Ako u tekstu želite nešto naglasiti, obično stavite bold ili italics kako bi korisnici lakše uočili važan dio. Ispada da je to i dobra SEO taktika jer su iz Googlea priznali kako boldani tekst ima svoju ulogu u optimizaciji sadržaja.
Imate li dugačak tekst, dobra je praksa da ga formatirate tako da bude čitljiviji. Primjerice, dodajte fotografije, stavite odlomke da se lakše čita dok skrolate, naglasite neke riječi boldom, italsicom, drugom bojom….
To se uglavnom radi duljeg zadržavanja korisnika na stranici, odnosno radi povećanja razumijevanja teksta kod čitatelja.
Ogromne „plahte“ teksta na web stranicama izgledaju zamorno i korisnik se nerijetko umori čitajući to, ponekad i odustane prije nego li je došao do polovice teksta jer skenom teksta nije uočio neke njemu bitne riječi.
Ako ste boldali riječi ili rečenice, niste samo pomagali čitateljima, nego i svom SEO rezultatu!
Naime, Googleov John Mueller je tijekom redovitog video druženja ( Google Search Central SEO hangout) objasnio kako formatiranje teksta naglašavajući određene ključne riječi boldom može poboljšati SEO web stranice jer će Google lakše moći razumjeti o čemu se radi.
Dakle, boldanje nije samo stilsko uređivanje teksta, nego i SEO uređivanje.
“Mi pokušavamo razumjeti o čemu je sadržaj na određenoj web stranici i gledamo različite stvari kako bismo shvatili što je u fokusu poruke pa su tako naslovi jako bitni.
No osim toga gledamo što je boldano ili naglaeno u samom tekstu na stranici. Tako da boldanje teksta ima malu vrijednost, jer je to jasan znak da ta stranica ili neki odlomak govori baš o toj temi,” kazao je Mueller.
Nekoliko boldanih rečenica u većem tekstu može poslati jači singal Googleu.
Ali ako boldate cijeli tekst, onda od toga nema ništa.
„Ako sve naglasite boldom, zapravo ništa nije naglašeno jer je sve isto. No ako uzmete samo par rečenica ili riječi s cijele stranice gdje pričate o nečem zaista bitnom za mene kao čitatelja i to naglasite boldom, onda je puno lakše za nas da zaključimo kako su glavne točke unutar gomile teksta te i te koje ste boldali.
Ista stvar je i sa svim drugim oko semantičkog HTML-a gdje stranicama i sadržaju dajete više značenja kao se koristiti odgovarajućim markupom. S našeg gledišta, to je dobra praksa. Pomaže nam da malo lakše razumijemo vašu stranicu,“ dodao je Muller.
Za kraj je zaključio:
„Dakle ako želite odgovor na pitanje da li boldanje određenih odlomaka pomaže SEO-u, odgovor je DA. Pomaže nam da bolje razumijemo o čemu se radi u tom odlomku ili stranici.“
Pogledajte video:
Pročitajte još:
Najnoviji članci
Što je DeepSeek i kako stoji u usporedbi s ChatGPT-em?
Pitate li se što je DeepSeek o kojem svi pričaju kao najvećoj konkurenciji ChatGPT-a, u ovom tekstu pokušala sam jednostavnim jezikom pojasniti osnove.
10 veljače, 2025Koje je najbolje vrijeme objave na LinkedInu? (ažurirano siječanj 2025)
Objave na LinkedInu imat će različit doseg ovisno o vremenu objave, ali i nekim drugim detaljima. Ovo je 13 provjerenih savjeta za objavljivanje na LinkedInu!
29 siječnja, 2025[TEST] AI za slike: Ovo su najbolji besplatni AI alati za slike (s primjerima)
Umjetna inteligencija već može generirati slike različitih stilova, a kvaliteta ovisi o naredbama koje unosite te koristite li plaćenu ili free verziju.
24 siječnja, 2025