Korisni savjeti za LinkedIn

4 korisna trika za LinkedIn koja možda niste znali

U ovom članku doznat ćete nekoliko LinkedIn caka (ili tips and tricks) kojih možda niste ni bili svjesni, a mogu vam pomoći kod izgradnje vaše online prisutnosti, odnosno prepoznatljivosti.

LinkedIn trikovi o kojima ovdje pišem:

  • Kako smanjiti konkurenciju na Linkedinu
  • Kako embedati LinkedIn post na vašu web stranicu ili blog
  • Kako napraviti cover /header fotografiju na LinkedIn
  • Kako komentirati kao stranica na LinkedInu

 

 

1.      Kako smanjiti konkurenciju na Linkedinu

Kada ljudi gledaju vaš profil na LinkedInu, s desne strane u stupcu „People also viewed“ mogu vidjeti profile slične vama, prema algoritmu kojeg je LinkedIn složio.

I dok je ovo korisno kad ste vi ti koji tražite nekog za suradnju ili za posao,  vi sami ne želite  izgubiti potencijalnu konekciju jer ste odmah ponudili i vezu s nekim drugim, vjerojatno vašom konkurencijom.

Nemojte da ljudi odu s vašeg profila jer su ugledali vašu konkurenciju.

Linkedin-konkurencija

 

Otiđite na stranicu postavki (Settings ). Kliknite Account Preferences u izborniku na lijevoj stranici te potražite“Viewers of this profile also viewed,” i označitaj taj dio kao „no.“

 

  1. Kako embedati LinkedIn post u blog

 

Embedajte objave s vašeg LinkedIn profila u blog post na vašoj stranici koje su imale pozitivnu reakciju jer ste očito pogodili dobro temu. Šteta da ta objava ostane samo na LinkedInu i da je zaboravite s vremenom i vi i drugi korisnici. Embedajte tu objavu u blog postu na vašoj web stranici, a tako ne samo da ćete produljiti život toj objavi, već ćete prošiti i publiku te objave.

Postupak embedanje je jako jednostavan.

Sve što treba napraviti jest kliknuti na tri točkice u desnom kutu vaše objave i odabrati opciju Embed this post.

Pojavit će vam se pop-up prozor s kodom kojeg trebate zalijepiti u svoj blog post.

 

 

  1. Kako napraviti cover /header fotografiju za LinkedIn

Linkedin cover fotografija primjer

 

Prostor zaglavlja vašeg LinkedIn profila, odnosno header fotku ili cover fotku, možete iskoristiti za promociju vaših usluga, tečajeva, knjiga ili što god već radite.

Dimenzije LinkedIn Cover fotografije su:

 

  1. 1128  x 191 piksela za stranicu tj 1584 × 396 piksela za profil
  2. Cover fotografija može biti manja ili veća, no odnos mora biti 4.1
  3. Maksimalna veličina tj. težina fotografije mora biti do 4 MB.
  4. LinkedIn prihvaća PNG, JPG i GIF formate za cover fotografiju

(Ove dimenzije su podložne izmjenama pa pratite izvor: LinkedIn)

Canva ima različite templateove (predloške) za izradu LinkedIn cover fotografija pa se poslužite tim alatom ako vam se ne zeza s Photoshopom.

 

4.      Kako komentirati kao stranica na LinkedInu

Ako želite prokomentirati nečiju objavu kao stranica na LinkedInu, to nije nimalo jednostavno. Barem ne kao na Facebooku.

No želite li nekom odgovoriti na neko pitanje u komentaru kao stranice, a ne pod vlastitim imenom, postoji način kako da to napravite.

LinkedIn trikovi poput ovog zaista dobro dođu.

Uvjet je da ste admin stranice.

Idite na stranicu tvrtke i kopirajte url. Izgledat će nešto poput ovog:

https://www.linkedin.com/company/73211797/admin/

Iskopirajte brojku iz url-a: 73211797

Kako na Linkedinu komentirati kao tvrtka

 

Zatim idite do objave koju želite iskopirati, odaberite 3 točkice i „Copy link to this post“ te ga otvorite u zasebnom tabu.

 

komentiranje kao tvrtka na Linkedinu-koraci

Na kraj linka dodajte ovo: /?actorCompanyId=ID_vaše_tvrtke

 

komentar na linkedinu kao tvrtka- tutorijal

U mom slučaju to je: /?actorCompanyId=73211797

Komentari na linkedinu kao tvrtka

 

Ponovo učitajte stranicu i vidjet ćete da sada možete komentirati kao stranica.

Ako su vam ovi LinkedIn trikovi bili korisni, isprobajte ih odmah sada, a želite li učiti još o LinkedInu, nastavite čitati.

 

JOŠ O LINKEDINU:

  1. Kako napraviti LinkedIn profil – 7 isprobanih savjeta
  2. Što raditi na LinkedInu? Za start, prihvatite svaku konekciju
  3. Koje je najbolje vrijeme objave na LinkedInu?
  4. Zašto bi svaki zaposlenik tvrtke trebao biti na LinkedInu?
  5. LinkedIn savjet: Kako staviti bold, italics, smajliće i simbole na LinkedIn?
  6. Kako da vas primijete na LinkedInu? Ovi savjeti mogu pomoći.
  7. Isprobajte ovih 15 ideja za LinkedIn objave
Ako ti se sviđa članak, podijeli ga drugima!

Najnoviji članci

  • Oglasi su brz i kratkotrajan način dohvaćanja publike, dok je način dohvaćanja publike putem SEO optimiziranog sadržaja spor i dugotrajan. Učinkovit marketing na digitalnim kanalima ne možemo više gledati kao ponavljanje, nego i kao ispunjavanje želja.

  • Tražite li program za izradu i obradu slika ili video klipova, alate za snimanje zaslona ili pravljenje slika s tekstom, spremite ovaj blog,

  • Stalno pričamo o optimizaciji web stranica i sadržaja na njoj da biste bili među Google rezultatima, ali jeste li znali za LinkedIn SEO?