SEO je kratica za search engine optimization (optimizacija za tražilice).
SEO optimizacija (ili samo SEO) marketinški je i tehnički proces optimiziranja web stranice i sadržaja na njoj fokusiran na povećanje vidljivosti u organskim rezultatima pretraga na tražilicama kroz poboljšanja na našim stranicama i oko njih. Cilj SEO optimizacije jest povećanje prometa s tražilica prema web stranici tako da se poboljšaju pozicije na stranicama s rezultatima pretrage.
U ovom članku ćete doznati:
- Što je SEO
- Kako SEO funkcionira
- Zašto je SEO važan
- Koja je razlika između oglasa na Googleu i SEO sadržaja
- Koje sve vrste SEO optimizacija postoje
- Koliko treba vremena da SEO pokaže prve rezultate
- Utjecaj Google AI Overviewsa na SEO promet u 2025. godini
Kako SEO funkcionira?
SEO nije nešto što napravite i platite poput Google oglasa da to odmah sutra vidite. Zato tvrtke često „ne vjeruju u SEO“. SEO nije religija da u to trebate vjerovati, no svakako je nešto što je manje opipljivo od oglasa.
Iako pod SEO optimizaciju najčešće mislimo na Google, ne treba zaboraviti da postoje i druge tražilice gdje ljudi pretražuju. Osim klasičnih tražilica, ljudi informacije traže i na društvenim mrežama, ali i AI alatima pa ćete čuti za TikTok SEO, GEO (optimizacija za AI tražilice), YouTube SEO itd.
Tražilice imaju svoje botove (robote tj računalne programe koji izvršavaju naredbe samostalno, a često uključuju elemente umjetne inteligencije) koje pretražuju stranice na webu, idući od stranice do stranice, prikupljajući informacije o tim stranicama i stavljajući ih u indeks.
Zatim algoritmi analiziraju stranice koje su indeksirane, imajući na umu stotine faktora i signala za rangiranja, kako bi odredili redoslijed prema kojem će se stranice prikazivati na rezultatima pretrage za pojedini upit. U prijevodu, kad ukucate „kako popraviti vodokotlić“, algoritam određuje koji će vam rezultat prikazati. Ono što vam se prikaže nije zakucano u kamenu, već sutra se redoslijed rezultata može promijeniti.
Tražilicama ne možete platiti da budete prvi rezultat tj da vas prikaže više na SERP-u (stranici s rezultatima pretrage), da ispred ne piše “Ad”. Organske neplaćene pozicije se moraju zaslužiti kvalitetom.
Zašto je SEO važan? Oglasi vs. SEO
SEO je izrazito važan element online marketinga gdje zahvaćate korisnike u trenutku kad oni traže neke odgovore i kad žele nešto kliknuti i/li kupiti.
To je tzv. pull marketing- marketing privlačenja, koji je tu kad kad korisnici žele pronaći. Kada traže nešto, ne žele kliknuti na oglas.
Oglasi mogu biti dio push marketinga ili marketinga prekidanja (TV reklame, banneri, oglasi ili sponzorirane objave na društvenim objavama pojavljuju se kad radimo nešto drugo i prekidaju nas. Na Googleu oglasi odgovaraju na potražnju, gurajući se ispred organskih rezultata pa su tako ujedno i pull i push marketing.
Zbog svega toga klikanost na oglase nije ni približno ista kao na organske rezultate.
Dok se klikanost na SEO organske rezultate (neplaćene) kreće se između 43 i 45%, dok se CTR oglasa drži na svega 0,02-1,8% (izvor, Semrush, 2024).
(izvor: Semrush)
Valja napomenuti da je stopa konverzija na Google oglase svega 4,4% kroz sve industrije, dok SEO rezultati generiraju oko 14% konverzija.
Valja napomenuti da je pokretanje Google AI Overviewsa (AI pregleda na vrhu rezultata pretrage) utječe i na smanjeno klikanje na TOP SEO rezultate za 34,5% (izvor: Ahrefs.com)
Vrste SEO optimizacija ili kako se radi SEO?
SEO se ne radi samo na vašim web stranicama. Primjerice, i video sadržaj na YouTubeu se također može optimizirati da ga korisnici lakše pronađu.
Postoje tri osnovne vrste SEO-a, ali sve češće govorimo o zasebnim SEO područjima (Content, Local, Mobile, YouTube, eCommerce SEO):
- on-page SEO – title tagovi, H1-H6 tagovi, images
- tehnički SEO – omogućiti da se web može crawlati (robots.txt file, sitemapa, search consola)
- off-page SEO – link building i promocija
- Content SEO – vrti se oko ključnih riječi i produkcije sadržaja
- YouTube SEO– kako da vas ljudi pronađu putem video sadržaja na YouTubeu
- Local SEO – dodati local business schemu na homepage, otvoriti Google Business, itd
- Mobile SEO – korisničko iskustvo, mobile-ready
- eCommerce SEO – optimizacija kategorija, stranica proizvoda, posebna kategorija je Amazon SEO
- GEO /AIO– optimizacija sadržaja za AI AI tražilice kao što je Search GPT, Bard, Copilot, Googleov AI Overviews.
Ako razmišljanje o SEO optimizaciji svedete na razinu ovih kategorija, lakše ćete napraviti i realizirati svoj plan optimizacije.
Koliko dugo morate raditi optimizaciju?
Prvo se radi osnovna SEO optimizacija web stranice.
Optimalno je da s planiranjem SEO strategije krenete prije same izrade weba, da u startu launchate TOP optimizirane web stranice. Time ćete uštedjeti vrijeme i novac na naknadne promjene koje se rade kad se SEO radi nakon launcha web stranice.
- Tehnički SEO (dobro posložena struktura, brzina, itd)
- Istraživanje ključnih riječi i tema (što ljudi traže i na koji način te s kojim ciljem)
- Inicijalna izrada sadržaja (na svim landing stranicama, ne samo blogovi)
- On-page SEO (sređivanje contenta da bude jasan i u skladu s namjerom pretrage za svaku pojedinačnu stranicu)
Nakon osnovne SEO optimizacije imate funkcionalno strukturiran web, optimizirane title tagove, metaopise, sadržaj na stranicama, možda čak i desetak blogova za start. Na webu je posložena Google analitika, web je spojen na Search Consolu, Google ga može indeksirati.
Što sada?
Slijedi faza čekanja, održavanja i dodatnog rasta. Nikako faza odmaranja.
Kod podizanja vidljivosti među organskim SEO rezultatima na Googleu bitno je jako puno toga, a redovita produkcija sadržaja, kao i redovit promet prema vašim stranicama nužni su za postizanje dobrih rezultata.
Prvi zadatak jest dovesti ljude na web, pokažite Googleovom botu da je stranica živa i relevantna za publiku. SEO-u treba neko vrijeme da proradi, a u međuvremenu dovlačite korisnike putem društvenih mreža, oglasa ili kroz povezivanja s drugim web stranicama.
Drugi zadatak jest zadržati ljude na tom webu. To znači da dovodite ljude bez zavaravanja i trik oglasa.
Treći zadatak jest ažuriranje i produkcija novog sadržaja. Ne trebate svakodnevno pisati 10 tekstova, ne radite svi na portalima. Ali objaviti barem 2 bloga tjedno u početku i držati se tog ritma barem prvih pola godine, odličan je start. Osim što imate svježeg sadržaja kojeg možete dalje plasirati putem društvenih mreža, imate sadržaj koji obogaćuje vašu web stranicu i zaokružuje to web mjesto kao relevantno za određenu temu. Dobro je ustrajno pisati o temama iz neke industrije kako biste postali svojevrstan autoritet za temu. Ne samo da Google voli stručne i korisne webove, vole to i korisnici!
Četvrti zadatak je izgraditi povjerenje i autoritet. Link building služi upravo za to jer kad vas linkaju druge web stranice, zapravo vas preporučuju i Googleu i korisnicima. Izgradnja autoriteta kroz veze s drugim web stranicama koje su relevantne u vašoj industriji i na vašem tržištu nije nešto što se radi od danas do sutra već je to jedan proces koji nikad ne staje. Neka vas drugi webovi redovito spominju i linkaju!
U doba AI-ja za vidljivost je važno koliko vas drugi spominju, posebni jaki i relevantni izvori, odnosno kakav je vaš općeniti “ugled”/brending na onlineu. ChatGPT i ostali LLM-ovi često citiraju upravo jake izvore, kao i stranice s preporukama i recenzijama te je posebno bitno raditi na brendiranju i tzv. off-page SEO-u.
Pročitajte kako raditi SEO za AI:
SEO za AI: 6 taktika koje će pomoći da vaš brend spomenu ChatGPT ili Google Gemini!
Kako PR tekstovi utječu na SEO (i što je bitno raditi u 2025. godini)?
Što se dogodi kad prestanete raditi SEO?
Da biste okusiti prve SEO plodove na potpuno novom webu trebat će vam cca 3-6 mjeseci rada. To znači da pola godine radite samo vjerujući SEO osobi da će se rezultati početi pokazivati. A to zna biti teško. No onda jednog dana počnete dobivati puno više prometa, upita, rezervacija, prodajete više iako niste radili nove oglase…analitika je pokazala da je SEO počeo funkcionirati i da vas ljudi nalaze na tražilici.
Nemojte stati nego nastavite raditi.
Jednom kad prestanete raditi na SEO-u, vidljivost počne opadati. Ako ne osvježavate svoju web stranicu novim sadržajem, Googlebot će smatrati vašu stranicu neaktivnom i smanjivati joj vidljivost jer više ne nudi vrijedan sadržaj koji bi se prikazivao korisnicima.
Imate li web stranicu koja je godinama visoko kotirala na rezultatima pretrage, možete se opustiti nekoliko mjeseci i vjerojatno se neće dogoditi bitne promjene. Ponekad to može potrajati i dulje.
Svježina sadržaja je nešto na što valja razmišljati. I svakog tjedna i mjeseca ažurirati stari te producirati novi sadržaj.
Content je kralj što se tiče SEO optimizacije.
Tehnički dobro strukturiran web, sa sadržajem koji je jasan i lako dohvatljiv, izrazito je bitan također. Posebno u doba LLM-ova.
Tehnički dio je motor, content je gorivo. Tek kad je web tehnički dotjeran, kralj može kraljevati.
Izradu sadržaja dogovorite s nekim tko je upućen u SEO. Kreativni članci neće vam biti od puno koristi. Ukoliko vam suradnici ne ponude tablicu s popisom ključnih riječi za vaše tržište za koje su SEO alatima provjeriti volumene i relevantnost pretraga za vas, nećete dobiti SEO tekst.
Suzdržite se i od masovnog korištenja AI alata za izradu sadržaja, odnoso ne radite webove s isključivo AI genereriran-sadržajem, jer je Google u ožujku 2024. godine s tražilice pomeo AI-spam. Brojne stranice koje su naglo narasle jednostavno su nestale s rezultata.
Koristite li AI alate za pisanje, prođite kroz njih i uredite ih da ne izgledaju tako generički i suhoparno, pobrinite se da ne izgleda kao kopija nekog drugog postojećeg teksta, unesite originalne rečenice te pokažite da nudite neku vrijednost posjetitelju koju ne može naći na drugim webovima.
Ukratko, SEO je on-going proces.
Da biste spriječili SEO padove, valja redovito provjeravati analitiku prometa na web stranici te shodno tome djelovati. Ne želite da propadne se sav trud uložen u ostvarivanje visokih pozicija na Googleovim rezultatima pretrage. Uostalom, ROI je ogroman preko SEO rezultata, i to višestruko veći nego od oglasa.
Iako je ulaganje u SEO je itekako isplativo, i dalje većina tvrtki što se tiče digitalnog marketinga ne vidi dalje od Facebook stranice, boost posta ili Google oglasa. Kako ipak uvjeriti odgovornu osobu u tvrtki da da šansu SEO marketingu?
Utjecaj Google AI Overviewsa: Klikovi na rezultate pretrage na Googleu pali su za 30% u posljednjih godinu dana!
Impresije na Googleu porasle su za 49%, ali CTR (klikanje) na rezultate prema web stranicama) pali su 30% u 365 dana otkad je Google pustio u život AI Overviews, svog AI asisistenta na tražilici koji se pojavljuje na vrhu rezultata (izvor: BrightEdge). U Americi su launchani lani u svibnju, mi u Hrvatskoj dobili smo ga točno godinu dana kasnije, u svibnju 2025. godine. Pad posjeta prema web stranicama koje su se oslanjale na SEO može se očekivati i kod nas.📉
Tako da se pripremite i vi za ovo.
Bitno za znati:
• Ima 7x više pretraga s 8+ riječi (ljudi sve više pišu prave rečenice u search polje)
• 48% je više tehničkih termina u pretragama
• 400% više citiranja webova s 2. stranice Google rezultata
• 200% više citiranja webova koji se su na pozicijama 31–100
• 89% svih citiranja dolazi izvan top 100 organskih rezultata
(Drugim riječima, ono što nudi AI Overviews ne preklapa se često s TOP pozicijama koje inače vidite na Google rezultatima. A u vodu pada i šala kako možete zakopati leš na 2. stranici rezultata jer tamo nitko ne ide).
➕ u ovome: veću šansu za privlačenje publike imaju slabiji webovi koji se do sada nisu uspijevali izboriti za TOP 10 Google pozicija.
Utjecaj AI Overviewsa po industrijama:
• Zdravstvo i obrazovanje: AI okvir iskače za oko 90% pretraga
• E-ecommerce: AI Overviews iskaču manje- > pali s 29% na 4%
• B2B tehnologija: rast s 36% na 70%
• Osiguranje: rast sa 17% na 63%
• Zabavna industrija: rast s 2% na 37%
O svemu što do sada znam(o) vezano za #novonormalno u svijetu searcha, pri čemu je fokus na Googleu, Google AI Overviewsima i ChatGPT-u i kako su se drugi izborili s tim, naučit ćete na SEO radionici.
Zašto je tako teško uvjeriti ljude da ulažu u SEO? Jer je SEO “nevidljiv.”
Strah i nerazumijevanje najčešći su razlog zašto se netko ne želi odlučiti uložiti u nešto. Ne govorim tu samo o SEO-u, ista stvar je i kad krenete nekima objašnjavati bitcoin, dionice, općenito ulaganja koja su „negdje nevidljivo.“ Lako je uložiti u izgradnju nekretnine. Izgradiš je i vidiš je, stoji na toj adresi, možeš je prodati dalje. Ali zašto uložiti u SEO, kanal koji ima fantastičan ROI i jedino mu je email marketing konkurent po tome u digitalnim aktivnostima.
Ako ste zaposleni u nekoj tvrtki na poziciji koja je odgovorna za online promet, marketing i prodaju, kao digitalac ste čuli za SEO i krenuli istraživati to područje, i sad biste htjeli ili samostalno više naučiti ili pak angažirati nekog vanjskog suradnika/agenciju da vam optimizira web s tehničke i sadržajne strane s ciljem povećanja neplaćenog prometa i povećanja konverzija. No imate iznad sebe šefa kojeg treba uvjeriti da je SEO dobra stvar.
Tko ti je šef/ica? Obrati im se tako da razumiju benefit
Prije nego što se obratite šefu sa zahtjevom da ulažete u SEO, razmislite o taktici pristupa. Je li šef osoba više okrenuta tehničkim dijelovima ili je komunikolog, govori li jezikom novca i prodaje ili je više „nevjernik“ u nove alate?
Ako šef više voli tehničke detalje, objasnite mu Googleov algoritam i što sve utječe na pozicioniranje s tehničkog dijela (o tehničkim zahtjevima učimo i na edukaciji SEO pisanje za web između ostalog!) te mu iznesite par statistika o važnosti sigurne i brze strane, mobilno responzivne ali i puno dobrog sadržaja.
Ako je šef komunikolog, krenite s content marketingom i komuniciranjem te se fokusirajte na pridobivanje dozvole da radite SEO content marketing, odnosno marketing putem sadržaja koji će biti oblikovan i za tražilice. Content SEO je dio on-page optimizacije i vrti se oko sadržaja na stranici te kako ga poboljšati. Obzirom da je sadržaj jedan od TOP relevantnih faktora za dobro rangiranje, mnogi ga smatraju i zasebnom vrstom SEO optimizacije. 10 činjenica zašto je content marketing dobar za poslovanje
Ako je šef osoba koja vjeruje prodaji i brojkama, zaspite ga isto content marketingom, ali i statistikama o konverzijama putem SEO-a vs. zaradi putem oglasa. Ovo je članak za vas: Što je učinkovitije u marketingu: Oglasi ili SEO?
Ok, krenuli ste šefu motivirani da ga uvjerite da radite SEO.
Zamislimo ovakav scenarij razgovora:
Vi: „Trebali bismo ulagati u SEO. Želim ići na edukaciju/želim kupiti neki SEO alat/želim angažirati SEO stručnjaka da nam pregleda web stranicu.“
Šef vam izvraća jednim od ovih odgovora:
- Što je SEO?
- SEO je prevara.
- Nemamo sad para za SEO.
- Nemamo vremena za SEO, trebam neki hitan rezultat
- Zašto ne naučiš sam/a?
Idemo korak po korak proći sve te odgovore i pronaći način kako ga uvjeriti da da šansu SEO-u.
- “Što je SEO?”
Ako vas odgovorna osoba upita što je SEO, ne upuštajte se u definicije. Objasnite mu jednostavnijim jezikom.
Primjerice:
SEO je način promocije web stranica, odnosno sadržaja na njoj, putem tražilica. Moramo imati tehnički funkcionalnu stranicu, a zatim ulagati u dobar sadržaj kako bi nas ljudi mogli pronaći. SEO znači organski neplaćeni promet s Google tražilice, a ako se tvrtka uspije rangirati među TOP 3 pozicije među rezultatima pretrage za neke bitne ključne riječi, porast će i promet prema web stranicama i same konverzije.
Za našu trgovinu je strašno bitno da imamo i lokalni SEO, to je ono kad ti se sa strane prikaže ime firme s brojem telefona i radnim vremenm, a tamo ljudi pišu recenzije. Zaradit ćemo više dugoročno jer će nas naći ljudi koji nešto traže, kad im je ogromna motivacija i potreba.
Rezultat SEO-a jest ono što vidite na tražilici kad nešto tražite, a ispred toga ne piše “Ad”, npr:
Trebate li malo više objašnjenja jer krenu dodatna pitanja „A zašto sad odjednom nisu dobri oglasi ili Facebook?“, evo dva članka koja će vam pomoći u odgovaranju:
Gdje graditi online posao: Web stranice vs. Facebook? i ranije spomenuti Što je učinkovitije u marketingu: Oglasi ili SEO
2. “Ne vjerujem u SEO“
Mnogi ne vjeruju u SEO. Nije SEO religija da u njega ne vjerujete, ali istina je da je njegov učinak mnogima oku nevidljiv jer nema neke opipljive mase poput nove zgrade. SEO je taktika i treba malo uvjeravanja da drugi odluče uložiti u taktiku.
Možda se šef već ranije opekao na SEO-u. Možda je surađivao s nekim ljudima koji su mu govorili o moći SEO-a pa im je platio, no oni nisu bili dobri i novac je propao. Možda je imao iskustva i s black hat SEO taktikama pa mu je web stranica penalizirana nakon raznih Googleovih updatea te se sad boji da će mu se dogoditi isto.
Objasnite šefu što može očekivati od SEO-a, zašto je u prošlosti imao negativna iskustva te ga zaspite nekom od brojnih statistika.
Evo nekih za start:
- SEO leadovi u 14.6% slučajeva rezultiraju konverzijama (Hubspot)
- 85% trgovaca se slažu da su SEO i plaćeni Google oglasi na tražilici najučinkovitiji u privlačenju novih kupaca (SEW- Search Engine World)
- 50% svih pretraga na mobileu odnose se na lokalne rezultate (SEW)
- 80% svih lokalnih pretraga završava konverzijom (SEW)
3. “Nemamo sad para za SEO, ulažemo u oglase”
Uspoređivanje oglasa i SEO-a jest usporedba krušaka i jabuka. Da, oboje su voće, tj spadaju pod istu nišu, imaju za cilj utažiti glad za nečim zdravim, ali zapravo drugačije funkcioniraju za organizam.
Oglasi su izvanredna stvar za nove tvrtke koji tek grade brand awareness, no jednako tako su odlična nadopuna SEO-u. Jer ako ovisite samo o oglasima kao jedinoj taktici za online privlačenje korisnika, nadam se da imate puno novca. Oglasi traju dok imate novca, pa treba opet ulagati. Nerijetko je ulaganje isključivo u oglase dugoročno puno skuplje za tvrtku od ulaganja u SEO.
Da objasnim na grafu niže:
Imate li 5000 eura i uložite sve u oglase, oni će se pojaviti odmah i trajati dok imate novca.
Imate li 5000 eura i uložite sve u SEO, prvi nekoliko mjeseci nećete vidjeti nikakve rezultate na SERP-u, no onda (ako je sve dobro napravljeno), kreće rast.
Ovisno u kojoj ste fazi poslovanja, ovih 5000 kuna raspodijelite, nikako nemojte sve staviti u istu košaru.
Ulaganje u SEO isplativije od mnogobrojnih drugih ulaganja, posebice ako mjerimo dugoročnu učinkovitost. Ponovo vas vraćam na članak i o usporedbi ulaganja u oglase ili SEO, no pokušajte barem isprobati onda učinak Google My Businessa.
4. “Nemamo vremena za SEO, trebam neki hitan rezultat”
SEO je spor, ali učinkovit, često to govorim. Poznata je i ona “SEO je maraton, a ne sprint.”
Istina, za SEO treba vremena. Google oglas odmah vidiš. Sve dok imaš novca za oglašavanje, vidiš se na prvoj stranici rezultata i sretan si. Ali možda ne znaš da je klikanje na oglase 10x manje od klikanja na organske rezultate na prvoj stranici.
Organski rezultat je neplaćeni rezultat, a za njega je zaslužan SEO.
Za SEO treba vremena pa često govorim da SEO nije sprint nego maraton, a dobra je i usporedba s vrtlarstvom gdje također trebate čekati neko vrijeme da vidite prve rezultate.
Ako vam netko obeća da ćete biti prvi na Googleu jako brzo i garantira vam te rezultate, postanite iskreno sumnjičavi.
SEO daje rezultate za šest mjeseci pa do godine-dvije dana i posve je razumljivo da nije prvi odabir za marketinšku taktiku mnogih. Ljudi vole vidjeti rezultate odmah. Osim toga, putem Google oglasa odmah mogu biti “prvi na Googleu”, na samom vrhu stranice, dok vam zapravo prvo organsko mjesto na SERP-u (stranici s rezultatima pretrage) ne može garantirati baš nitko.
Oglasi su dobra taktika za privlačenje korisnika s tražilice dok radite na SEO optimizaciji, ali i kasnije kako biste si osigurali što više pozicija na SERP-u. Nikako ne zagovaram prestanak ulaganja u Google Adse.
Dok ide Google ads kampanja, vi pripremite sadržaj. Fokusirajte se na brze i učinkovite stvari koje možete napraviti. Evo nekoliko ideja:
10 načina kako možete odmah poboljšati tekstove na svom webu
Pročitajte i članak o lokalnom SEO-u koji je izvrstan za brojne tvrtke s fizičkom lokacijom, poput teretana, restorana, servisa, frizerskih i kozmetičkih salona, trgovina različitom robom itd.
Kad odgovorna osoba vidi neke rezultate od aktivnosti lokalnog SEO-a, možda će se u kasnijoj fazi odlučiti za veće ulaganje.
5. “Zašto ne naučiš pa napraviš to sam/a?“
Susrela sam se s ovim i sama. Poslodavci često od zaposlenika traže da obavljaju posao trojice, a onda još očekuju i da taj zaposlenik prati trendove i sam uči i istražuje. Poneke tvrtke imaju sjajnu praksu da jedan dan tjedno oslobađaju za učenje te se zaposlenik ima prilike kada baviti edukacijom i samostalno učiti.
Možda biste i mogli sami napraviti dobar dio ne-tehničkog dijela SEO-a za svoju web stranicu, no trebaju vam jasne smjernice, a nemate vremena učiti toliko o SEO-u. Uostalom, toliko je različith informacija online da se gubite i ne znate otkud početi niti što zapravo treba raditi. SEO je strahovito opsežan i krenete li sami učiti sve, možda će vas preplašiti količina materijala.
Pogotovo kad se prvi put susretnete s morem SEO izraza i kratica.
Zamolite odgovornu osobu da vam barem plati edukaciju iz SEO pisanja za web. Osim samog pisanja, na edukaciji prolazimo i osnove tehničkog SEO-a kako biste bolje razumjeli i kako web stranica funkcionira. Jer sam sadržaj nije jedini faktor koji igra ulogu, iako je nekada presudan.
Ako vas opet pita zašto da vam plati edukaciju kad „sve postoji besplatno na internetu“, recite mu da je vrijeme novac i da mu želite uštedjeti vrijeme: Zašto platiti edukaciju, umjesto da sve naučite sami?
Što dalje:
1. Olakšajte si učenje o SEO-u uz SEO RJEČNIK POJMOVA
2. Zatražite SEO audit
3. Upišite SEO edukaciju!
Najnoviji članci
Schema markup: Strukturirani podaci povećavaju vidljivost na Googleu!
Ako imate web stranicu - bilo da ste webshop, poliklinika, restoran ili hotel- sigurno želite da se izdvojite u Google rezultatima. No konkurencija je jaka, a pored mnogo sličnih naslova na Googleovim rezultatima pretrage, trebate se nekako izdvojiti. Tu
02 listopada, 2025Schema i AI Overviews: Pomažu li strukturirani podaci da budete vidljivi u AI odgovorima?
Želite da vaša stranica završi u Googleovim AI odgovorima? Implementirajte kvalitetan schema markup da si povećate šansu i za AI Overviews i za klasične organske rezultate.
30 rujna, 2025Društvene mreže 2025: Tik Tok, Instagram, Facebook, X i LinkedIn brojke
Ažurirani Izvještaj o društvenim mrežama SocialInsidera za 2025. donosi vam pregled trendova kako biste mogli bolje planirati Social media i Content marketing strategiju za 2026. godinu!
17 rujna, 2025