SEO za blogove

Pogurajte svoj web na prvu stranicu Google rezultata pomoću ove metode

Rangirati se na prvoj stranici Google rezultata za bitne ključne riječi povezane s vašim poslovanjem znači više prometa prema vašoj stranici, a posljedično i s višim prihodima.

U doba krize prvo se režu marketinški budžeti za oglašavanje. nema smisla ulagati u tzv. performance marketing kad nitko ne kupuje. Krize su idealno vrijeme da ulažete u dugoročnu strategiju vidljivosti i izgradnje brenda, a na online kanalima nema boljeg načina za to ostvariti nego „biti prvi na Googleu“.

Dok su oglasi vrlo učinkoviti kad trebate nešto prodati na brzinu i kad trebate korisnika vratiti u webshop da dovrši kupnju, što ako nitko ne kupuje?

 

 

SEO je dugoročna marketinška strategija, ali ona koja je najisplativija. Tru koji ćete uložiti u SEO je nemjerljivo veći od truda kojeg ulažete u oglase gdje je bitno koliko novca imate i u par klikova eto vas na vrhu Google rezultata. No oglasi traju dok traju i vaši novci, a kad ih potrošite ili morate opet ulagati ili vas nema. No ne i ako tre u međuvremenu radili na SEO optimizaciji vaše stranice i sadržaja na njoj.

 

Iako vjerojatno imate web stranicu, možda niste posebnu pažnju polagali na njezinu tehničku funkcionalnost ili na ciljane sadržaje. Možda vam je bilo važnije da vam je stranica lijepa nego da je brza. Možda su vam blogovi bili kreativne prirode, ali ne i oni koji zaista odgovaraju na upite korisnika na tražilicama.

SEO marketing

 

A oko 2/3 svih online iskustava počinje upravo na tražilicama. I većina tih iskustava se odvija s prve stranice Google rezultata.

Imate li već sadržaj na svojoj web stranici koji nikako da se progura među 10 rezultata na prvoj stranici Google SERP-a (search engine result page ili stranica s rezultatima pretrage za određeni pojam ili frazu), možda ga možete jednostavno pogurati.

 

Evo kako pogurati vaš sadržaj i rangirati na PRVOJ STRANICI GOOGLE REZULTATA:

 

1. U Google Search Consoli pogledajte analitiku ili angažirajte nekog stručnjaka da vam pogleda za koje se ključne riječi sadržaj s vaših web stranica već rangira na Google rezultatima, ali koji su zapeli na 2. ili 3. stranici.

Kako naći na kojoj ste SERP poziciji preko Search console?

– otvorite Search Console

– kliknite “Performance” i kliknite “Full report” u gornjem desnom kutu

– kliknite gumbe u boji da uključlite Total Clicks, Total Impressions, Average CTR i Average Position.

kako naći rankinge na Search Consoli

 

Lako to može napraviti i pomoću Semrush alata.

Nije loše uvrstiti ni rezultate sa samog dna prve stranice kako bi dobili još bolju vidljivost i posljedično klikove.

 

2.Napravite tablicu u kojoj ćete u stupcu staviti:

  • link na stranicu koja je na 2.- 3. stranici rezultata
  • ključne riječi za koje se svaka pojedinačna stranica rangira

 

3. Otiđite na SERP i pogledajte prvih 2-5 konkurenata te stavite u tablicu:

  • kakvi su i koliko su im dugački naslovi
  • koliko su im dugački tekstovi
  • kako su opremljeni (video, vizuali, tablice, infografike itd)
  • koje međunaslove koriste
  • imaju li neke strukturirane podatke

 

4. Iskoristite sve te podatke da poboljšate vlastiti sadržaj koji govori o istoj temi, odnosno cilja iste ključne riječi:

  • sadržaj nemojte prepisivati nego stvorite vlastiti
  • povećajte broj riječi, izmijenite naslove i ostalo
  • dodajte multimediju u same tekstove

 

5. Povežite taj sadržaj s drugim stranicama

  • neka na vaš novi sadržaj vode interni linkovi na vašem webu
  • poradite na dobivanju vanjskih linkova s drugih stranica prema tom sadržaju kako biste ga dodatno SEO-osnažili (pročitajte kako se radi link building)

 

NAPOMENA: Da biste ubrzali proces boljeg rangiranja, možete re-indeksirati stranicu na Googleu!

 

SEO formula za svaku zasebnu stranicu je:

  1. Istraži
  2. Poboljšaj
  3. Rasti
  4. Ponovi

 

SEO formula

 

Koje alate možete koristiti:

 

  • Semrush- profesionalni SEO alat koji ima i trial tj. besplatnu verziju
  • SEO Pro Extension – besplatni dodatak za Google Chrome kojim vidite title tagove, naslove, schemu i druge parametre
  • Keywords Everywhere – Plugin za Firefox i Chrome kojim možete pretraživati volumene pretraga za određene ključne riječi, vidjeti koliko je DA (domain autoritet) stranica itd. Plugin se plaća, no za 10 USD dobijete zaista puno.

 

VEZANO:

Ako ti se sviđa članak, podijeli ga drugima!

Najnoviji članci