Dobra vijest za ljubitelje fotografije i hejtere video sadržaja – Instagram u 2023. ponovo okreće fokus na fotografije i vraća im doseg.
Nakon što su u 2022. godini malo „zabrijali“ s fokusom na video sadržaje, kroz guranje Reelsa u prvi plan, iz Instagrama se poručili kako se ove godine fotografije vraćaju u fokus ove platforme koju obožavaju fotografi, influenceri i općenito ljubitelji vizualnog sadržaja.
Šef Instagrama Adam Mosseri je u jednom od svojih storija, putem kojih redovito komunicira s javnošću, izjavio kako su pretjerali u guranju video sadržaja.
“Mislim da smo prevelik fokus u 2022. godini stavili na video i rankinge previše gurnuli tako da nam pokazuju previše video sadržaja i nedovoljno fotografija. Od tada smo to doveli ponovo u ravnotežu. Odnos koliko često ćete vidjeti fotografije u odnosu na video i koliko često netko komentira na video sadržajima sad je balansirn,“ izjavio je Mosseri.
To znači da će upravo o vašoj aktivnosti ovisiti što ćete više vidjeti u feedu Instagrama. Reelsi su tu, video ne ide nikamo, ali više im se ne daje apriori prednost u algoritmu. Umjesto toga, Instagramov algoritam nudit će vam onaj sadržaj koji odgovara vašim aktivnostima.
Ako ignorirate video sadržaje i ne komentirate ih, Instagram vas neće siliti s još gomilom video klipova u feedu.
Ova promjena algoritma unatrag, odnosno u smjeru starog, dobra je vijest za sve ljubitelje Instagrama kao primarno vizualne platforme. Lani je doseg fotografijama na Instagramu pao za 40%, dok su Reelsi dobili jako velik „push“ – osim što su dobili veću vidljivost na samom Instagramu, automatski su se video sadržaji prikazivali i na Facebooku, što je u konačnici rezultiralo dosegom koji je bio i do 500% jači nego doseg fotografija.
Pa su se korisnici pobunili… Instagram je poslušao svoju bazu vjerne publike i odlučio ipak ostaviti Instagram platformom kojoj je vizualno, a ne video u glavnom fokusu.
Najnoviji članci
Redizajn web stranice i SEO: Što očekivati i kako izbjeći bolan pad prometa
Redizajn web stranice često ima negativan utjecaj na SEO. Doznajte kako spriječiti (veliki) pad organskih pozicija i kako što lakše proći kroz cijeli proces.
21 rujna, 2023Kako povećati prodaju u 4 koraka: prvi zaslon, emocije, korist, dostava
Potaknemo li emociju kod čitatelja, veća je vjerojatnost da će on reagirati. Stoga je odgovor na kako povećati prodaju - dodaj emociju!
31 kolovoza, 20236 načina na koji influencer marketing utječe na SEO
Influencer marketing počiva na ljudima i njihovim mišljenjima. I Google voli mišljenja, pa tako influenceri mogu utjecati i na SEO.
28 kolovoza, 2023