Linkedin stranice nemaju toliko velik doseg kao profili, a mogu biti dobre za vaše poslovanje. Uz ovih 8 caka povećajte vidljivost objava te se predstavite poslovnoj javnosti.
Iako je Linkedin primarno društvena mreža, dakle namijenjena komunikaciji jedan na jedan, tvrtke mogu predstaviti sebe kao poželjnog i inovativnog poslodavca te postati dio te zajednice. Naravno, ako znaju komunicirati na otvoren način s primarnim fokusom na benefit korisnika. One tvrtke koje LinkedIn koriste samo kao neki kanal gdje će zalijepiti link na svoj klasičan PR tekst i onda nestati (tzv taktika post and ghosts), neće imati nikakvu koristi od ove mreže.
Dobre strane LinkedIn stranica:
- Brendiranje kompanije/institucije
- Informiranje poslovne javnosti o bitnim stvarima
- Prezentiranje specijalnosti
- Prezentacija pred potencijalnim partnerima
- Prezentacija pred potencijalnim zaposlenicima
Loše strane LinkedIn stranica:
- Slab doseg objava (oglasi su nerijetko must-have)
- Ljudi nisu skloni komunikaciji na stranicama
Kako povećati doseg objava LinkedIn stranica u 8 koraka:
- Dodajte sekcije “Workplace” ili “Commitments” da povećate doseg za 10-15 %
Edit Page > About > Workplace/Commitments
- Oglašavajte stranicu da bi vam objave dobile 15-20% organskog dosega.
- Odaberite jedan od CTA tekstova za povećanje konverzija:
- Get started
- Start Free Trial
- Višejezične stranice imaju 10% veći doseg i 20% više interakcija.
Edit Page > Manage languages > add a language*
hrvatski ne postoji kao opcija
- Objavljujte 4-5 puta tjedno. Dobit ćete i više followera.
Objavljujete li manje od 2x tjedno, imat ćete 50% manji doseg.
Savjet: Neka objave budu usmjerene na način da izazovu potrebnu kod korisnika za reakcijom. Informativne objave ne motiviraju korisnike, ali korisne i emotivne da.
Da je često objavljivanje itekako korisno, potvrđuje i podatak kojeg je objavio sam Linkedin:
“LinkedIn stranice koje objavljuju sadržaj svakog tjedna imaju 5.6x više followera od stranice koje objavljuju na mjesečnoj bazi, a broj njihovih follotera povećava se 7x brže nego stranicama koje objavljuju jednom mjesečno.”
- Najbolji dani za objave su:
- utorak
- srijeda
- četvrtak
- subota
Savjet: Optimalno je testirate kad vaše objave imaju najveći doseg. Osim dana, testirajte i sate. U pravilu vrijedi da je najveći broj reakcija tijekom radnog vremena vaše ciljane skupine.
- Objave ponedjeljkom i petkom imaju 25% manji doseg, a objave nedjeljom čak 70%.
- Komentirajte kao tvrtka na objave drugih korisnika barem 2x dnevno da biste povećali doseg stranice za 8%.
Komentirate li 5x dnevno, doseg se povećava za 15%.
VEZANO:
Najnoviji članci
Redizajn web stranice i SEO: Što očekivati i kako izbjeći bolan pad prometa
Redizajn web stranice često ima negativan utjecaj na SEO. Doznajte kako spriječiti (veliki) pad organskih pozicija i kako što lakše proći kroz cijeli proces.
21 rujna, 2023Kako povećati prodaju u 4 koraka: prvi zaslon, emocije, korist, dostava
Potaknemo li emociju kod čitatelja, veća je vjerojatnost da će on reagirati. Stoga je odgovor na kako povećati prodaju - dodaj emociju!
31 kolovoza, 20236 načina na koji influencer marketing utječe na SEO
Influencer marketing počiva na ljudima i njihovim mišljenjima. I Google voli mišljenja, pa tako influenceri mogu utjecati i na SEO.
28 kolovoza, 2023