linkedin-koji dan je najbolji

Koje je najbolje vrijeme objave na LinkedInu?

Prema nekim podacima, najbolje vrijeme za objave na LinkedInu je radnim danom između 10 i 11 sati, taman prije dnevne pauze. No ne treba to nužno biti najbolje vrijeme za vas.

Pratite sami reakcije na LinkedInu, obavezno pogledajte statistike u Google Analyticsu i sami zaključite kada je najbolje vrijeme da nešto objavite na ovoj poslovnoj mreži, posebice ako želite da korisnici posjete vašu web stranicu

Oberlo, Quintly i Hubspost  imaju različite rezultate svojih istraživanja, no svima je otprilike zajedničko da je najbolje vrijeme za objavu na LinkedInu radnim danom prije podne.

Oberlo:  Najbolje vrijeme za LinkedIn objave je utorkom, srijedom i četvrtkom između 10 i 12 sati

Quntily: Najbolje vrijeme za LinkedIn objave je 7-8 ujutro, podne i 17-18 sati

Hubspot: Najbolje vrijeme za LinkedIn objave je između 10 i 12 sati srijedom

 

Linkedin vrijeme objave

Testirajte sami kako i kad objavljivati, a imajte na umu da se LinkedInov feed razlikuje i o uređaju putem kojim pristupate ovoj mreži. Naime, postoje dva algoritma koji LinkedIn koristi kako bi vama i konekcijama prikazao sadržaj. Nakon što sam saznala za takvo nešto, sama sam testirala i zaista se sadržaj prikazuje drugačije.

Evo nekih zaključaka:

  • Na mobile verziji vidjet ćete više anketa, videa i manje linkova na članke s drugih izvora
  • Na desktop verziji vidjet ćete više linkova na članke, više dokumenata i više interakcije.
  • Ako ste neku osobu dodati preko mobitela, ta će osoba vidjeti vaš „mobile feed“, ali neće vas vidjeti kad LinkedInu pristupa putem desktopa. Zato ako želite stvoriti odnos s tom osobom, počnite vi interakciju s njom putem desktopa kako bi vas vidjela.
  • Mobilni feed prikazuje i jedno 30% manje sadržaja, ali zato za gotovo četvrtinu više sadržaja kompanija.

 

11 savjeta kako koristiti LinkedIn i koje je zaista najbolje vrijeme za objavu:

 

  1. Budite redoviti u objavljivanju

Ako ste konzistentni i redovito komunicirate s drugim kolegama, i vaše objave imate će više dosega, ali u učinka. Ako dođete na LinkedIn tu i tamo, ljudi će zaboraviti na vas.

  1. Ne budite dosadni s prodajom i reklamom.

Ponekad objavite nešto vezano za nišu u kojoj radite, savjet, možda neku zgodnu ilustraciju, vizual koji ste sami napravili…ne mora svaka vaša objava na Linkedinu biti usmjerena na „kupi“ i samohvalu. Ne volimo ljude koji stalno višu „ja, ja, ja sam super“, niti one koji nam stalno nešto pokušavaju prodati. Stvorite neke odnose, pričajte s drugima, komentirajte i njihove objave na kvalitetan način i prestanite biti opsesivni oko prodaje. Nekad će neki post donijeti vidljivost ljudima koji će tek u kasnijoj fazi postati vaši klijenti.

Nipošto, al nipošto nemojte nekom tko vas je dodao kao konekciju nakon pola sata poslati privatnu poruku pokušavajući mu nešto prodati. To je uvaljivanje i svojevrstan spam koji će rezultirati odbojnošću. A nekad i prekidom konekcije.

Linkedin objava s puno dosega

  1. Objavljujte u različitim vremenima i testirajte tijekom mjesec dana kako biste vidjeli kada je optimalno vrijeme za objavu prema vašim konekcijama

Objavljujte svaki dan, ali u različitim vremenima, tako da za svaki dan tijekom 4 tjedna imate po jednu objavu u različito vrijeme, npr:

Srijedom  7-8 ujutro

Srijedom 10-12h

Srijedom 17-18h

Srijedom 22h

I tako za svaki dan.

 

  1. Pazite koliko često objavljujete sadržaj u istom danu

Ne treba ni pretjerivati s objavama.

Druga objava istog dana nakon 4 sata usporit će doseg prve objave za 50%.

Ta druga objava dobit će jadnih 25% svog punog potencijala dosega.

Objavite li treću objavu nakon 8 sati, „ubit“ ćete prve dvije objave gotovo u cijelosti, a treća objava dobit će jadnih 200-ak pogleda u 24 sata. Ovo sam sama istestirala 3. ožujka, neću više ponoviti to.

  1. Za povećanje dosega svoje objave dodajte komentar odmah nakon objave. Na tuđe komentare odgovorite nakon nekoliko sati da ponovo podignete vidljivost objave.
  2. Tagirajte osobe s kojima želite interakciju u postu
  3. Koristite hashtagove, ali izbjegavate pretjeranu upotrebu, posebice nebitnih hashtagova koje ste sami izmislilihashtagovi Linkedin
  4. U objavi postavite pitanje. Time povećavate šanse da dobijete komentar!
  5. Objavljujte svoj, ali i tuđi sadržaj koji je relevantan za vašu nišu.
  6. Smanjite doživljaj s upotrebom emotikona. Manje je više.

    Pročitaj: Kako staviti druge fontove, bold, italics, smajliće i simbole na LinkedIn objavu?

  7. Optimizirajte sadržaj prema analitici, LinkedInovoj i Googleovoj.

Analizirajte svoje objave, iz toga možete dobiti dojam koga zanima vaš sadržaj, pa možete u budućnosti dio sadržaja pripremiti za tu specifičnu nišu. Moje objave najčešće prate ljudi iz marketinga i prodaje  velikih firmi kao što su Hrvatski Telekom, Atlantic Grupa i Infobip, a vole me čitati i zaposlenici A1, Forea, Infinuma, raznih banaka i marketinških agencija.

Linkedin analizika objave

 

Savjet kao zaključak: Objavljujte relevantni sadržaj barem 2-3 puta tjedno, odnosno minimalno 10, a maksimalno 30 puta mjesečno. I objavljujte različite vrste sadržaja.

Ako ti se sviđa članak, podijeli ga drugima!

Najnoviji članci

  • Oglasi su brz i kratkotrajan način dohvaćanja publike, dok je način dohvaćanja publike putem SEO optimiziranog sadržaja spor i dugotrajan. Učinkovit marketing na digitalnim kanalima ne možemo više gledati kao ponavljanje, nego i kao ispunjavanje želja.

  • Tražite li program za izradu i obradu slika ili video klipova, alate za snimanje zaslona ili pravljenje slika s tekstom, spremite ovaj blog,

  • Stalno pričamo o optimizaciji web stranica i sadržaja na njoj da biste bili među Google rezultatima, ali jeste li znali za LinkedIn SEO?