Prema nekim podacima, najbolje vrijeme za objave na LinkedInu je radnim danom između 10 i 11 sati, taman prije dnevne pauze. Drugi se pak kunu u vrijeme objave oko 7 sati ujutro. No ne treba to nužno biti najbolje vrijeme za vas. Jer možda “vaši ljudi” spavaju.
Oberlo, Quintly i Hubspost imaju različite rezultate svojih istraživanja, no svima je otprilike zajedničko da je najbolje vrijeme za objavu na LinkedInu radnim danom prije podne.
Oberlo: Najbolje vrijeme za LinkedIn objave je utorkom, srijedom i četvrtkom između 10 i 12 sati
Quntily: Najbolje vrijeme za LinkedIn objave je 7-8 ujutro, podne i 17-18 sati
Hubspot: Najbolje vrijeme za LinkedIn objave je između 10 i 12 sati srijedom
Just Connecting: Najbolje vrijeme objave ovisi o danima kad objavljujete
Tvrtka Richard van der Bloma Just Connecting već nekoliko godina radi istraživanja, a za 2022. godinu optimalno je objavljivati u idućim vremenskim razdobljima:
Pratite sami reakcije na LinkedInu, obavezno pogledajte statistike dostupne na Linkedin profilu (te Google Analyticsu ako ste objavili link prema webu) i sami zaključite kada je najbolje vrijeme da nešto objavite na ovoj poslovnoj mreži.
Imajte na umu da se LinkedInov feed razlikuje i o uređaju putem kojim pristupate ovoj mreži. Naime, postoje dva algoritma koji LinkedIn koristi kako bi vama i konekcijama prikazao sadržaj. Nakon što sam saznala za takvo nešto, sama sam testirala i zaista se sadržaj prikazuje drugačije.
Evo nekih zaključaka:
- Na mobile verziji vidjet ćete više anketa, videa i manje linkova na članke s drugih izvora
- Na desktop verziji vidjet ćete više linkova na članke, više dokumenata i više interakcije.
- Ako ste neku osobu dodati preko mobitela, ta će osoba vidjeti vaš „mobile feed“, ali neće vas vidjeti kad LinkedInu pristupa putem desktopa. Zato ako želite stvoriti odnos s tom osobom, počnite vi interakciju s njom putem desktopa kako bi vas vidjela.
- Mobilni feed prikazuje i jedno 30% manje sadržaja, ali zato za gotovo četvrtinu više sadržaja kompanija.
12 savjeta kako koristiti LinkedIn i koje je najbolje vrijeme za objavu:
- Budite redoviti u objavljivanju
Ako ste konzistentni i redovito komunicirate, i vaše objave imate će više dosega, ali i učinka. Ako dođete na LinkedIn tu i tamo, neć možete stvoriti veliku vidljivost. Osim toga, postoji nešto što se zove EFEKT IZLOŽENOSTI – što vas više ljudi vide, više kupuju od vas.
- Ne budite dosadni s prodajom i reklamom.
Fokusirajte se na to da budete korisni onima koji čitaju objave na LinkedInu.
Objavite nešto vezano za nišu u kojoj radite, savjet, možda neku zgodnu ilustraciju, vizual koji ste sami napravili, studiju slučaja ili mišljenje vezano za određene poslovne stvari…ne mora svaka vaša objava na Linkedinu biti usmjerena na „kupi“ i samohvalu. ne da ne mora, nego molim vas da to ne bude. Ne volimo ljude koji stalno viču „ja, ja, ja sam super“, niti one koji nam stalno nešto pokušavaju prodati. Stvorite neke odnose, pričajte s drugima, komentirajte i njihove objave na kvalitetan način i prestanite biti opsesivni oko prodaje. Nekad će neki post donijeti vidljivost ljudima koji će tek u kasnijoj fazi postati vaši klijenti.
Nipošto, al nipošto nemojte nekom tko vas je dodao kao konekciju nakon pola sata poslati privatnu poruku pokušavajući mu nešto prodati. To je uvaljivanje i svojevrstan spam koji će rezultirati odbojnošću. A nekad i prekidom konekcije.
- Objavljujte u različitim vremenima i testirajte tijekom mjesec dana kako biste vidjeli kada je optimalno vrijeme za objavu prema vašim konekcijama
Objavljujte svaki dan, ali u različitim vremenima, tako da za svaki dan tijekom 4 tjedna imate po jednu objavu u različito vrijeme, npr:
Srijedom 7-8 ujutro
Srijedom 10-12h
Srijedom 17-18h
Srijedom 22h
I tako za svaki dan.
- Pazite koliko često objavljujete sadržaj u istom danu
Ne treba ni pretjerivati s objavama.
Druga objava istog dana nakon 4 sata usporit će doseg prve objave za 50%.
Ta druga objava dobit će jadnih 25% svog punog potencijala dosega.
Objavite li treću objavu nakon 8 sati, „ubit“ ćete prve dvije objave gotovo u cijelosti, a treća objava dobit će jadnih 200-ak pogleda u 24 sata. Optimalno je da minimalna vremenska razlika između dvije objave bude 18 sati.
- Za povećanje dosega svoje objave pratite komentare odmah nakon objave. Komentirajte tuđe objave na LinkedInu da biste povećali doseg vlastite, a n ta tuđe komentare odgovorite nakon nekoliko sati da ponovo podignete vidljivost objave.
- Tagirajte osobe s kojima želite interakciju u postu. Pritom pazite da ne pretjerate tj da ne tagirate na desetke ljudi. Tagirajte pažljivo i samo one osobe koje zaista jesu relevantne za vašu objavu. Zašto samo njih? Zato jer ako tagirana osoba ne reagira na vašu objavu LinkedIn smatra da je objava “pecanje” i light spam pa joj spusti doseg i do 50%!
- Koristite hashtagove: optimalno je koristiti 2 do 5 hashtagova po objavi. Izbjegavajte pretjeranu upotrebu #, posebice u deklinacijama. Em je to teško za čitanje, em je hashtag poput “ostati” ili “zaposleniku” zaista besmislen.
- Objavu započnite nečim zanimljivim – tzv. kukom – poput nekog statističkog podatka, suzdržite se od praznih floskula poput “Čast mi je” i “često me pitaju”… I uputite tu prvu rečenicu čitatelju! Dakle, fokus neka ne bude na “ja” ili “mi”, nego na rečenici upućenoj čitatelju.
- U objavi na kraju postavite pitanje ili nešto intrigantno. Time povećavate šanse da dobijete komentar, a komentari su vrijedna interakcija koja povećava doseg vaših objava.
- Objavljujte svoj, ali i tuđi sadržaj koji je relevantan za vašu nišu. Ne kradite sadržaj i ne pretvarajte se da je neki tuđi sadržaj vaš. Ako nešto prenesete, lijepo je “kreditirati” originalnog autora.
- Objavljujte dugačke postove i dokumente (carousel postovi). Želite da se ljudi zadržavaju na vašoj objavi, ne da prođu i stisnu eventualno brzinski lajk. zadržavanje na objavi involvira čitatelje i stvara dublji odnos među vama.
Ovo je primjer carousel objave.
- Optimizirajte sadržaj prema analitici: LinkedInovoj i Googleovoj.
Analizirajte svoje objave, iz toga možete dobiti dojam koga zanima vaš sadržaj, pa možete u budućnosti dio sadržaja pripremiti za tu specifičnu nišu. Moje objave najčešće prate ljudi iz marketinga i prodaje firmi poput telekoma, startupa, raznih banaka i marketinških agencija. Sve je više i odvjetnika, developera i freelancera među publikom.
Savjet kao zaključak: Objavljujte relevantan sadržaj barem 2-3 puta tjedno, odnosno minimalno 10, a maksimalno 30 puta mjesečno. I objavljujte različite vrste sadržaja.
MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI I OVO:
- LinkedIn za studente: Kako se predstaviti na poslovnoj mreži
- Linkedin etiquette: 5 stvari koje ne biste trebali raditi na ovoj društvenoj mreži
- Koja je prosječna stopa interakcije na LinkedInu?
- Hrvatski LinkedIn influenceri: TOP 50 najpraćenijih korisnika u 2022.
- Fake alert: Lažni profili na LinkedInu – kako ih prepoznati i čemu služe?
Najnoviji članci
15 načina kako se najbolje reklamirati u 2025. godini
Otvoriti ste neki biznis i pitatet se kako se najbolje reklamirati, posebice besplatno? Imam za vas 15 isprobanih prijedloga.
06 studenoga, 2024Nove navike pretraživanja: GenZ sve manje gugla, oni sada „traže.“
Kada nešto tražimo na internetu, uglavnom kažem kako „guglamo“. Jer je Google postao eponim za internetsko pretraživanje. Ne i GenZ-evcima.
28 listopada, 2024Koliko pluginova trebate imati na vašoj WordPress stranici?
Imate li web stranicu s Wordpress CMS-om kojoj želite dodati neku novu funkcionalnost, najlakše rješenje za to jest - plugin!
24 listopada, 2024