LinkedIn stranica doseg

8 načina da povećate doseg objava i broj followera LinkedIn stranice

Linkedin stranice nemaju toliko velik doseg kao profili, a mogu biti dobre za vaše poslovanje. Uz ovih 8 caka povećajte vidljivost objava te se predstavite poslovnoj javnosti.

Iako je Linkedin primarno društvena mreža, dakle namijenjena komunikaciji jedan na jedan, tvrtke mogu predstaviti sebe kao poželjnog i inovativnog poslodavca te postati dio te zajednice. Naravno, ako znaju komunicirati na otvoren način s primarnim fokusom na benefit korisnika. One tvrtke koje LinkedIn koriste samo kao neki kanal gdje će zalijepiti link na svoj klasičan PR tekst i  onda nestati (tzv taktika post and ghosts), neće imati nikakvu koristi od ove mreže.

 

Dobre strane LinkedIn stranica:

  1. Brendiranje kompanije/institucije
  2. Informiranje poslovne javnosti o bitnim stvarima
  3. Prezentiranje specijalnosti
  4. Prezentacija pred potencijalnim partnerima
  5. Prezentacija pred potencijalnim zaposlenicima

 

Loše strane LinkedIn stranica:

 

  1. Slab doseg objava (oglasi su nerijetko must-have)
  2. Ljudi nisu skloni komunikaciji na stranicama

 

Kako povećati doseg objava LinkedIn stranica u 8 koraka:

 

  1. Dodajte sekcije “Workplace” ili “Commitments” da povećate doseg za 10-15 %

 

Edit Page > About > Workplace/Commitments

 

LinkedIn stranica-doseg

  1. Oglašavajte stranicu da bi vam objave dobile 15-20% organskog dosega.

 

LinkedIn oglasi

 

  1. Odaberite jedan od CTA tekstova za povećanje konverzija:

 

  • Get started
  • Start Free Trial

CTA na LinkedIn stranici

 

 

  1. Višejezične stranice imaju 10% veći doseg i 20% više interakcija.

 

Edit Page > Manage languages > add a language*

hrvatski ne postoji kao opcija

 

 

  1. Objavljujte 4-5 puta tjedno. Dobit ćete i više followera.

Objavljujete li manje od 2x tjedno, imat ćete 50% manji doseg.

Savjet: Neka objave budu usmjerene na način da izazovu potrebnu kod korisnika za reakcijom. Informativne objave ne motiviraju korisnike, ali korisne i emotivne da.

Da je često objavljivanje itekako korisno, potvrđuje i podatak kojeg je objavio sam Linkedin:

LinkedIn stranice koje objavljuju sadržaj svakog tjedna imaju 5.6x više followera od stranice koje objavljuju na mjesečnoj bazi, a broj njihovih follotera povećava se  7x brže nego stranicama koje objavljuju jednom mjesečno.”

 

WWF primjer objave na LinkedIn stranici

 

  1. Najbolji dani za objave su:
  • utorak
  • srijeda
  • četvrtak
  • subota

Savjet: Optimalno je testirate kad vaše objave imaju najveći doseg. Osim dana, testirajte i sate. U pravilu vrijedi da je najveći broj reakcija tijekom radnog vremena vaše ciljane skupine.

 

 

  1. Objave ponedjeljkom i petkom imaju 25% manji doseg, a objave nedjeljom čak 70%.

 

Dani za objave na LinkedInu

  1. Komentirajte kao tvrtka na objave drugih korisnika barem 2x dnevno da biste povećali doseg stranice za 8%.

Komentirate li 5x dnevno, doseg se povećava za 15%.

 

Komentiranje na LinkedInu

 

 

VEZANO:

Ako ti se sviđa članak, podijeli ga drugima!

Najnoviji članci