Vrijeme objave na društvenim kanalima ima utjecaja na doseg vaših objava. Prema nekim podacima, najbolje vrijeme za objave na LinkedInu je radnim danom između 10 i 11 sati, taman prije dnevne pauze. Drugi se pak kunu u vrijeme objave oko 7 sati ujutro. No ne treba to nužno biti najbolje vrijeme za vas. Jer možda “vaši ljudi” spavaju.
Oberlo, Quintly, Hubspost i Buffer te Just Connecting imaju različite rezultate svojih istraživanja, no svima je otprilike zajedničko da je najbolje vrijeme za objavu na LinkedInu radnim danom prije podne.
Oberlo: Najbolje vrijeme za LinkedIn objave je utorkom, srijedom i četvrtkom između 10 i 12 sati
Quntily: Najbolje vrijeme za LinkedIn objave je 7-8 ujutro, podne i 17-18 sati
Hubspot: Najbolje vrijeme za LinkedIn objave je između 10 i 12 sati srijedom
Buffer: Najveću angažiranost imaju objave između 10 i 11 sati utorkom te 10 i 11 sati četvrtkom.
Just Connecting: Najbolje vrijeme objave ovisi o danima kad objavljujete
Tvrtka Richard van der Bloma Just Connecting već nekoliko godina radi istraživanja, a još smo u 2022. godini dobili podatke kako je optimalno je objavljivati u jutarnjim terminima:
Buffer, alat za zakazivanje objava (kojeg i sama koristim), izbacio je u siječnju 2025. vlastite podatke nakon analize preko 1 milijuna LinkedIn objava:
🔹 Prema Bufferu, najbolje vrijeme za objavu na LinkedInu za visoku angažiranost je radnim danima između 7:00 i 16:00.
🔹 Najbolje vrijeme za objavu na LinkedInu svaki dan u tjednu prema Bufferu:
• Ponedjeljak: 10:00
• Utorak: 10:00
• Srijeda: 15:00
• Četvrtak: 10:00
• Petak: 11:00
• Subota: 12:00
• Nedjelja: 12:00
🔹 Najbolji dani za objavu: Utorak, srijeda, četvrtak
🔹 Najgori dani za objavu: Subota i nedjelja
Važno je uvijek napomenuti sljedeće: Ono što radi za većinu, ne mora nužno raditi za vas. Pogotovo ako stvarate sadržaj za publiku u drugoj vremenskoj zoni.
Pratite sami reakcije na LinkedInu, obavezno pogledajte statistike dostupne na Linkedin profilu (te Google Analyticsu ako ste objavili link prema webu) i sami zaključite kada je najbolje vrijeme da nešto objavite na ovoj poslovnoj mreži.
Imajte na umu da se LinkedInov feed razlikuje i o uređaju putem kojim pristupate ovoj mreži. Naime, postoje dva algoritma koji LinkedIn koristi kako bi vama i konekcijama prikazao sadržaj. Nakon što sam saznala za takvo nešto, sama sam testirala i zaista se sadržaj prikazuje drugačije.
Evo nekih zaključaka:
- Na mobile verziji vidjet ćete više anketa, videa i manje linkova na članke s drugih izvora
- Na desktop verziji vidjet ćete više linkova na članke, više dokumenata i više interakcije.
- Ako ste neku osobu dodali preko mobitela, ta će osoba vidjeti vaš „mobile feed“, ali neće vas vidjeti kad LinkedInu pristupa putem desktopa. Zato ako želite stvoriti odnos s tom osobom, počnite vi interakciju s njom putem desktopa kako bi vas vidjela.
- Mobilni feed prikazuje i jedno 30% manje sadržaja, ali zato za gotovo četvrtinu više sadržaja kompanija.
- Sve je više oglasa na feedu (otprilike 30% sadržaja od 2024. godine otpada na oglase)
13 savjeta kako koristiti LinkedIn i koje je najbolje vrijeme za objavu:
- Budite redoviti u objavljivanju
Ako ste konzistentni i redovito komunicirate, i vaše objave imate će više dosega, ali i učinka. Ako dođete na LinkedIn tu i tamo, neć možete stvoriti veliku vidljivost. Osim toga, postoji nešto što se zove EFEKT IZLOŽENOSTI – što vas više ljudi vide, više kupuju od vas.
- Ne budite dosadni s prodajom i reklamom, budite korisni
Fokusirajte se na to da budete korisni onima koji čitaju objave na LinkedInu. Ili ih barem nasmijte. Samo nemojte biti dosadni ljudski billboardi.
Objavite nešto vezano za nišu u kojoj radite, savjet, možda neku zgodnu ilustraciju, vizual koji ste sami napravili, studiju slučaja ili mišljenje vezano za određene poslovne stvari…ne mora svaka vaša objava na Linkedinu biti usmjerena na „kupi“ i samohvalu. ne da ne mora, nego molim vas da to ne bude. Ne volimo ljude koji stalno viču „ja, ja, ja sam super“, niti one koji nam stalno nešto pokušavaju prodati. Stvorite neke odnose, pričajte s drugima, komentirajte i njihove objave na kvalitetan način i prestanite biti opsesivni oko prodaje. Nekad će neki post donijeti vidljivost ljudima koji će tek u kasnijoj fazi postati vaši klijenti.
Nipošto, al nipošto nemojte nekom tko vas je dodao kao konekciju nakon pola sata poslati privatnu poruku pokušavajući mu nešto prodati. To je uvaljivanje i svojevrstan spam koji će rezultirati odbojnošću. A nekad i prekidom konekcije.
- Objavljujte u različitim vremenima i testirajte tijekom mjesec dana kako biste vidjeli kada je optimalno vrijeme za objavu prema vašim konekcijama
Objavljujte svaki dan, ali u različitim vremenima, tako da za svaki dan tijekom 4 tjedna imate po jednu objavu u različito vrijeme, npr:
Srijedom 7-8 ujutro
Srijedom 10-12h
Srijedom 17-18h
Srijedom 22h
I tako za svaki dan.
Meni su se vikendi znali pokazati kao najbolji za doseg unatoč nekim preporukama da se tada ne objavljuje sadržaj. No korisnika i dalje ima i vikendima (posebnom kad je ružno vrijeme), a kako je manje sadržaja koji se natječe s mojim na feedu, ja dobivam puno više vidljivosti.
- Pazite koliko često objavljujete sadržaj u istom danu
Ne treba ni pretjerivati s objavama. Najbolje je držati se pravila “JEDNA OBJAVA DNEVNO” (i manje).
Druga objava istog dana nakon 4 sata usporit će doseg prve objave za 50%.
Ta druga objava dobit će jadnih 25% svog punog potencijala dosega.
Objavite li treću objavu nakon 8 sati, „ubit“ ćete prve dvije objave gotovo u cijelosti, a treća objava dobit će jadnih 200-ak pogleda u 24 sata. Optimalno je da minimalna vremenska razlika između dvije objave bude 18 sati.
- Za povećanje dosega svoje objave komentirajte tuđe objave 30 minuta prije objave i obavezno pratite komentare odmah nakon objave. Komentirajte tuđe objave na LinkedInu da biste povećali doseg vlastite, a n ta tuđe komentare odgovorajte i unutar tzv zlatnog sata (60 min nakon objave) te ponovo nakon nekoliko sati da ponovo podignete vidljivost objave.
- Tagirajte osobe s kojima želite interakciju u postu. Pritom pazite da ne pretjerate tj da ne tagirate na desetke ljudi. Tagirajte pažljivo i samo one osobe koje zaista jesu relevantne za vašu objavu. Zašto samo njih? Zato jer ako tagirana osoba ne reagira na vašu objavu LinkedIn smatra da je objava “pecanje” i light spam pa joj spusti doseg i do 50%!
- Koristite hashtagove: optimalno je koristiti 2 do 5 hashtagova po objavi. Izbjegavajte pretjeranu upotrebu #, posebice u deklinacijama. Em je to teško za čitanje, em je hashtag poput “ostati” ili “zaposleniku” zaista besmislen.
- Objavu započnite nečim zanimljivim – tzv. kukom – poput nekog statističkog podatka, suzdržite se od praznih floskula poput “Čast mi je” i “često me pitaju”… I uputite tu prvu rečenicu čitatelju! Dakle, fokus neka ne bude na “ja” ili “mi”, nego na rečenici upućenoj čitatelju.
- U objavi na kraju možete postaviti pitanje ili nešto intrigantno. Time povećavate šanse da dobijete komentar, a komentari su vrijedna interakcija koja povećava doseg vaših objava.
- Objavljujte svoj, ali i tuđi sadržaj koji je relevantan za vašu nišu. Ne kradite sadržaj i ne pretvarajte se da je neki tuđi sadržaj vaš. Ako nešto prenesete, lijepo je “kreditirati” originalnog autora.
- Objavljujte dugačke postove i dokumente (carousel postovi). Želite da se ljudi zadržavaju na vašoj objavi, ne da prođu i stisnu eventualno brzinski lajk. Zadržavanje na objavi involvira čitatelje i stvara dublji odnos među vama.
Ovo je primjer carousel objave.
Bufferova analiza također govori u prilog carousel objavama koji ostvaruju:
• 278% više angažmana od video objava
• 303% više angažmana od objava sa slikama
• 596% više angažmana od tekstualnih objava
12. Optimizirajte sadržaj prema ciljevima, ali i analitici: LinkedInovoj i Googleovoj.
Analizirajte svoje objave, iz toga možete dobiti dojam koga zanima vaš sadržaj, pa možete u budućnosti dio sadržaja pripremiti za tu specifičnu nišu. Moje objave najčešće prate ljudi iz marketinga i prodaje firmi poput telekoma, startupa, raznih banaka i marketinških agencija. Sve je više i odvjetnika, developera i freelancera među publikom. Iz pitanja i komentara drugih korisnika, ali i upita koji slijede, dobivam vrijedne informacije o tome što to konkretno zanima ljude. Možda ta objava neće imati toliko brzopoteznih lajkova, ali jedan konkretan klik i jedna konverzija znači puno više od 1000 lajkova.
13. Radite video objave
LinkedIn jako gura video sadržaj od sredine 2024. godine te jako puno podataka govore u prilog tom formatu.
Savjet kao zaključak: Objavljujte relevantan sadržaj barem 2-3 puta tjedno, odnosno minimalno 10, a maksimalno 30 puta mjesečno. I objavljujte različite vrste sadržaja.
MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI I OVO:
- Kako napraviti i popuniti LinkedIn profil da se istaknete u 2025.?
- 10 AI alata koji će vam pomoći oko sadržaja za LinkedIn
- LinkedIn newsletter- ima li ih smisla raditi?
- Što je Linkedin i kako mu radi algoritam? Ažurirano za 2025.!
- 13 načina da povećate doseg objava i broj followera LinkedIn stranice
- LinkedIn za studente: Kako se predstaviti na poslovnoj mreži
- Linkedin etiquette: 5 stvari koje ne biste trebali raditi na ovoj društvenoj mreži
- Koja je prosječna stopa interakcije na LinkedInu?
- Fake alert: Lažni profili na LinkedInu – kako ih prepoznati i čemu služe?
Najnoviji članci
Kako PR tekstovi utječu na SEO (i što je bitno raditi u 2025. godini)?
Može li PR tekst poboljšati SEO vaše stranice? Da, ali samo ako to radite pametno. PR SEO ima neka svoja pravila.
19 ožujka, 2025- 14 veljače, 2025
Digitalni marketing 2025. godini kroz 14 koraka – VODIČ za sve
Digitalni marketing nije lagan kad krenete istraživati sve opcije. No uz ove tips & tricks bit će vam puno lakše početi ga kvalitetno raditi
12 veljače, 2025