Što raditi na Linkedinu

Što raditi na LinkedInu? Za start, prihvatite svaku konekciju

Imate li što raditi na LinkedInu? Imate, imate, samo ako ste u pravom društvu.

Ako ste otvorili profil na LinkedInu, dodali nekoliko poznatih ljudi kao konekcije i malo pročačkali po mreži, vjerojatno imate dojam da se tamo ništa posebno ne događa. Imate li neaktivne kolege, pitat ćete se “čemu slući ova mreža?” Stavit ćete i status o tome na Facebooku, da se zajedno s drugim prijateljima zgrožavate nad LinkedInom.

Ako vičete “Pa nitko nije na LinkedInu aktivan!”, imate krivi krug ljudi s kojima ste se povezali. Ne pratite one koji su aktivni, ne sudjelujete ni sami u stvaranju sadržaja i širenju konekcija, normalno da mislite da je LinkedIn pustara. Na LinkedInu je upravo honeymoon faza. Objave koje stavite nalik mu objava s facebooka prije deset godina, kada je organski doseg bio ogroman. Svi su pozitivni, svi su podrška. Ima tu i tamo poneki kritički komentar kao reality check, dakle sve normalno.

Ako si jedan od onih koji viču “od LinkedIna nema ni para ni posla”, moram ti reći da se baš dosta varaš.

Ako ne znaš što raditi na LinkedInu, poslušaj ove savjete. Moji su. Ja sam na LinkedInu svaki dan već više od pola godine. LinkedIn mi je postao glavna društvena mreža. I s nje mi dolazi dosta velik postotak klijenata i prihoda. Imam LinkedIn odavno. Ja sam ona osoba koja je dobila posao na prvom službenom LinkedIn natječaju za posao, sad već davne, 2012. godine. I tad je iskreno bio pustara. Ali sad više nije.

Ima LinkedIn svoja neka pravila, svoj algoritam, “mušice”… ima i storije (koji su bezvezni s premalo ok opcija), ima i grupe (to je još pustara), ima i svoje članke (koje nitko baš ne doživljava)… svašta ima pa da se ne gubite, evo što ima smisla raditi na Linkedinu?

Što raditi na LinkedInu?

  1. Stvori što više konekcija. Prihvati te zahtjeve drugih članova. Pa što ako ih ne znaš. Ovdje se odnosi zovu konekcije, ne prijateljstvo. Prihvati ih sve. Da, čak i studente za koje možda misliš da su premladi da imaš neke koristi od njih. Deset godina brzo prođe, a za deset godina možda taj student bude imao vlastitu firmu i trebat će usluge koje ti nudiš.
  2. Objavljuj redovno. Ne manje od 10 objava mjesečno, ne više od 30. Oko 20 je idealno. To je otprilike svaki dan od ponedjeljka do petka.
  3. Ne objavljuj vikendima ili radnim danom popodne. Ponedjeljak ujutro i petak popodne također nisu često dobri dan za doseg. Ponedjeljkom dođemo na posao i dočeka sam hrpa toga, a petkom popodne većina jedva čeka isključiti računalo. Vikendi su isto slabi dani, osim kad pada kiša.
  4. Ne objavljuj članke direktno na LinkedInu nego na svom webu pa zalijepi kao post. Imat ćeš daleko veći doseg. Plus, dovodiš promet na svoj web.
  5. Stavi fotografiju, ne ilustraciju ako ikako možeš. Fotografije više privlače pažnju, a fotografije s licem to čine najbolje. Naravno, ako trebaš prikazati neki graf, nećeš staviti fotografiju žene kako drži graf.
  6. Oblikuj status da potičeš komentare jer komentari donose doseg. LinkedIn voli interakciju, a komentar je smislena interakcija. brzopotezni lajk i brižni share nisu toliko interaktivni kao komentari.
  7. Redovno komentiraj drugima objave, ali kvalitetno. Kvalitetno znači više od jednog smajlića ili „bravo“. Kvalitetno znači da se referiraš na temu, ne da navlačiš vodu na svoj mlin.
  8. Stavi hashtagove. Smislene, ne u padežima poput “na #linkedinu”. Nevjerojatno je koliko ljudi ne zna i dalje koristiti #. Pa onda stavljaju #hashtagove #na #svaku #riječ.
  9. Stavi ključne riječi u opis svog profila. Kad ljudi budu pretraživali nekog ili nešto, daj da te pronađu. Stavi ono to radiš u opis svog profila, i to onako kako ljudi to inače zovu, ne „world ninja“ jer je tebi to simpatičan naziv. Simpatičan je u 3d razredu.
  10. Uploadaj kratki audio o sebi. Putem LinkedIn aplikacije možete snimiti i uploadati na profil kratki audio sadržaj tj. možete snimiti izgovor vlastitog imena, no nitko vam ne brani da tu iskomunicirajte nešto drugo.

Linkedin audio na profilu

 

JOŠ O LINKEDINU:

LinkedIn uvodi „domaćicu“ kao zanimanje, a tu su i ostale novosti

Koje je najbolje vrijeme objave na LinkedInu?

Zašto bi svaki zaposlenik tvrtke trebao biti na LinkedInu?

Kako staviti druge fontove, bold, italics, smajliće i simbole na LinkedIn objavu?

Ako ti se sviđa članak, podijeli ga drugima!

Najnoviji članci