Kada klijentima radim SEO Audit, odnosno pregled web stranice s tehničke i content strane, jedna od bitnih stavki jest predložiti im na čemu prvo trebaju poraditi kako bi što prije uočili dobre rezultate. Posebnu pažnju stavljam na pregled sadržaja, posebice sadržaja koji već rangira, odnosno prisutan je među rezultatima Google stranici rezultata pretrage. Doznajte kako poboljšati ranking na Googleu,
Umjesto da krećete od početka i da stalno pišete i stvarate novi sadržaj, valja vidjeti jeste li za neke termine već na SERP-u (search engine result page ili stranica s rezultatima pretrage), no niste se uspjeli pozicionirati na prvoj stranici rezultata, i to među onih famoznih TOP 3 do TOP 5 rezultata koji odnose najveći broj klikova korisnika.
TOP 5 organskih rezultata odnosi 67.60% svih klikova.
Od druge stranice nema koristi. Naime, svega 0,78% svih pretraga na Googleu rezultira klikom na rezultat s druge stranice.
Kao što sam već pisala, treba redovito raditi content audit i vidjeti kako možete optimizirati sadržaj.
Možda imate više stranica koje se natječu za iste ključne riječi i zapravo radite sami sebi konkurenciju, pritom zbunjujući Google. U tom slučaju posegnite za opcijom brisanja sadržaja ili konsolidacijom sadržaja. O tome sam pisala tu: Content pruning: Brisanje sadržaja s weba može vam povećati promet!
SEO optimizacija nije postupak koji radite jednom. Potrebno je redovito voditi brigu o sadržaju stranica.
Pogurajte sadržaj do TOP 5 Google rezultata i povećajte konverzije!
Evo što možete napraviti da sadržaj s 2. ili 3. stranice SERP-a pogurate do prve stranice:
- Pronađite stranice koje se rangiraju na Google tražilici, ali se nalaze na pozicijama 5-10 tj 11-29 pomoću Google Search Console. Ključne riječi i pozicije web stranica s tim ključnim riječima provjeravam alatima Search Console i SEMrush.
- Definirajte glavne ključne riječi za koje se želite rangirati (i pobrinite se da neka druga stranica na vašem webu ne konkurira za iste)
- Provjerite glavne konkurente na TOP pozicijma i pogledajte sljedeće:
- Kakav im je title tag (naslov koji se prikazuje na SERP-u)? Koriste li ključne riječi, liste, pitanja, imaju li glagol u naslovu?
- Koje sve headinge koriste na stranici ( <h1> do <h6> – tako ćete dobiti ideje za dodatne teme koje trebate pokriti)
- Koriste li structured data?
- Imaju li video sadržaj?
- Razmislite što još možete dodati na vašu stranicu i napravite popis tema (evo vam neke ideje kako to napraviti: Ključne riječi: Kako se na Googleu možete brzo rangirati za više termina)
- Dodajte sve nove elemente na stranicu i čekajte. SEO je spor, treba neko vrijeme da se rangirate više. Ne možete očekivati da ćete se visoko rangirati unutar mjesec ili dva dana.
Poseban savjet: Možete od Googlea ručno zatražite re-indeksiranje svake pojedine stranice tako da brže uoči
Alati koji vam mogu koristiti u optimizaciji sadržaja za “poguranac” su:
- Linkclump – za kopiranje URL-ova s bilo koje stranice zajedno s title tagom
- SEO Pro Extension – za vidjeti Title tag, headinge, Schemu i ostale SEO parametre
- Keywords Everywhere – za provjeru volumena pretrage određenih ključnih riječi
- Search Console – za provjeru putem kojih ključnih riječi korisnici dolaze na vaš web
- SEMrush – za provjeru pozicija na kojem se nalaze vaše landing stranice
Zapamtite: Fokusirajte se na lakše zadatke (pogurati sadržaj do prve strance), umjesto da radite sadržaj iz početka (koji čak može i štetiti ako cilja iste ključne riječi kao neka druga stranica na vašem webu.)
NAUČITE SEO PISANJE ZA WEB NA EDUKACIJI!
Prijavite se klikom na gumb ispod:
Najnoviji članci
Nova era za Black Hat SEO: Spamanje LLM-ova
Black Hat SEO koristi upitne tehnike optimizacije webova za tražilice s ciljem postizanja boljeg rangiranja. Sad je stigao i na AI platforme.
02 svibnja, 20258 načina da vam tekst završi na Google Discoveru (i dobije do 100.000 pregleda)
Google Discover je personalizirani feed sadržaja za korisnike android uređaja koji može značiti jako puno za povećanje prometa prema vašim web stranicama.
07 travnja, 2025Glasovna pretraga – 20% svih pretraga više se ne tipka!
Glasovna pretraga nešto je što ne biste smjeli zanemariti. Sve je više onih koji ne tipkaju nego samo nešto glasom pitaju Google, Siri ili Alexu.
02 travnja, 2025