LinkedIn stranica doseg

13 načina da povećate doseg objava i broj followera LinkedIn stranice

Linkedin stranice nemaju toliko velik doseg kao profili, a mogu biti dobre za vaše poslovanje. Uz ovih 13 caka povećajte vidljivost objava te se predstavite poslovnoj javnosti.

Iako je Linkedin primarno društvena mreža, dakle namijenjena komunikaciji jedan na jedan, tvrtke mogu predstaviti sebe kao poželjnog i inovativnog poslodavca te postati dio te zajednice. Naravno, ako znaju komunicirati na otvoren način s primarnim fokusom na benefit korisnika. One tvrtke koje LinkedIn koriste samo kao neki kanal gdje će zalijepiti link na svoj klasičan PR tekst i  onda nestati (tzv taktika post and ghosts), neće imati nikakvu koristi od ove mreže.

 

Dobre strane LinkedIn stranica:

  1. Brendiranje kompanije/institucije
  2. Informiranje poslovne javnosti o bitnim stvarima
  3. Prezentiranje specijalnosti
  4. Prezentacija pred potencijalnim partnerima
  5. Prezentacija pred potencijalnim zaposlenicima

 

Loše strane LinkedIn stranica:

 

  1. Slab doseg objava (oglasi su nerijetko must-have)
  2. Ljudi nisu skloni komunikaciji na stranicama

 

Kako povećati doseg objava LinkedIn stranica u 13 koraka:

 

  1. Dodajte sekcije “Workplace” ili “Commitments” da povećate doseg za 10-15 %

 

Edit Page > About > Workplace/Commitments

 

LinkedIn stranica-doseg

  1. Oglašavajte stranicu da bi vam objave dobile 15-20% organskog dosega.

 

LinkedIn oglasi

 

Nažalost, organskog dosega objava na LinkedIn stranicama gotovo da i nema. Unatoč hordama zaposlenika koje dijele sadržaj objavljen na stranici tvrtke u kojoj rade, taj doseg je i dalje iznimno malen u odnosu na doseg objave koja je prvo objavljenam na nekom profilu. Da biste povećali broj followera LinkedIn stranice, najbolje je da dio budžeta odvojite za oglašavanje.

Napomena: oglasi ne podržavaju hrvatski jezik.

 

  1. Odaberite jedan od CTA tekstova za povećanje konverzija:

 

  • Get started
  • Start Free Trial

CTA na LinkedIn stranici

 

 

  1. Višejezične stranice imaju 10% veći doseg i 20% više interakcija.

 

Edit Page > Manage languages > add a language*

hrvatski ne postoji kao opcija

 

 

  1. Objavljujte 4-5 puta tjedno, optimalno svaki dan. Dobit ćete i više followera i dosega.

Tvrtke koje svakodnevno objavljuju imaju rast followera 8x brže nego tvrtke koje objavljuju na Linkedin stranici samo jednom tjedno.

Objavljujete li manje od 2x tjedno, imat ćete 50% manji doseg objava.

Savjet: Neka objave budu usmjerene na način da izazovu potrebnu kod korisnika za reakcijom. Informativne objave ne motiviraju korisnike, ali korisne i emotivne da.

Da je često objavljivanje itekako korisno, potvrđuje i podatak kojeg je objavio sam Linkedin:

LinkedIn stranice koje objavljuju sadržaj svakog tjedna imaju 5.6x više followera od stranice koje objavljuju na mjesečnoj bazi, a broj njihovih follotera povećava se  7x brže nego stranicama koje objavljuju jednom mjesečno.”

 

WWF primjer objave na LinkedIn stranici

 

  1. Pazite na vrijeme objave. Najbolji dani za objave su:
  • utorak
  • srijeda
  • četvrtak
  • subota

Savjet: Optimalno je da  testirate kad vaše objave imaju najveći doseg. Osim dana, testirajte i sate. U pravilu vrijedi da je najveći broj reakcija tijekom radnog vremena vaše ciljane skupine.

Ako vaša ciljana skupina nije u istoj vremenskoj zoni kao i vi, ciljajte kada su na radnom mjestu, što ponekad znači da će vaše objave možda najbolje prolaziti ako ih objavite poslijepodne ili kasno navečer.

 

Objave ponedjeljkom i petkom imaju 25% manji doseg, a objave nedjeljom čak 70%. Ponedjeljkom ljudi rješavaju zaostatke od prošlog tjedna i planiraju stvari za tekući, petkom završavaju stvari da im ne ostaju, a nedjelja je klasičan obiteljski dan kad većina ljudi ipak može bez posla.

 

Dani za objave na LinkedInu

 

  1.  Objavljujte Articles- one postaju newsletter content!

Jedna od najisplativijih taktika organskog dosega jest objavljivanje članaka (Articles) na LinkedIn stranicama. Radi se o klasičnoj objavi teksta na samoj platformi, ne o nikakvom posebnom formatu. Dakle, za razliku od objave s linkom koji vodi na vašu web stranicu, tekst pišete i objavljujete direktno na LinkedInu.

Zašto biste to radili? Jer članci postaju Newsletter, a svaka osoba koja prati vašu stranicu dobit će informaciju o tome da imate Newsletter, i to putem emaila – a svi znamo da je inbox  provjeravamo više puta dnevno i rijetko nam što promakne. Pročitajte kako otvoriti LinkedIn Newsletter!

Ovom taktikom povećat ćete doseg svojih objava na LinkedInu, a dobro je znati da LinkedIn Articles imaju SEO potencijal – drugim riječima, možete se rangirati s njima na Googleovim rezultatima pretrage.

Iako mnogi postavljaju linkove prema svojoj web stranici unutar tih članak, one su nofollow (ne daju SEO signal), no čitatelji ih i dalje klikaju i dolaze na vašu stranicu, a to je također izuzetno korisno.

 

8. Komentirajte tuđe objave kao tvrtka

Sve objave na LinkedInu možete komentirati kao profil (fizičko lice) ili kao tvrtka (pravno lice). Želite li povećati vidljivost vaše tvrtke, angažirajte se na tuđim objavama komentirajući upravo kao tvrtka.

Komentiranje objava drugih korisnika barem 2x dnevno može rezultirati većim dosegom od otprilike 8%.

Komentirate li 5x dnevno, doseg se povećava za 15%. LinkedIn korisnicima koji vam žele odgovoriti na komentar automatski nudi i da zaprate vašu stranicu, što može rezultirati većim brojem pratitelja!

 

Komentiranje na LinkedInu kao stranica

9.   Obavezno uključite vizualni sadržaj

Uključite vizuale u objave

Vizuali obično imaju 2x veći broj komentara od drugih, a kolaži od 2-3 fotografije nerijetko imaju još više interakcija.

 

10. Ne zaboravite na video

 

Video  sadržaj sve je popularniji kroz cijeli online svijet pa je tako i na LinkedInu sve više viđen. Video sadržaj u pravilu ostvaruje i do 5x više interakcije, a LIve video čak 24 puta više!

Najbolje prolaze oni vertikalno snimljeni, s prikazanim licem i vidljivim titlovima.

Zašto?
Jer je vertikalni video optimalan za prikaz na mobilnim uređajima, a većina ljudi danas ipak primarno na društvene mreže ide preko svog mobitela.

Jer lice općenito privlači više pažnje od bilo čega obzirom da je dinamično i iskazuje emocije na koje drugi reagiraju.

Jer video s titlovima možete gledati i tamo gdje nije pristojno imati upaljen zvuk.

 

11. Oglašavajte svoje istaknute zaposlenike

Možda niste znali, ali možete “boostati” objavu vašeg zaposlenika, odnosno pretvoriti je u oglas.

Ljudi više privlače druge ljude, s njima se može lakše identificirati, a i humaniziraju tvrtku. Ovaj sam pristup vidjela sam kod stranih tvrtki, moćda je vrijeme i za neki domaći primjer.

Oglašavanje zaposlenika na LinkedInu

 

12. Pozovite svoje konekcije da prate vaš LinkedIn page

Kao administrator stranice možete pozvati do 250 osoba da zaprate vašu stranicu. I vaši zaposlenici mogu pozvati svoje konekcije, no nemojte im to uvjetovati.
Imajte na umu da rast dosega stranice ide pubo brže nakon što prikupite prvih 150 followera- čak 9x brže

 

13. Dodajte LinkedIn follow gumb na svoju web stranicu

Ništa vas ne košta, a oni koji dođu na vašu web stranicu mogu lako saznati i za vašu LinkedIn stranicu.

VEZANO NA OVU TEMU:

Ako ti se sviđa članak, podijeli ga drugima!

Najnoviji članci