za vas doznajte u ovom članku.
Sažetak:
- creator mode omogućuje drugim korisnicima da vas prate
- creator mode prikazuje broj followera
- creator mode prikazuje hashtagove ispod titule
- featured (izdvojeni) sadržaj i aktivnost su istaknutiji
- creatori imaju mogućnost opcije slanja newslettera i LinkedIn livea
- creatori imaju bolju analitiku
Creator mode je postavka koja se na LinkedIn profilima pojavila u 2021. godini, a čija je svrha potaknuti korisnike da češće objavljuju vlastiti sadržaj na profilima. Naime, tek je nekih 3% svih LinkedIn korisnika redovito u objavljivanju sadržaja. Ostatak većinom samo lajka tuđe objave, tu i tamo nešto prokomentira, ali uglavnom većina ljudi samo pasivno promatra.
Obzirom na brojku od 800 milijuna korisnika, LinkedIn je tražio način da poveća stopu interakcije te je uveo Creator mode način rada.
Što se događa kad upalite Creator Mode?
Connect -> Follow
Svi koji su uključili Creator mode odmah su dobili opciju „Follow“ ispod svojih titula kako bi drugi korisnici mogli lakše pratiti sve njihove objave. Ne treba se više spojiti s korisnikom da bi se njegov sadržaj prikazao u vašem feedu, dovoljno je samo kliknuti Follow bez njegovog pristanka.
Na ovaj način puno brže povećavate doseg svog sadržaja jer se baza followera dopunjuje bez potrebe da vi ponaosob svakog odobrite.
Vidljiv broj followera
Druga glavna razlika između standardnog profila i onog koji ima uključen Creator mode jest da se na profilima creatora nalazi broj followera i on je vidljiv svima. Broj konekcija prikazan je do broja followera.
Broj followera je svojevrsno prikazivanje „snage“ nečijeg profila. Što ako imate samo 300 followera? Možda je bolje da prvo radite na stvaranju sadržaja, konekcijama, a tek kad pređete 1000 followera i budete fino „plivali“ na LinkedInu upalite Creator mode.
Hashtagovi vidljivi ispod titule
Kao korisnici creatori ispod titule na svojim profilima imate prikazanih 5 hashtagova koji komuniciraju posjetiteljima o kojima temama pričate, a osim toga tako vas lakše pronalaze drugi korisnici.
Kada upalite Creator mode, LinkedIn će vam sam predložiti koje hashtagove možete staviti, ovisno o vašim prethodnim objavama. Možete odabrati i neki svoj hashtag.
Izdvojene objave i aktivnost su iznad ostalih dijelova
Creatorima se na profilu istaknutije prikazuju Featured (Izdvojeno) i Activity (Aktivnost) od drugih standradnih profila. Tako posjetitelji profila Creatora mogu lakše doći do važnih i istaknutih objava koje je creator izdvojio, ali i lakše pratiti njegovu aktivnost.
Kod standardnih profila vidljiviji je dio „About“ kako bi se drugi mogli lakše upoznati s korisnikom, ne nužno sa sadržajem koju korisnik stvara. Odlično je kad korisnik ima taj dio napisan aktivno, no na većini profila ćete vidjeti klasične rečenice poput „Experienced [ubaci zanimanje] with a demonstrated history of [ubaci neka znanja i praktične vještine], skilled in [ubaci još nešto]…“
Vidljiva analitika
Creatori sadržaja imaju uvid u impresije, interakciju i demografiju korisnika angažiranih oko njihovih objava, što im pomaže da bolje shvate koja vrsta sadržaja najbolje prolazi, a sve u cilju još bolje produkcije sadržaja.
Na LinkedInu možete pratiti ukupne impresije i doseg unatrag 365 dana, a možete i svaki zaseban post analizirati, gledati koji tip ljudi je to popratio angažmanom te u budućnosti planirati ciljaniji sadržaj prema onim skupinama korisnika koji vas najviše zanimaju.
LinkedIn Live
Creatori sadržaja imaju opciju javljanja uživo putem video sadržaja- LinkedIn Live.
Uživo javljanje na LinkedInu izvrsna je prilika za brojne korisnike i njihove biznise, posebice one koji se bave edukacijama i uslugama.
LinkedIn Newsletteri
S upaljenim Creator modeom dobivate mogućnost slanja newslettera korisnicima koji se prijave za to. LinkedIn korisnici mogu se pretplatiti na vaše newslettere, odnosno na dobivanje informacija o novim sadržajima koje odlučite podijeliti.
Kako upaliti creator mode?
Creator mode ćete jednostavno naći na svom profilu.
- Kliknite na „Me“ u desnom gornjem kutu Linkedina)
- Kliknite „View profile“ kako biste došli na radnu ploču (Dashboard)
- Po defaultu je creator mode postavljen na Off , vi ga sad kliknite da bude On.
- Dodajte 1-5 hashtagova tema o kojima inače pišete.
- Kliknite Save.
Creator mode možete lako ugasiti kad god poželite.
Trebate li upaliti LinkedIn Creator mode?
Creator mode mogu upaliti svi korisnici LinkedIna, no ne bi se svi trebali požuriti da ga imaju. Zašto? Jer neaktivni korisnici neće ništa dobiti ako se prebace na taj način rada, obzirom da ih nitko neće slijediti, a neće se moći s njima lako spojiti kao prije.
Osim toga, mnogi manje aktivni korisnici LinkedIna žale se da im je doseg objava smanjen otkad imaju upaljen creator mode način rada. Osobno to nisam primijetila. Aktivna sam svakog dana, a objavljujem sadržaj oko 5 puta tjedno.
“LinkedIn creators” su zapravo korisnici koji često objavljuju na LinkedInu i dijele taj sadržaj s ostatkom korisnika, potiču interakciju i grade zajednicu.
Upalite Creator mode ako imate „previše“ konekcija, od kojih većina nije aktivna. Followeri su osobe koje će možda biti angažiraniji na vašim objavama jer vas žele slijediti, nisu se spojiti s vama pasivno, jer ste možda nekad radili zajedno ili se znate.
Broj aktivnih followera tj konekcija bitan je za stopu interakcije na vašoj objavi.
U svakom slučaju, ako ste aktivni na LinkedInu, upalite Creator mode i pratite statistiku. Ne budete li zadovoljni dosegom objava, uvijek možete isključiti Creator mode.
JOŠ O LINKEDINU:
Najnoviji članci
Redizajn web stranice i SEO: Što očekivati i kako izbjeći bolan pad prometa
Redizajn web stranice često ima negativan utjecaj na SEO. Doznajte kako spriječiti (veliki) pad organskih pozicija i kako što lakše proći kroz cijeli proces.
21 rujna, 2023Kako povećati prodaju u 4 koraka: prvi zaslon, emocije, korist, dostava
Potaknemo li emociju kod čitatelja, veća je vjerojatnost da će on reagirati. Stoga je odgovor na kako povećati prodaju - dodaj emociju!
31 kolovoza, 20236 načina na koji influencer marketing utječe na SEO
Influencer marketing počiva na ljudima i njihovim mišljenjima. I Google voli mišljenja, pa tako influenceri mogu utjecati i na SEO.
28 kolovoza, 2023